Tykkääkö jonkun mies oikeasti tälläisista naisista? :-(
Kommentit (150)
Toivottavasti, koska olen aikalailla ekan kuvan naisen näköinen vartaloltani :D
Ja onhan noita miehiä muutama ollut, eivät ole kehuja säästelleet eikä jättäneet yhteen tapaamiseen :)
Kannattaa muistaa, että tää on ekoja kertoja ihmiskunnan historian aikana, kun laihuutta on ylipäätään ihannoitu.
Enemmän niitä muotoja on ollu renesanssimaalauksissa ja 10 000 vuotta sitten tehdyissä naisjumalien patsaissa. Buddhakaan ei oo mikää fitnessguru.
Se tuntuu olevan aina muodissa mikä on harvinaisempaa, mietitäänpä vaikkapa rusketusta.
Kyllä, koska mun kaveri on tollanen tankki ja sen mies on edelleen 10v yhteiselon ja kahden lapsen jälkeen aivan hullunu siihen.
Kyllä varmasti löytyy miehiä jotka tykkäävät lihavista naisista, mutta jos mies on lihava niin ei kyllä löydy paljon naisia jotka olisivat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Luuviulut ovat monesti kireitä ja kuihtuneen näköisiä.
Tyypillinen lihava. Omaa ulkomuotoa ei saisi arvostella mutta kovaa arvostellaan muita. Ja aloituskysymykseen: ei tykkää kuten ei suurin osa naisistakaan tykkää läskeistä miehistä.
Eihän paino ole kuin yksi ominaisuus, tuskin kukaan tykkää jostakin pelkän painon perusteella olipa sitten lihava, laiha tai siltä väliltä.
Voin kuulla mieheni sanovan, että "normaalipainoisia, kauniita naisia", jos nuo kuvat hänelle näyttäisin. Kovasti aina painottaa, että rakastaa minua minkä painoisena tahansa, mutta joka käänteessä muistaa vihjata, että lihominen ei haittaisi, pitää olla mistä ottaa kiinni ja sen sellaista... Oma BMI:ni alle 20, joten vähän surettaa, että olen muka yleisen standardin mukaan ihannemitoissa, mutta omaksi mieheksi on kuitenkin löytynyt joku läskifetisisti. Tai jos ei noin rumasti sanota, niin ainakin ihminen, joka ei arvosta median standardien mukaista kroppaa.
Huoh. Se on vain vartalo. Nainen/tyttöystävä/kumppani/rakastettu/puoliso on paljon muutakin kuin vain vartalo tai sen painoindeksi. Tietenkään terveydelle ei ole hyvä olla ylipainoinen, että tietty siinä mielessä kannattaa pyrkiä normaalipainoa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että tää on ekoja kertoja ihmiskunnan historian aikana, kun laihuutta on ylipäätään ihannoitu.
Enemmän niitä muotoja on ollu renesanssimaalauksissa ja 10 000 vuotta sitten tehdyissä naisjumalien patsaissa. Buddhakaan ei oo mikää fitnessguru.
Se tuntuu olevan aina muodissa mikä on harvinaisempaa, mietitäänpä vaikkapa rusketusta.
Näin. Vielä muutama vuosikymmen sitten (ennen Twiggyä?) ihannenainen oli nimenomaan kurvikas. Ja siis kurvikas, muodokas, mutta ei lihava. Oma naismakuni on aika lähellä tuota 50-luvun maailmaa (ehkä vähän tukevampi) ja ärsyttää, että laihuusihanteen vaihtoehdot leimataan heti läskifetisismiksi. Siis että jos langanlaihuus ei innosta, niin sitten ei ole mitään ylärajaa. Tuossa Daily Mailin jutussakin osa naisista miellytti silmääni kovasti, mutta osa taas oli turhan lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Vielä muutama vuosikymmen sitten (ennen Twiggyä?) ihannenainen oli nimenomaan kurvikas. Ja siis kurvikas, muodokas, mutta ei lihava. Oma naismakuni on aika lähellä tuota 50-luvun maailmaa (ehkä vähän tukevampi) ja ärsyttää, että laihuusihanteen vaihtoehdot leimataan heti läskifetisismiksi. Siis että jos langanlaihuus ei innosta, niin sitten ei ole mitään ylärajaa. Tuossa Daily Mailin jutussakin osa naisista miellytti silmääni kovasti, mutta osa taas oli turhan lihavia.
Tuossa on ennemminkin kyse vartalotyypeistä. Esim. vartalotyypistä i ei saa kurvikasta luonnollisin keinoin. Jos hän lihoo tai hänen lihakset kasvavat, tämä vartalotyyppi levenee kaikkialta saman verran. Vartalotyyppi X on se 50-luvun hehkutettu vartalotyyppi, jota esim. Marilyn edusti. Vartalotyyppi x on kurvikas.
Makuja on monia, pääasia että ne kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää kysyä tykkääkö miehet? Miksi ei kysytä oletko itse todella ja oikeasti onnellinen ja tyytyväinen sen läskipanssarin takana?
