Tykkääkö jonkun mies oikeasti tälläisista naisista? :-(
Kommentit (150)
upeita!
Miksei miehet tuollaisista tykkäisi?
Joilla isot rinnat. Nut en puhu niistä todella isoista naisista. Jos nainen tukeva niin silloin pitää olla myös rintavarustusta niin näyttää hyvältä.
Näin miehen näkökulmasta niin minusta sillä ulkonäöllä ei ole väliä. Minusta naiseni saa näyttää miltä tahansa, kunhan siihen ei liity terveydellisiä vaivoja ja ei valita ulkonäöstään koko ajan. Hävettää tunnustaa, mutta yhden takavuosien "säädön" jätin hänen ulkonäköpaineidensa vuoksi. Sen viisi kertaa kysyi baarireissullakin "jos lihon muutaman kilon niin jätätkö mut" ja "oonko mie kaunis". Mikään vakuuttelu ei riittänyt vaan valitus jatkui vuodesta toiseen niin katsoin paremmaksi antaa sille prinsessalle kenkää. Kaverit kyselivät ihmeissään mikä tuli kun oli niin hoikka ja nätti tyttö. Ei auttanut kuin todeta ettei ollut minua varten. Seuraava ja nykyinen onkin roikkunut kuukautta tuon jälkeen mukana kohta sen seitsemän vuotta. Ja on ylipainoinen, ei mikään pitkäkään, mutta kemiat kohtaa muutenkin kuin sängyssä ja on minun kanssa oikeasti onnellinen.
En usko, että kovin moni mies tykkää. En itsekkään pidä ylipainoisista miehistä, siis jos pelkästä ulkonäöstä puhutaan. Eikä kylläkään kukaan muukaan pidä minun tuttavapiiristäni. Miksi miehet siis olisivat erilaisia tässä suhteessa.
Luurangon ja tuon väliin mahtuu monenlaista kroppaa, joka on normaalin miehen mieleen.
No mun mielestä tollanen ei kovin kaunista ole, selvästihän ne oli ylipainoisia, ei terveitä. Ei tarvii olla luuviulu ett ois nätti, vaan normaalipainoinen. Jos pitäs valita, että liian laiha vai tosi lihava nii mieluummin laiha. Joku BMI 18 on helpompi saada BMI 21 kuin BMI 35-->BMI 21. Siis olettaen että kummatkin halukkaita muutokseen. Ainaki ku mä kokkaan (terveellistä) hyvää ruokaa nii varmasti saan lihomaan jonkun pari kiloo että näyttää terveellisemmältä.
Aina läskit alkaa vinkua ja vonkua että "mieluummin oleva rehevä ja naisellinen kuin laiha riippakinttu" Mutta kun te läskit mammat ette tajua että siinä välilläkin on ns. hoikka.
Ja aika harva sitä anorektinen riippakinttu on, mistä nämä läskimammat täällä aina huutelee.
Kyl pittee luitte piel ol vähhä lihhookin ett on heleeppo ottaa kiinni ja rutistaa.
kjeh kjeh nams mumskis
tämä piristi tyä miähen tyä päevää
Seppo Tepponen
58v
Muatalousmiäs
Pohojan-mua
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:47"]
Kyl pittee luitte piel ol vähhä lihhookin ett on heleeppo ottaa kiinni ja rutistaa.
kjeh kjeh nams mumskis
tämä piristi tyä miähen tyä päevää
Seppo Tepponen
58v
Muatalousmiäs
Pohojan-mua
[/quote]
Hahahah! Tälläiset "miehet" niistä lihavista naisista juuri pitääkin. Kunnon peräkammarin pojat, jotka eivät muita naisia saa.
Faktahan on se että, lihavat naiset saavat miehikseen, juuri näitä vastaavanlaisia tapauksia. Ei Alfa-miehet Beta-naisia ota.
Monet miehet tykkää tuollaisista ja heille luinen tai poikamainen nainen on kauhistus. Varsinkin "poikamaiset" normaalivartaloiset miehet tykkää kovastikin.
En ole itse pullukka.
Tykkääkö joku nainen oikeasti tällaisista miehistä? :-(
http://depositphotos.com/11005502/stock-photo-Five-very-obese-fat-men-on-the-beach.html
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:52"]
Tykkääkö joku nainen oikeasti tällaisista miehistä? :-(
http://depositphotos.com/11005502/stock-photo-Five-very-obese-fat-men-on-the-beach.html
[/quote]
Ui Ui kuumia kolleja
Aitoja MIÄHIÄ!!!
t. AITO NAINEN ISOLLA PERSEELLÄ!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2012 klo 09:35"]
[/quote]
Ei todellakaan tykkää!
