Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö jonkun mies oikeasti tälläisista naisista? :-(

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuitenkaan ole mitään obeeseja.

Nuohan ovat ylipainoisia joten tuollaisen ihannointi on yhtä sairasta kuin niiden luuviulujenkin.

Vierailija
22/150 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinenkin voi olla todella kaunis ja seksikäs. Tulee varmaan monille naistenlehtiä ja muotia seuraavalle naiselle yllätyksenä...

Vierailija
24/150 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin mahtuu paljon hyvännäköisiä kroppia. sitä paitsi jotkut miehet tykkäävät siiderivalaista.

Vierailija
25/150 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla on kireempi pimppakin kuin luuviuluilla joilla on persekin sen näkönen että sinne vois työntää halon.

Vierailija
26/150 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minun mies ei tykkää. Hänen makuunsa on sporttisen timmit hoikat naiset, joilla on treenattu muhkea peppu ja kiinteä kroppa.

Vierailija
27/150 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tuollaisista pinnallisista, ilkeistä, pahantahtoisista, huonon itsetunnon omaavista sisältä rumista ihmisistä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin nälviä toisten ulkonäköä ja kommentoida muiden ihmisten_henkilökohtaisia_asioita, jotka eivät h*lvettiäkään heille kuulu? Siis kenen persettä jaksaa oikeasti kaivaa vieraiden (tai tuttujenkaan) ihmisten ylipainot (tai mitkään muutkaan ulkoiset seikat) NIIN paljon, että pitää ihan av-mammoille lähteä tästä avautumaan? :''D

Jos on paha olo, niin suosittelisin ihan ammattilaiselle puhumista. Oman itsetunnon kohotuskaan ei liene pahitteeksi. ;)

Vierailija
28/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla on kireempi pimppakin kuin luuviuluilla joilla on persekin sen näkönen että sinne vois työntää halon.

Juu ei ole. Tää on vaan joidenki lylleröiden keksimää läskipropagandaa. Useimmat leväperät on hyvin löysiä koska on huono lihaskunto, pimpan tiukkuuteen ja puristusvoimaan vaikuttaa jopa vatsalihakset.

Vierailija
29/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan mamma saisi kyllä kiivetä minunkin päälle :D

M.36

Vierailija
30/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.xojane.com/sites/default/files/imagecache/image_640_width/fi…

aivan järkyttävän ruma ihminen... Siis EI ole vaan aivan normaali nainen. Toki tuolla on myös noita todella lihavia, mutta kuvista löytyy myös normaalipainoisia naisia, ja hiukan pyöreitä. Sivuston ideana onkin käsittääkseni kritisoida sitä, että kaikki bikimallista poikkeava esitetään epänormaalina.

Jos joku on tosi hoikka luonnostaan tai siksi että nauttii tosi kovasta liikunnasta niin se on ihan fine. Kuitenkin suurella osalla naisista tosi hoikkana pysyttely on hyvin vaikeaa ja liittyy naisen biologiaan. On väärin että normaaliudesta tehdään epänormaalia ja rumaa.

Itse olen ihan sukuuni tullut eli pyöreyteen taipuvainen. Liikun paljon ja syön terveellisesti, silloin tällöin herkutellen ja pysyn hiukan pyöreänä. Olen kuitenkin hyvässä kunnossa. Olen aina ihannoinut laihuutta ja nuorena kuvittelin olevani järkyttävän vastenmielinen kun esim. reisissä on rasvaa. Tajusin vasta aikuisena että en ole epänormaali vaan normaali terve nainen. Olisipa silloin joskus ollut tuollaisia sivuja niin olin tullut järkiini paljon aiemmin. Itsensä kokeminen rumaksi ja vastenmieliseksi oli ainakin minulle traumatisoivaa ja "esti" tekemästä monia asioita ja nauttimasta elämästä.

Sairaaloista lihavuutta ei toki pidä ihannoida mutta lihavatkin pitää kyllä hyväksyä ihmisinä eikä heidän näkymistään (esim. rannalla) tule kauhistella.

Vierailija
31/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.xojane.com/sites/default/files/imagecache/image_640_width/fi…" alt="http://www.xojane.com/sites/default/files/imagecache/image_640_width/fi…">http://www.xojane.com/sites/default/files/imagecache/image_640_width/fi…;

aivan järkyttävän ruma ihminen... Siis EI ole vaan aivan normaali nainen. Toki tuolla on myös noita todella lihavia, mutta kuvista löytyy myös normaalipainoisia naisia, ja hiukan pyöreitä. Sivuston ideana onkin käsittääkseni kritisoida sitä, että kaikki bikimallista poikkeava esitetään epänormaalina.

