Taas kaduttaa!!! Lähetin viestin exälle, että olen päässyt
nyt yli hänestä. Suhde oli lyhyt ja monimutkainen ja minä jäin siihen kiinni roikkumaan. Tuntui että haluan kertoa hänellekin, että nyt en enää kaipaa häntä eikä suhde vaivaa. Lähetin pari meihin liittynyttä tekstiäkin hälle. Voi perhana. Nyt nolottaa. Kuinka typerä ja nolo olin? Ihan aikuisia me ollaan, jos se mietityttää.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:14"]Mitä hyödyttää esittää muuta mitä on.
[/quote]
Se voi olla kohteliasta ja askel omaan muutokseen.
[/quote]
Jotenkin en ymmärrä, miten nämä kaksi yhdistyvät... Ensinnäkään ap ei varmaankaan loukannut exää, joten mistä kohteliaisuudesta puhut? Ainakin itseä on vienyt eteenpäin rehellisyys tunteilleni. Toinen kertoo niistä, toinen ei.
Itse en olisi varmaan löytänyt omiani, (saanut muututtua) ellen olisi voinut yhdelle ihmiselle kertoa kaikesta, mitä päässä liikkuu.
Joo, toi kyllä kuulostaa siltä, ettet edelleenkään ole päässyt hänestä yli. Mutta siis jos sua nyt yhtään lohduttaa, niin typeriä tekstiviestejä on tullut täälläkin läheteltyä, eikä varmasti olla ainoita...
Jep, typerä olit. Toivottavasti kuitenkin opit tästä jotain vastaisen varalle.
Mitä ne teihin liittyvät tekstit oli? :D
Todella noloa, ethän ollut maistissa?
Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa?
Ap
Hölmö ap :) no sellasta sattuu. Mitäs mies vastas?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:17"]
Joo, toi kyllä kuulostaa siltä, ettet edelleenkään ole päässyt hänestä yli. Mutta siis jos sua nyt yhtään lohduttaa, niin typeriä tekstiviestejä on tullut täälläkin läheteltyä, eikä varmasti olla ainoita...
[/quote]
Minä olen ainoa joka lähettää niitä sata vuodessa...
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]
Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa?
Ap
[/quote]
Koska et ole päässyt yli. Jos joku exä pistäisi viestiä "olen päässyt yli suhteestamme/sinusta" niin kyllä naurahtaisin ja toteasisin "Jeah right, siltä vaikuttaakin!"
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:24"]
Hölmö ap :) no sellasta sattuu. Mitäs mies vastas?
[/quote]
Ei mitään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]
Ap
[/quote]
Koska et ole päässyt yli. Jos joku exä pistäisi viestiä "olen päässyt yli suhteestamme/sinusta" niin kyllä naurahtaisin ja toteasisin "Jeah right, siltä vaikuttaakin!"
[/quote]
Vielä tuokin. Kylläpä nyt tuntuu hyvältä.
Ap
Älä liikoja murehdi, eiköhän tuo ole vain tapasi käsitellä asiaa ja siirtää sitä pois päiväjärjestyksestä. Mies tuskin paljon pohtii viestejäsi, toteaa vain että 'ai tollasta', ja jatkaa omia puuhiaan. Itse kuitenkin siirrät viestiesi myötä asiaa pois ajatuksistasi. Ole armollinen itsellesi!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:31"]
Älä liikoja murehdi, eiköhän tuo ole vain tapasi käsitellä asiaa ja siirtää sitä pois päiväjärjestyksestä. Mies tuskin paljon pohtii viestejäsi, toteaa vain että 'ai tollasta', ja jatkaa omia puuhiaan. Itse kuitenkin siirrät viestiesi myötä asiaa pois ajatuksistasi. Ole armollinen itsellesi!
[/quote]
Tästähän siinä oli kyse. Hävettää silti.
Ap
[/quote]
Samaa mieltä! Viestien lähettäminen oli sinun tapasi selvittää asia, ja nyt vaan unohdat koko asian. Exä saa ajatella mitä haluaa - älä anna sen, mitä muut mahdollisesti ajattelevat, vaikuttaa itseesi liikaa, vaikka onkin ehkä helpommin sanottu kuin tehty. Mukavaa kesän jatkoa :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:37"]
[/quote]
Samaa mieltä! Viestien lähettäminen oli sinun tapasi selvittää asia, ja nyt vaan unohdat koko asian. Exä saa ajatella mitä haluaa - älä anna sen, mitä muut mahdollisesti ajattelevat, vaikuttaa itseesi liikaa, vaikka onkin ehkä helpommin sanottu kuin tehty. Mukavaa kesän jatkoa :)
[/quote]
Kiitos! Ensisijaisestihan sitä ajattelee mitä muut ajattelevat. Toivon että hän ymmärtää. Tuskin ymmärtää...
Ap
Nyt kannattaa poistaa exän numero puhelimesta, ja unohtaa koko tyyppi. Sehän on kuitenkin EXÄ!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa?
Ap
[/quote]
Valitettavasti jos olisit päässyt yli niin ei sinun tarvitsisi mitään ilmoitella. Ei sinua herkauttaisi se mitä ex ajattelee. Se olisi yhden tekevää. Nyt ikään kuin todistelit ITSELLESI exn kautta.
Ei siinä ole mitään hävettävää ettei ole päässyt exästä yli. Se ottaa aikansa, mutta ennenpitkään se hellittää ainkin sen verran että voi jatkaa elämäänsä. Todennäköisesti et koskaan pääse täysin hänestä yli, mutta pystyt kuitenkin jatkamaan elämääsi hyvin ilman häntä etkä halua enää häntä elämääsi vaikka se oliskin mahdollista.
Onpas kivoja vastauksia tullut! Hyvä niin, koska häpeäni on syvennyt äärimmilleen. En meinannut selviytyä ruokakaupassakaan ostoksista, kun mietin, mitä tuli tehtyä. Siellä se ex tietysti naureskelee minulle jonkun uuden naisen tai kavereidensa kanssa.
Ap