Tykkääkö jonkun mies oikeasti tälläisista naisista? :-(
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun joskus sais sitä lähimarketissa käyvää fittnesmimmiä. Keikailee aina tiukat treenitrikoot päällä hyllyjen välissä. On rusketusta ja kynnet ja meikit aina laitettuna. Vaikka on selkeästi jo yli 30 vuotias ja kasvoilla näkyy rankan treenin ja elämän jättämät pienet rypyt niin silti housuissa alkaa aina pullottamaan kun tuo nainen hiipii ajatuksiini ;).
Ja kyllä, nuo kuvien naiset ovat sairaalloisen lihavia. Menee jo vähän yli tuo naismainen pyöreys jos naiselta ei löydy vyötäröä vaan on tuollainen pallomainen ruumiinrakenne. Huvittavaa vinkumista läskeiltä. Kyllä ihmisen pitäisi ymmärtää, että ei ole tervettä lihottaa itseään noin kamalasti ja vielä hakea hyväksyntää touhulleen. Vielä inhottavampaa tässä touhussa on se, että nämä ihmiset kannustavat nuoria olemaan ylipainoisia. Nuoret ovat jo nyt lihavempia kuin koskaan ja heitä pitäisi lihavuuden sijaan kannustaa liikkumaan ja syömään terveellisesti.
"Fitness" ei tarkoita, että sellaisen harrastelijan vartalo olisi jotenkin normaali. Ei sellainen tule tosta noin vaan. Ja noloa, että joku tykkää feikistä rusketuksesta, feikki kynsistä, hiuksista yms ja sitten ei kelpaa ihan luonnollinen nainen. Ja sitten saa uutisissa lukea julkkisnaisten "ääää olen luonnollinen" juttuja ja sitten kuvassa näkyykin tekoripset, tekotukka... XD lame....
Ja mikä se juttu on, että aina jauhetaan vaan siitä, miltä naiset näyttää. What about men's?????? Gosh.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö joku nainen oikeasti tällaisista miehistä? :-(
http://depositphotos.com/11005502/stock-photo-Five-very-obese-fat-men-on-the-beach.html
Hyi saa**** en koskis tikullakaan!!!
Mun mies ei ainakaan tykkää, vaikka ei ole itekään hoikka. Mä olen, ja tekisi mieli joskus sanoa, että katso peiliin, kun arvostelee muita. Mua kyllä tökkii näissä ylipainoisten naisten "ihannointijutuissa" se, miten heitä kuvataan sanoilla real women tai tosi naiset. Pah.
Miksi aina pitää kysyä tykkääkö miehet? Miksi ei kysytä oletko itse todella ja oikeasti onnellinen ja tyytyväinen sen läskipanssarin takana?
Miksi pitää nähdä vain ääripäät; sotanorsut vs. luurangot? Eikö sillä välillä todellakaan ole mitään? Onko minun silmissäni tai käsityskyvyssäni vikaa kun pystyn näkemään monen monia erikokoisia naisia ja miehiä?
Itse olen hoikka nainen, enkä minäkään pidä esteettisesti miellyttävänä luurangon laihaa olemusta en miehellä sen paremmin kuin naisellakaan. Mutta en myöskään selvästi ylipainoista ja lihavaa. Nimen omaan olen hoikka; olen normaalipainon alarajalla mutta sen sisällä. En siis sairas enkä sairaan laiha.
Tämä on minun mielipiteeni ja jokaisella saa olla omansa. En vain ymmärrä miksi kysymys pitääkö miehet tai pitääkö naiset jos olen... Miksi pitäisi olla ulkoaohjautuva ja antaa muiden määritellä? Ihan varmasti maailmasta löytyy aika monia makuja ja mielipiteitä, kaikkia ei voi miellyttää.
En ymmärrä tätä nykyajan aivopesua että "aito nainen" ja "oikea nainen" on kymmeniä kiloja ylipainoinen! Sitä yritetään väkisin syöttää joka tuutista. Kuitenkin tämä ylipaino-lihavuusbuumi on aika tuore; vielä muutama vuosikymmen sitten suomalaisetkin olivat enimmäkseen normaalipainon rajoissa. Nyt siitä on väkisin tehty Ainoa Oikea ja laihat/hoikat/normaalit lähes kriminalisoidaan!
Eipä silti, pitäkää ihranne minä en.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää enemmän tuollaisista kuin "luuviuluista".
Täsmälleen! Pitää olla mistä ottaa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun joskus sais sitä lähimarketissa käyvää fittnesmimmiä. Keikailee aina tiukat treenitrikoot päällä hyllyjen välissä. On rusketusta ja kynnet ja meikit aina laitettuna. Vaikka on selkeästi jo yli 30 vuotias ja kasvoilla näkyy rankan treenin ja elämän jättämät pienet rypyt niin silti housuissa alkaa aina pullottamaan kun tuo nainen hiipii ajatuksiini ;).
Ja kyllä, nuo kuvien naiset ovat sairaalloisen lihavia. Menee jo vähän yli tuo naismainen pyöreys jos naiselta ei löydy vyötäröä vaan on tuollainen pallomainen ruumiinrakenne. Huvittavaa vinkumista läskeiltä. Kyllä ihmisen pitäisi ymmärtää, että ei ole tervettä lihottaa itseään noin kamalasti ja vielä hakea hyväksyntää touhulleen. Vielä inhottavampaa tässä touhussa on se, että nämä ihmiset kannustavat nuoria olemaan ylipainoisia. Nuoret ovat jo nyt lihavempia kuin koskaan ja heitä pitäisi lihavuuden sijaan kannustaa liikkumaan ja syömään terveellisesti.
"Fitness" ei tarkoita, että sellaisen harrastelijan vartalo olisi jotenkin normaali. Ei sellainen tule tosta noin vaan. Ja noloa, että joku tykkää feikistä rusketuksesta, feikki kynsistä, hiuksista yms ja sitten ei kelpaa ihan luonnollinen nainen. Ja sitten saa uutisissa lukea julkkisnaisten "ääää olen luonnollinen" juttuja ja sitten kuvassa näkyykin tekoripset, tekotukka... XD lame....
Ja mikä se juttu on, että aina jauhetaan vaan siitä, miltä naiset näyttää. What about men's?????? Gosh.
Osui ja upposi :D
Ylipaino on rumaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri. En koskisi pitkällä tikullakaan kuvien naisiin. Kovasti on palstavalaat yrittäneet puolustella sairaalloista lihavuutta jo viisi vuotta sitten. Hyi.
Valtaosa miehistä ei tykkää anorektikon näköisistä eikä ylipainoisista. Valtaosa tykkää hoikista, joilla pyöreä treenattu peppu, hyvät sääret, ei vatsamakkkaroita mutta ei luuviulukaan. Tietenkin yksittäisiä makuja ja eroja mieltymyksissä, mutta valtaosan suhteen näin se menee.
M35
Kaikki naiset ovat kauniita taideteoksia ja jokaiselle löytyy tykkääjiä ja ottajia. T. Mies
Lihavia naisia noissa kuvissa, miksi ovat päästäneet itsensä tuollaiseen kuntoon? Jokin itsekunnioituksessa pielessä, kun antaa itsensä lihota noin kamalan näköiseksi! Suorastaan sairaan näköisiä nuo naiset!
Pieni määrä ylimääräistä ei haittaa, mutta kun alkaa makkarat kertyä ympärille, on joku vakavasti pielessä.
En ottaisi yhtäkään noista sairastuneista naisista kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää kysyä tykkääkö miehet? Miksi ei kysytä oletko itse todella ja oikeasti onnellinen ja tyytyväinen sen läskipanssarin takana?
Miksi pitää nähdä vain ääripäät; sotanorsut vs. luurangot? Eikö sillä välillä todellakaan ole mitään? Onko minun silmissäni tai käsityskyvyssäni vikaa kun pystyn näkemään monen monia erikokoisia naisia ja miehiä?
Itse olen hoikka nainen, enkä minäkään pidä esteettisesti miellyttävänä luurangon laihaa olemusta en miehellä sen paremmin kuin naisellakaan. Mutta en myöskään selvästi ylipainoista ja lihavaa. Nimen omaan olen hoikka; olen normaalipainon alarajalla mutta sen sisällä. En siis sairas enkä sairaan laiha.
Tämä on minun mielipiteeni ja jokaisella saa olla omansa. En vain ymmärrä miksi kysymys pitääkö miehet tai pitääkö naiset jos olen... Miksi pitäisi olla ulkoaohjautuva ja antaa muiden määritellä? Ihan varmasti maailmasta löytyy aika monia makuja ja mielipiteitä, kaikkia ei voi miellyttää.
En ymmärrä tätä nykyajan aivopesua että "aito nainen" ja "oikea nainen" on kymmeniä kiloja ylipainoinen! Sitä yritetään väkisin syöttää joka tuutista. Kuitenkin tämä ylipaino-lihavuusbuumi on aika tuore; vielä muutama vuosikymmen sitten suomalaisetkin olivat enimmäkseen normaalipainon rajoissa. Nyt siitä on väkisin tehty Ainoa Oikea ja laihat/hoikat/normaalit lähes kriminalisoidaan!
Eipä silti, pitäkää ihranne minä en.
Vaikka muuten olenkin samaa mieltä kanssasi niin en siinä että lihavuudesta olisi tehty ainoa oikea ja hoikkuus kriminalisoitaisiin.
Onhan se ihan selvä kumpia ihastellaan ja iltapäivälehdet on pullollaan hoikkien ( toki pitää olla iso takapuoli ja rinnat jotka saa tarvittaessa silikonilla) naisten kuvia ja selostuksia siitä mikä on miesten mieleinen painoindeksi tai vyötärölantiosuhde.
Näitä on aivan selvästi paljon enemmän.
Saa kai tukevammatkin otattaa itsestään kuvia, ei se ole kielletty.
Eiköhän tämä " buumi" ole enemmänkin sitä ettei lihavankaan tarvitse laittaa kaapua päälle ja olla esim meikkaamatta. Kyllä sellaisenkin kommentin luin ettei lihavat saisi meikata!
Tässä varmasti yritetään luoda ilmapiiriä missä kaiken kokoiset saisivat tai uskaltaisivat elää täysillä eikä pitäisi piiloutua neljän seinän sisään.
Suurin osa lihavista varmasti haluaisi laihtua mutta kun kaikki eivät onnistu ja elää kuitenkin täytyy.
Kyllä miehenä tykkään että naisessa on muutakin kuin luut ja nahka ja mahdollisesti hiukan silikonia. Miksi ihmeessä en tykkäisi?? Mistä on muodostunut nykyinen käsitys, että ihmisen pitää olla hirveän laiha ja 'sporttinen'? Mitä pahaa on luonnollisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä ei tykkää anorektikon näköisistä eikä ylipainoisista. Valtaosa tykkää hoikista, joilla pyöreä treenattu peppu, hyvät sääret, ei vatsamakkkaroita mutta ei luuviulukaan. Tietenkin yksittäisiä makuja ja eroja mieltymyksissä, mutta valtaosan suhteen näin se menee.
M35
Varmasti näin on. Mutta huvittavaa on se miten miehet tuntuvat kuvittelevan ettei naisiin päde sama. Tykätään enimmäkseen normaalipainoisista ja sopivasti lihaksikkaista miehistä. Makuja on toki moneksi.
Olen itse lievästi ylipainoinen bmi joku 26 tienoilla.
Minulle tuli baarissa mies sanomaan että olen liian lihava hänelle. Olin ihan äimänä enkä saanut sanottua mitään kun en häntä yrittänyt iskeä enkä siis yhtään mitään.
Ok, sitten olin, mutta kun mies oli itse aivan sairaalloisen ylipainoinen.
Että olisi ollut helppo letkauttaa jotain mutta tilanne oli niin hullu että menin kyllä sanattomaksi.
Hyi helvetti! Nuo naiset eivät ole muodokkaita nähneetkään, vaan ovat vaikeasti lihavia, osa jopa sairaalloisen obesiteetin puolella. Vaarallista ja rumaa.
Tuollaiset uutiset ärsyttää mua niin paljon. Mutta ei siitä syystä että niissä poseeraavat "ällöttävät läskit" ihmiset. Jokainen saa näyttää siltä miltä haluaa puolestani niin kauan kunhan vain on terve. Ja ylipainoisten (ihan kuten myös muotilehtien anorektikoidenkin) kanssa niin harvoin on. Tuollaiset uutiset eivät sano minulle "hei, on ok näyttää miltä haluaa" vaan, "epäterveelliset elämäntavat ja sairaudet on paras tapa elää", ja se on minusta väärin.
Vierailija kirjoitti:
Liikalihavuus on terveyshaitta pidemmän päälle. Kaksi tuttavaani on kuolleet lihavuuden aiheuttamiin sairauksiin. Ja he siis todella lihavia, mies 64v ja nainen alle 30v.
Joku järkevä paino siis olisi jo oman terveyden kannalta hyvä. Ihmisten ruumiinrakenne myös pitkälti määrittää miltä ne kilot siinä päällä näyttää. Pituus ja se kuinka kroppansa kantaa ja sitten vielä vaatetuksellakin osansa sekä iällä.
Itse olen 155cm pitkä ja painan lähes 70kg. Vyötätö 78cm. Olen nyt aloittanut kuntokuurin että painon saa 60kg. Jonkun mielestä olen sittenkin vielä läski ainakin bmi mukaan. Mutta toisaalta, vartaloni hoikistuu enemmän rinnoista ja vyötäröltä eikä takapuolesta, joka hoikempana korostuisi entisestään.
Mä tykkään mun kropasta kyllä näinkin ja viel enemmän ku saan sitä kuosiin. Ystäväni on kaiken kokoisia ja ikinä niitä en koon perusteella arvostele. Hoikin kaverini on tosi hybä kroppanen vaikkei liiku juuri lainkaan. Mikä hänen salaisuus lie.
Myös miehiä joskus katselen sillä silmällä. Kroppaa tärkeämpiä on silmät, ah. Silmät, kädet, se millainen on kokonaisuudessaan.
Joten. Laihduttakaa jos terveytenne niin vaatii. Olkaa muutoin tyytväisiä. Älkää arvostelko muita koko ajan.
Minun vanhempi veljeni kuoli suoraan lihavuudesta johtuviin terveysongelmiin. Kuoli leikkauspöydälle. Eikä ollut vanha, 46 vuotias. Painoa oli kertynyt enemmän kuin lääkäri määrää. Oli vihainen ja loukkaantui jos yritettiin siitä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti monet miehet tykkää. Makuja on monia.
Tutkimustenkin mukaan miehet preferoivat naisia, joilla on optimaalinen vyötärö-lantio suhde ja proportionaalinen, terveen näköinen keho joka viestii viehättävyydestä ja fertiliteettiydestä. On sanomattakin selvää, ettei kyseiset piirteet löydy lihavasta vartalosta. Ihminen ei voi myöskään olla terve, jos hän on ylipainoinen. Lihavuus on terveydelle erittäin haitallista, ja mm. kasvattaa syöpäriskiä ja diabetesriskiä.
Vierailija kirjoitti:
Monet tykkää kun luut ei kolise. Tuliko yllätyksenä?
Valtaosa miehistä tykkää siitä, ettei paikat hyllyä eikä hytkyä ja myös siitä, että kykenee erottamaan naisen vartalon muodot selvästi, jotka ylipainoisilla hukkuvat kaiken sen valtavan ihramäärän alle.
Että olet naiivi, luulisi nyt ikäisesi naisen ymmärtävän, että mies voi käyttää patjana, vaikkei sinulta muuta huolisikaan. Lihavillahan on tunnetusti maine, että ovat helppoja, koska heillä ei ole varaa valita. Siispä pokaamiseen ei tarvitse käyttää paljon aikaa ja pesää saa satavarmasti, eikä tarvitse edes käyttäytyä herrasmiehen tavoin lihavan tytön kanssa. Käsittämätöntä, että joku NAINEN viitsii vielä kehuskella sillä???