Tykkääkö jonkun mies oikeasti tälläisista naisista? :-(
Kommentit (150)
Paitsi ettei ole kiveen kirjoitettu että ylipaino on automaattisesti terveysriski. Esim. lievä ylipaino saattaapi olla hyväksikin. Mutta kun on jo opittu tuo "ylipaino on automaattisesti terveysriski ja miinusta MINUN kukkarolleni" mantra niin ei siinä enää ilmeisesti muu tieto kiinnosta... :-)
Ja on ihmisessä muutakin kuin tuo iänikuinen läski mitä kaikki kauhistelevat - etenkin toisilla (en tiennyt, että joku muukin kantaa minun painoani!). Esim. noilla naisilla on asenne kohdallaan kun tuo kroppansa esiin sellaisena kuin se on. Joku ei tykkää, jotkut tykkää ja jotkut suorastaan himoitsevat. Ja joillekin se on se ja sama.
Arvostan, että ihmiset ovat rohkeasti sen mallisia, muotoisia ja näköisiä kuin ovat ja ylpeitä siitä. Terv. nainen joka on jo kyllästynyt tähän läskien tiirailuun. Jos ei ole läski niin sitten vähintäänkin laiha läski ja pitää olla orjallisesti kuntosalilla ja syödä ehdottoman terveellisesti että kelpaisi.
Pääasia että kelpaa itselleen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:47"]
Kyl pittee luitte piel ol vähhä lihhookin ett on heleeppo ottaa kiinni ja rutistaa.
kjeh kjeh nams mumskis
tämä piristi tyä miähen tyä päevää
Seppo Tepponen
58v
Muatalousmiäs
Pohojan-mua
[/quote]
Hahahah! Tälläiset "miehet" niistä lihavista naisista juuri pitääkin. Kunnon peräkammarin pojat, jotka eivät muita naisia saa.
Faktahan on se että, lihavat naiset saavat miehikseen, juuri näitä vastaavanlaisia tapauksia. Ei Alfa-miehet Beta-naisia ota.
[/quote]
... Paitsi että olen itse seilannut ikäni lievän ja vähän korkeamman ylipainon välillä, ja olen saanut hyväkroppaisen, komean alfamiehen - ja vieläpä kunnollisen miehen. Eipäs tuomita niitä jotka saavat laatua vähän vähemmälläkin pingottamisella. ;)
Tottakai tykkää. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että luulee meidän länsimaisen laihuuskulttuurin menevän biologisten mieltymysten edelle kaikilla miehillä? Naisten on normaalia olla pehmeitä ja pyöreitä. T: muodokas bmi:llä 23
No eiköhän meitä miehiä ole joka junaa ja joku jää vielä asemallekin.
Eli joka sortin eukolle löytyy kyllä ihailijansa. Niin luurangonlaihalle kuikelolle, kuin sille edellä mainostetulle sotanorsullekin.
Itse diggaan jotain sopivan pyöreää, anorektikon oloiset luuviulut näyttävät aina vähän sairaille ja rupeaa puistattamaan, sitäpaitsi, kyllä naisella pitää olla sellainen perse, ettei se ihan pikkupojan pyllyltä näytä!
Toisaalta liiaksi toiseen ääripäähän mennessä on hankalaa sekin, kun ei naisten itsetunto kuitenkaan siitä lihavuudesta tai pyöreydestä mitenkään ylene. Eli kumppanina sellainen "mä oon läski" -valittaja on aika rasittava sekin.
Semmoinen pikkuisen pyöreä, naisen muotoinen pehmeä nainen on kaikkein paras! Tuntuu hyvältä, ei luut kolise joka käänteessä, mutta kuitenkin sen verran kunnossa, ettei kaikki paikat ole valahtaneet veteläksi :)
M40
Joo, ihmisellähän vaan luut kolisee jos ei ole ihraa päällä. Mitään sporttista kroppaahan nyt ei voi olla, herranjestas sellainenhan on kamala amatsoni jolla on lihasta, yäk! Olkaa te sotanorsuja tai hankisääskiä mutta minä en ole kumpaakaan vaan normaalipainoinen/kokoinen ja hyväkuntoinen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 15:36"]
No eiköhän meitä miehiä ole joka junaa ja joku jää vielä asemallekin.
Eli joka sortin eukolle löytyy kyllä ihailijansa. Niin luurangonlaihalle kuikelolle, kuin sille edellä mainostetulle sotanorsullekin.