Jos joku on tosi hoikka luonnostaan tai siksi että nauttii tosi kovasta liikunnasta niin se on ihan fine. Kuitenkin suurella osalla naisista tosi hoikkana pysyttely on hyvin vaikeaa ja liittyy naisen biologiaan. On väärin että normaaliudesta tehdään epänormaalia ja rumaa.

Itse olen ihan sukuuni tullut eli pyöreyteen taipuvainen. Liikun paljon ja syön terveellisesti, silloin tällöin herkutellen ja pysyn hiukan pyöreänä. Olen kuitenkin hyvässä kunnossa. Olen aina ihannoinut laihuutta ja nuorena kuvittelin olevani järkyttävän vastenmielinen kun esim. reisissä on rasvaa. Tajusin vasta aikuisena että en ole epänormaali vaan normaali terve nainen. Olisipa silloin joskus ollut tuollaisia sivuja niin olin tullut järkiini paljon aiemmin. Itsensä kokeminen rumaksi ja vastenmieliseksi oli ainakin minulle traumatisoivaa ja "esti" tekemästä monia asioita ja nauttimasta elämästä.

Sairaaloista lihavuutta ei toki pidä ihannoida mutta lihavatkin pitää kyllä hyväksyä ihmisinä eikä heidän näkymistään (esim. rannalla) tule kauhistella.

Vierailija
33/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös muutaman muun miehen joka ei läskeistä piittaa. Ovat ottaneet eron kun naiset on plösähtäneet.

Vierailija
34/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös muutaman muun miehen joka ei läskeistä piittaa. Ovat ottaneet eron kun naiset on plösähtäneet.

vaan ihastumisesta ihmisen ulkonäköön. Jolloin miehet ovat tehneet palveluksen naisilleen, kun naiset ovat päässeet sellaisista kusipäistä eroon ja päässeet etsimään aitoa rakkautta..

Vierailija
35/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole meidän naistenkaan miesmaku. Minä olen aina tykännyt enemmän sellaisista hintelistä älyköistä, bodarit saavat aikaan lievän oksetuksen tunteen - ja toisaalta moni nainen taas ihan todistetusti tykkää juuri sellaisista lihaskimpuista.

Itse olen ollut nuorempana alipainoinen luuviulu, ja kappas kepsausta, myös sellaisille siroille tytöille löytyy kannatusta. Miksei siis reheville Äiti Maa -tyypeillekin?

Eläköön moninaisuus!!

- nyt neljävitosena bmi 24 -

Vierailija
36/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä kiloa, eikä mulla ole ollut mitään ongelmia löytää miesystävää, saatikka saada seksiä...muhkea peräsin ja pulleat purjeet. Nykyisin olen 42 v. enkä kesäisin käytä vihkisormuksiani (mulla on puutarha ja aina sormet mullassa). Hiljan mua yritettiin kahvilassa iskeä.

Jotkut vaan tykkää salaatista ja toiset paahtopaistista, joku haluaa rasvaisen lihapiirakan, mikä siinä nyt on niin erikoista?

Vierailija
37/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. oma mieheni, joka itse on hoikka. Minä taas olen lievästi ylipainoinen (BMI 26). Mies sanoo aina, että vain koirat tykkää kaluta luita, mies tarvii niiden luitten päälle lihaakin!

Vierailija
38/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei tykkää. Tosin ei tykkää myöskään laihoista vaan normaalipainoisista naisista, itsehän olen normaali!

Vierailija
39/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä inhotaan ja hoikkia rakastetaan. Olethan varmaan itsekin todennut, että kellään isokokoisella naisella ei ole miehiä...

Siis voi v***u näitä aloituksia :-D

Tietenkin kaikenkokoisille naisille löytyy ottajansa.

Vierailija
40/150 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys!

Eikös se ole jossain "sanottu", että jokaiselle meistä on 400 potentiaalista kumppania, siis jokaiselle, ei vain paskantärkeille pikkusievistelijöille, joille tärkeintä on laihuus, dieetit, muoti ja make up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi