Tykkääkö jonkun mies oikeasti tälläisista naisista? :-(
Kommentit (150)
Missä kaikki normaalipainoiset, hyvinvoivat naiset? Normaalipainoisella naisella voi olla selluliittiä, pieni pömppis ja allit. Aina lehdissä ja muuallakin hehkutetaan näitä "oikeita" (=ylipainoisia) naisia tai sitten anorektisen laihoja malleja. Missä on se kultainen keskitie? Tuntuu silti että normaalipainoisille asetetaan turhan paljon vaatimuksia mutta kun olet mallin mitoissa tai sitten lihava niin kaikki on ok.
Monelle miehelle ei hoikat naiset edes kelpaa!
Itse olen kevyt 162cm/113kg keijukainen, eikä minun jumalaisessa kunnossa oleva "kreikkalainen veistos" huippu-urheilijamieheni pysty millään pitämään hetkeäkään näppejään irti minusta :). Mieheni harrastaa SM-tasolla kymmenottelua, nostaa 200 kg penkistä ja juoksee Cooperissa 4km. Hänellä on myös Taekwondossa ja Aikidossa mustat vyöt. Hän suorastaan jumaloi minua, nuolee minua säännöllisesti ja taitavasti ja haluaa yhtyä minuun 26/14 kokoisella kullillaan useamman kerran päivässä. Hän rakastaa mällien heittämistä kropalleni <3.
Muutkin sporttiset miehet ovat osoittaneet avointa kiinnostusta, mutta tämä nykyinen mies on toistaiseksi todettu parhaaksi :).
N36
Mitä sillä on väliä mistä miehet tykkää?
Itse kuvittelisin että valtaosa miehistä tykkää niistä plussakoon malleista jotka ovat oikeastaan aika normaaleja, vain pikkuisen pehmeitä, kuten Nadia Aboulhosn tai Ashley Graham. Aloituksen naisista monet ovat liian selvästi obeeseja, eli epäterveen lihavia.
Oma kroppani on suurin piirtein tämmöinen, paitsi pienirintaisempi ja harteikkaampi ja tuo asanakin onnistuu:
Mieheni on erittäin hoikka, kestävyysurheilua kun harrastaa. Eli se että mies on hoikka ja timmi ei tarkoita etteikö sille kelpaisi pehmeämpikin nainen jos vaan se elämäntapa on muuten aktiivinen.
Moni mies myös ajattelee että nainen joka arvostaa suun iloja arvostanee muita fyysisiä iloja myös. ;)
Jos pitää valita ns. luisevan ja läskin välillä, valitsen mieluummin läskin. Jos luut näkyy, tulee sellainen olo että toinen voisi mennä vaikka poikki kuin risu, jos liikaa puristelee. Ei kyllä kauheasti innosta intiimipuuhiin.
Läski voi näyttää ja tuntua ihan hyvältä, riippuu tosin ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää enemmän tuollaisista kuin "luuviuluista".
Näin sanoo ne miehet jotka eivät muita saa. Ovat kokeilleet vongata meitä hoikkia / normivartaloisia huonolla menestyksellä ja keksineet siirtyä juoksemaan ylipainoisten perässä.
Itse tyydyn mieluummin dildoon kuin ottaisin lihavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kevyt 162cm/113kg keijukainen, eikä minun jumalaisessa kunnossa oleva "kreikkalainen veistos" huippu-urheilijamieheni pysty millään pitämään hetkeäkään näppejään irti minusta :). Mieheni harrastaa SM-tasolla kymmenottelua, nostaa 200 kg penkistä ja juoksee Cooperissa 4km. Hänellä on myös Taekwondossa ja Aikidossa mustat vyöt. Hän suorastaan jumaloi minua, nuolee minua säännöllisesti ja taitavasti ja haluaa yhtyä minuun 26/14 kokoisella kullillaan useamman kerran päivässä. Hän rakastaa mällien heittämistä kropalleni <3.
Muutkin sporttiset miehet ovat osoittaneet avointa kiinnostusta, mutta tämä nykyinen mies on toistaiseksi todettu parhaaksi :).
N36
Kunnon trolli. Kukaan joka penkistä nostaa 200 ei juokse 4km cooperissa. Eikä sm-tasolla kymmenottelussa ole tällä hetkellä yhtään 200kg penkkimiestä.
Mistäkö tiedän? Noh, olen niin tiiviisti sm-tason kymmenottelijoiden kanssa tekemisissä. Eikä siellä ole yhtään sellaista joka olisi itsepuolustuslajeja mustaan vyöhön asti harrastanut.
Vedit överiksi päiväuniesi kerronnan. Hinkkaa rauhassa haarojasi dildolla ja haaveile moisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
N36
Kiitos päivän nauruista :---D
Vaikka tuo olikin pilke silmäkulmassa kirjoitettu (toivottavasti), niin pysäytti miettimään tätä: ei hoikat todistele kuinka miehiä roikkuu perässä tai miten miesystävä nuolee pimpuraa. Syy on tässä: hoikilla useimmiten on sellainen asia kuin ITSETUNTO kohdallaan.
Olen huomannut, että ne miehet jotka haukkuvat naisia (miksei miehiäkin) ja todistelevat tykkäävänsä toisenlaisista: heillä on yksi yhteinen tekijä ja se on itsetunnon puute. Tosi inhottavaa ja myötähäpeää touhua tuo todistelu tai haukkuminen, ettekö tajua että se kertoo vain ja ainoastaa itsetunnon puuuuutteessstaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Kiitos päivän nauruista :---D
Vaikka tuo olikin pilke silmäkulmassa kirjoitettu (toivottavasti), niin pysäytti miettimään tätä: ei hoikat todistele kuinka miehiä roikkuu perässä tai miten miesystävä nuolee pimpuraa. Syy on tässä: hoikilla useimmiten on sellainen asia kuin ITSETUNTO kohdallaan.
Olen huomannut, että ne miehet jotka haukkuvat naisia (miksei miehiäkin) ja todistelevat tykkäävänsä toisenlaisista: heillä on yksi yhteinen tekijä ja se on itsetunnon puute. Tosi inhottavaa ja myötähäpeää touhua tuo todistelu tai haukkuminen, ettekö tajua että se kertoo vain ja ainoastaa itsetunnon puuuuutteessstaa???
No hei, tässähän on ylipainoiset altavastaajan asemassa. Jo aloitus oli kiusaamista ja inhon ilmaisua. Se pistää puolustautumaan.
Sitä paitsi kun katselee kaupungilla niin näyttää siellä kaikenkokoisilla miehet olevan. Ja jos miettii tuttaviaan, niin kyllä vain niillä ylipainoisilla kaikilla miehet on ja todennäköisesti ovat tulleet nuolluksikin:)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 165/75 ja bikineissä aika lähellä tuota, ja mun salilla käyvä mies ei saa tarpeekseen :) tai oikeammin saa ihan niin paljon kuin haluaa.
älä kerro enempää
Mä oon 165/75 ja bikineissä aika lähellä tuota, ja mun salilla käyvä mies ei saa tarpeekseen :) tai oikeammin saa ihan niin paljon kuin haluaa.