Itse diggaan jotain sopivan pyöreää, anorektikon oloiset luuviulut näyttävät aina vähän sairaille ja rupeaa puistattamaan, sitäpaitsi, kyllä naisella pitää olla sellainen perse, ettei se ihan pikkupojan pyllyltä näytä!
Toisaalta liiaksi toiseen ääripäähän mennessä on hankalaa sekin, kun ei naisten itsetunto kuitenkaan siitä lihavuudesta tai pyöreydestä mitenkään ylene. Eli kumppanina sellainen "mä oon läski" -valittaja on aika rasittava sekin.
Semmoinen pikkuisen pyöreä, naisen muotoinen pehmeä nainen on kaikkein paras! Tuntuu hyvältä, ei luut kolise joka käänteessä, mutta kuitenkin sen verran kunnossa, ettei kaikki paikat ole valahtaneet veteläksi :)
M40
[/quote]
Tää olis ollut kiva vastaus, jos et olis samalla puhunut niin rumin sanoin muista kuin ihannenaisistasi. Voi kehua haukkumatta muita!
No ei todellakaan. Tuollaiset valaat on yököttäviä. Sen ymmärtää että jos on joku sairaus mikä aiheuttaa tuollaisen sairaalloisen lihomisen mutta jos tietentahtoen syö itsensä tuollaiseksi valaaksi on sairasta ja todella älllöttävää
Tykkää. Eihän ne muunlaisista enää tykkääkään, mahdollismman iso pitää olla joka paikasta. Suuri on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta muodokas on eri asia kuin ylipainoinen. Ja nuo kuvien naiset ovat ylipainoisia. Jos ihmisen bmi ylittää 25, hän on ylipainoinen. Ylipaino on terveysriski, joka altistaa mm. kakkostyypin diapetekselle.
Mutta eihän bmi kerro totuutta. Lihas painaa enemmän kuin "läski". Menetkö siis sanomaan lihaksikkaalle, että "joo hei olet läski, koska typerä taulukko niin sanoo"?
Ja kaikki, jotka ovat olevinaan "huolissaan" isompien ihmisten terveydestä, on täyttä paskaa!!! Suomi on vaan täynnä typeriä ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Mitä sitten, jos maailmassa on erikokoisia ihmisiä? Mitä se ketään haittaa? Itsepähän jokainen elopainonsa kantaa. Kannattaako sitä elämää tuhlata vain sen miettimiseen, miltä toiset näyttävät? Miksei jokainen vain voi keskittyä omaan itseensä ja omaan elämäänsä?
Jokainen isompi ihminen tietää varmasti olevansa iso, ei siitä tarvitse kenenkään tulla erikseen muistuttamaan. Eikä varsinkaan haukkumaan. Joten, sinä joka haukut isompia, mieti, ennenkuin menet jotakin toiselle sanomaan. Entä jos sinä tulevaisuudessa olet iso myös ja sitten sinulle tullaan siitä kertomaan ja haukutaan ja syrjitään jne? Olisiko se sitten kivaa? Jokaisella on varmasti syynsä sille, että on saanut lisäkiloja. Aivankuin maailmassa ei olisi muita syitä, kuin se että olisi syönyt itsensä isoksi.... Lopettakaa jo paskan jauhanta ja hyväksykää kaikki ihmiset!!!!!!
Ai että kun joskus sais sitä lähimarketissa käyvää fittnesmimmiä. Keikailee aina tiukat treenitrikoot päällä hyllyjen välissä. On rusketusta ja kynnet ja meikit aina laitettuna. Vaikka on selkeästi jo yli 30 vuotias ja kasvoilla näkyy rankan treenin ja elämän jättämät pienet rypyt niin silti housuissa alkaa aina pullottamaan kun tuo nainen hiipii ajatuksiini ;).
Ja kyllä, nuo kuvien naiset ovat sairaalloisen lihavia. Menee jo vähän yli tuo naismainen pyöreys jos naiselta ei löydy vyötäröä vaan on tuollainen pallomainen ruumiinrakenne. Huvittavaa vinkumista läskeiltä. Kyllä ihmisen pitäisi ymmärtää, että ei ole tervettä lihottaa itseään noin kamalasti ja vielä hakea hyväksyntää touhulleen. Vielä inhottavampaa tässä touhussa on se, että nämä ihmiset kannustavat nuoria olemaan ylipainoisia. Nuoret ovat jo nyt lihavempia kuin koskaan ja heitä pitäisi lihavuuden sijaan kannustaa liikkumaan ja syömään terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
ja itsetunto maassa. Siksi surettaa, että osaa ihannoi muodokkaita naisia.
