Olen kampaaja, voin vastailla teidän kysymyksiin (:
Omistan Helsingissä parturi-kampaamon, ja siis itsekkin olen kampaaja.
Jos teillä on aiheeseen liittyviä kysymyksiä, niin vastailen :)
Kommentit (44)
Jos näet, että asiakas ei ole tyytyväinen, annatko alennusta tms.?
Minulle kampaajat tykkäävät tehdä folioilla vaaleita raitoja, jotka lähtevät kahden sormen mitan päästä juuresta, jotta oikein se juurikasvu korostuu. Eihän sellaiselle oikein edes uskalla mennä korjauttamaan hiuksia. Ilmeisen vaikea taito tuo raitojen laittaminen.
nimimerkillä kampaajaa myös useasti vaihtanut.
Hei. Voiko hiuspyörrettä (kai sitä sellaiseksi kutsutaan?) taltuttaa millään? Pidän hiuksiani lähes aina kiinni, koska vahva hiespyörre tekee ruman jakauksen.
Minulle ei ole mitään isompia mokia käynyt, toki välissä on saattanut tulla liian laimeat raidat, tai taas liian tummat. Joskus myös olen ottanut vähän liikaa pois asiakkaan mielestä.
Mutta ei siis mitään kovin isoa ole sattunut.
Jos hiukset kuiten menee pilalle, niin aina pyritään korjaamaan niitä mahdollisuuksien mukaan.
Jos tämäkään ei auta, niin alennusta annan tottakai.
Noissa folioraidoissa on tosiaan se ongelma, että väri ei voi alkaa ihan päänahasta. Väri on kuiten sen verran myrkkyä.
Siltikään ei saa näyttää, että on jo valmiina juurikasvua.
Tosiaan niinhän se on, että jotkut kampaajat osaa tehdä foliot paremmin kuin toiset...
Hiuspyörteet on aika ongelmallisia, eikä niille paljoakaan ole tehtävissä. Jakauksen paikan vaihtaminen voi joskus auttaa, ja vahvat muotoilutuotteet :)
Hiukseni ovat siis jo yli olkapäiden,ja haluaisin kasvattaa niitä vielä ainakin 10cm, takimmaiset siis keskiselkään,ei ainakaan pidemmäksi ettei tule liian liehua :D Mutta siis lyhyemmät on todellakin korvanlehden yläosaan ja siitä alaspäin on kerrostettua..