Miksi pitää nähdä vain ääripäät; sotanorsut vs. luurangot? Eikö sillä välillä todellakaan ole mitään? Onko minun silmissäni tai käsityskyvyssäni vikaa kun pystyn näkemään monen monia erikokoisia naisia ja miehiä?
Itse olen hoikka nainen, enkä minäkään pidä esteettisesti miellyttävänä luurangon laihaa olemusta en miehellä sen paremmin kuin naisellakaan. Mutta en myöskään selvästi ylipainoista ja lihavaa. Nimen omaan olen hoikka; olen normaalipainon alarajalla mutta sen sisällä. En siis sairas enkä sairaan laiha.
Tämä on minun mielipiteeni ja jokaisella saa olla omansa. En vain ymmärrä miksi kysymys pitääkö miehet tai pitääkö naiset jos olen... Miksi pitäisi olla ulkoaohjautuva ja antaa muiden määritellä? Ihan varmasti maailmasta löytyy aika monia makuja ja mielipiteitä, kaikkia ei voi miellyttää.
En ymmärrä tätä nykyajan aivopesua että "aito nainen" ja "oikea nainen" on kymmeniä kiloja ylipainoinen! Sitä yritetään väkisin syöttää joka tuutista. Kuitenkin tämä ylipaino-lihavuusbuumi on aika tuore; vielä muutama vuosikymmen sitten suomalaisetkin olivat enimmäkseen normaalipainon rajoissa. Nyt siitä on väkisin tehty Ainoa Oikea ja laihat/hoikat/normaalit lähes kriminalisoidaan!
Eipä silti, pitäkää ihranne minä en.
naiset määrittävät länsimaalaisessa kulttuurissa mitkä asiat ovat sosiaalisesti hyväksyttäviä ja mitkä ei. Kun naisten paino nousee, pakotetaan kulttuuriin ylipainoisten naisten ihannointi. Ylipainoisten miesten ihannointia ei tulla koskaan näkemään, koska naiset eivät niistä pidä.
[/quote] naiset määrittävät länsimaalaisessa kulttuurissa mitkä asiat ovat sosiaalisesti hyväksyttäviä ja mitkä ei. Kun naisten paino nousee, pakotetaan kulttuuriin ylipainoisten naisten ihannointi. Ylipainoisten miesten ihannointia ei tulla koskaan näkemään, koska naiset eivät niistä pidä.[/quote]
Erittäin harvinaisen totta.
Ihan mukavannäköisiä naisiahan nuo ovat kaikki. Sitäpaitsi sisältäkin voi löytyä aarre.
Aika läskivoimaannuttava toi otsikko. "Real girls" ja sitten reilusti ylipainoisten naisten kuvia...
yök
Vierailija kirjoitti:
Aika läskivoimaannuttava toi otsikko. "Real girls" ja sitten reilusti ylipainoisten naisten kuvia...
yök
Vähän medialukutaitoa hei. En usko että tuollainen termi voimaannuttaa ketään lihavaa. Ennemminkin se voimaannuttaa ihmisiä, jotka tuon luettuaan provosoituvat ja kirjoittelevat ilkeyksiä nettiin.
Samaa mieltä. Kaikki ei tunnu ymmärtävän, että hoikasta ei välttämättä tule muodokasta vaikka kuinka lihoisi, ja vastaavasti joku voi olla myös hoikkana muodokas. Itsellä ainakin lihoessa kaikki rasva kertyy vain vatsan kohdalle, eikä sinne minne toivoisi, joten omalla kohdalla on parempi pysyä hoikkana.
Eihän mikään läski ole synonyymi muodokkaalle. Myös hoikkana voit olla muodokas, eli omistaa isot rinnat ja pepun. Nuo naiset kuvissa eivät ole muodokkaita vaan lihavia. En tosiaan ymmärrä miksi ollaan menty tähän ylipainon ihannointiin, ja käytetään ylipainoisista termiä "muodokas".
Itse olen bmi 20, ja pidän itsestäni näin vaikka en olekaan muodokas hoikka. Ja kyllä eniten huomiota paremmilta miehiltä saavat hoikat ja normaalipainoiset. Nuo lihavat on aika marginaalisen porukan harrastus, mutta mikäs siinä jos läskistä tykkää. Ei ole minulta pois.
Urheilullinen mies haluaa yleensä urheilullisen naisen. Ja sohvaperuna sohvaperunan. Jokaiselle jotakin.
Tuossahan artikkelille on annettu provokatiivinen otsikko, joka saa ihmiset heti puolustuskannalle.
Totta kai _joku_ tykkää kyseisten kuvien naisista. Tarvitseeko sitä oikeasti edes kysyä? Täällä lähinnä kiistellään sitten siitä määrästä. Eiköhän jokainen nyt tiedä etteivät kuvien naiset ole yleisten kauneusihanteiden mukaisia.