Kellä muka ei ole, niillä tekohärpäkedaameillako? Salli mun nauraa! Ja mä ainakin hyväksyn itseni näin lievästi ylipainoisenakin toisin kuin "luuviulu" läheiseni. Se se vasta surullista onkin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kovin moni mies tykkää. En itsekkään pidä ylipainoisista miehistä, siis jos pelkästä ulkonäöstä puhutaan. Eikä kylläkään kukaan muukaan pidä minun tuttavapiiristäni. Miksi miehet siis olisivat erilaisia tässä suhteessa.
Luurangon ja tuon väliin mahtuu monenlaista kroppaa, joka on normaalin miehen mieleen.
Öööö jokaisen kokoinen on normaali. O.o
Lopeta ulina...
En kiihotu ylipainoisista naisista. On eri asia, että on muotoja kuin että on läski. Pidän muodokkaista naisista. Siis kapea vyötärö, hiukan lantiota ja tähän kokonaisuuteen sopiva perse ja tissit. Kuvien naisista yhdelläkään ei tainnut enää vyötäröä löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Hehhe, naurattaa kyllä toi kun läskit näkee kaikki itseään hoikemassa kunnossa olevat LUUVIULUIKSI, ANOREKTIKOIKSI, sehän kertoo jo heidän omastaitsetunnosta paljon. Olen nähnyt kun normaalipainoista, kaunisvartaloista naista (josta ei kyllä luuviulua saa.) jolla oli kyllä muodot paikallaan niin läskin sanovan (ilmeisesti oma äiti? en ole varma.): SUn pitäis kyllä syödä enemmän ku oot ku mikäki luihu kepakko. Siinä vaiheessa kyllä repesin jo pahasti :D Kai lihavat ajattelee että pääsispä helpommalla kun olis kaikki muutki läskejä ja viäki läskimpiä, kun ei noin muuten jaksa tehdä itelleen mitään....
LOL!!!! Tyypillistä. Sanotaan, että "lihavat" laihduttavat elämänsä aikana enemmän kuin "laihat" yhteensä. Älä siis uikuta, että "lihavat" ei jaksa tehdä itselleen mitään.
Varmasti monet miehet tykkää. Makuja on monia.
Liikalihavuus on terveyshaitta pidemmän päälle. Kaksi tuttavaani on kuolleet lihavuuden aiheuttamiin sairauksiin. Ja he siis todella lihavia, mies 64v ja nainen alle 30v.
Joku järkevä paino siis olisi jo oman terveyden kannalta hyvä. Ihmisten ruumiinrakenne myös pitkälti määrittää miltä ne kilot siinä päällä näyttää. Pituus ja se kuinka kroppansa kantaa ja sitten vielä vaatetuksellakin osansa sekä iällä.
Itse olen 155cm pitkä ja painan lähes 70kg. Vyötätö 78cm. Olen nyt aloittanut kuntokuurin että painon saa 60kg. Jonkun mielestä olen sittenkin vielä läski ainakin bmi mukaan. Mutta toisaalta, vartaloni hoikistuu enemmän rinnoista ja vyötäröltä eikä takapuolesta, joka hoikempana korostuisi entisestään.
Mä tykkään mun kropasta kyllä näinkin ja viel enemmän ku saan sitä kuosiin. Ystäväni on kaiken kokoisia ja ikinä niitä en koon perusteella arvostele. Hoikin kaverini on tosi hybä kroppanen vaikkei liiku juuri lainkaan. Mikä hänen salaisuus lie.
Myös miehiä joskus katselen sillä silmällä. Kroppaa tärkeämpiä on silmät, ah. Silmät, kädet, se millainen on kokonaisuudessaan.
Joten. Laihduttakaa jos terveytenne niin vaatii. Olkaa muutoin tyytväisiä. Älkää arvostelko muita koko ajan.
Ikävä sanoa, mutta muodokas on eri asia kuin ylipainoinen. Ja nuo kuvien naiset ovat ylipainoisia. Jos ihmisen bmi ylittää 25, hän on ylipainoinen. Ylipaino on terveysriski, joka altistaa mm. kakkostyypin diapetekselle.