Tiedän olevani mieheni mieleen... pieni, siro ja "sopivasti" urheilullinen (kuten hän asian ilmaisee). Mikään luuviulu en kuitenkaan ole.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2012 klo 09:35"]
[/quote]
Makunsa kullakin,luuleeko ap että kaikki miehet tykkäävät tarkalleen samanlaisesta naistyypistä kun tällaista täytyy ihmetellä?Sitä paitsi pari ensimmäistä fatkininaista oli ihan ok-näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2012 klo 09:42"]
Ei se ole meidän naistenkaan miesmaku. Minä olen aina tykännyt enemmän sellaisista hintelistä älyköistä, bodarit saavat aikaan lievän oksetuksen tunteen - ja toisaalta moni nainen taas ihan todistetusti tykkää juuri sellaisista lihaskimpuista.
Itse olen ollut nuorempana alipainoinen luuviulu, ja kappas kepsausta, myös sellaisille siroille tytöille löytyy kannatusta. Miksei siis reheville Äiti Maa -tyypeillekin?
Eläköön moninaisuus!!
- nyt neljävitosena bmi 24 -
[/quote]
Juuri näin! Ja olisi joskus kiva lukea ketju, jossa ylipainoa ei puolusteta haukkumalla myöskään toisia luuviuluiksi tai pojan näköisiksi. Sekin satuttaa!
Annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Eiköhän jokaiselle nais/miesvartalolle löydy omat tykkääjänsä. Itse olen norm.painoinen pieni nainen ja mieheni pitää siitä. Itse on atleettiinen, myös omasta kropastaan huoltapitävä mies, joka taas viehättää minua.
En kuitenkaan "tuomitse" ketään ulkonäön perusteella. Ystäväpiiristäni löytyy aivan ihania uhkeitakin naisia, jotka ovat kauniita niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin ja ovat sen oman toisenpuoliskonsakkin löytäneet.
No ei, aina hehkutetaan että kaikki ovat kauniita mutta kun ei ole niin ei ole. Turha on valehdella ihmisille. Kuinka joku voi väittää että hyllyvä ihra on kaunista(paitsi joilla on fetissi ihraan).Ei ole okei olla sairaalloisen lihava edes lääketieteellisten faktojen kannalta. Sitten yritetään pukea jotain pirtsakkaa päälle ja haetaan hyväksyntää. Miksi niden ihmisten itsetuntoa pitää ruokkia että olet kaunis sellaisenaan, eikö olisi palvelus rohkaista heitä tekemään laihduttamisen eteen töitä ja tukea siinä.
Tämä nyt oli vain miehen mielipide, älkää ottako hernettä nenään vaan ajatelkaa asiaa ennen kuin alatte kommentoiman.
Näytin, mun mies ei tykännyt. Tiesin kyllä jo että häntä inhottaa läskit mutta miksei joku muu voisi tykätä?.. o.O Aikalailla tässä maailmassa huomannut sanonnan: "toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä" pitävän paikkansa, mutta tietysti on niitä tiiviskatseisia ihmisiä jotka näkee vain että pelkät yleistykset ja stereotypiat pitää paikkansa ja muu on mahdotonta. pyh.
Hehhe, naurattaa kyllä toi kun läskit näkee kaikki itseään hoikemassa kunnossa olevat LUUVIULUIKSI, ANOREKTIKOIKSI, sehän kertoo jo heidän omastaitsetunnosta paljon. Olen nähnyt kun normaalipainoista, kaunisvartaloista naista (josta ei kyllä luuviulua saa.) jolla oli kyllä muodot paikallaan niin läskin sanovan (ilmeisesti oma äiti? en ole varma.): SUn pitäis kyllä syödä enemmän ku oot ku mikäki luihu kepakko. Siinä vaiheessa kyllä repesin jo pahasti :D Kai lihavat ajattelee että pääsispä helpommalla kun olis kaikki muutki läskejä ja viäki läskimpiä, kun ei noin muuten jaksa tehdä itelleen mitään....
mutta eipä suunnittele eron ottamista vaikka olen nyt BMI:n mukaan lievästi ylipainoinen. Ei se häntä ilahduta, mutta sanoo että sinä olet kuitenkin sinä ja minä rakastan sinua...