Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kaduttaa!!! Lähetin viestin exälle, että olen päässyt

Vierailija
19.06.2014 |

nyt yli hänestä. Suhde oli lyhyt ja monimutkainen ja minä jäin siihen kiinni roikkumaan. Tuntui että haluan kertoa hänellekin, että nyt en enää kaipaa häntä eikä suhde vaivaa. Lähetin pari meihin liittynyttä tekstiäkin hälle. Voi perhana. Nyt nolottaa. Kuinka typerä ja nolo olin? Ihan aikuisia me ollaan, jos se mietityttää. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kivoja vastauksia tullut! Hyvä niin, koska häpeäni on syvennyt äärimmilleen. En meinannut selviytyä ruokakaupassakaan ostoksista, kun mietin, mitä tuli tehtyä. Siellä se ex tietysti naureskelee minulle jonkun uuden naisen tai kavereidensa kanssa. 

Ap

Vierailija
2/63 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:14"]Mitä hyödyttää esittää muuta mitä on.

[/quote]

Se voi olla kohteliasta ja askel omaan muutokseen.

[/quote]

Jotenkin en ymmärrä, miten nämä kaksi yhdistyvät... Ensinnäkään ap ei varmaankaan loukannut exää, joten mistä kohteliaisuudesta puhut? Ainakin itseä on vienyt eteenpäin rehellisyys tunteilleni. Toinen kertoo niistä, toinen ei.

Itse en olisi varmaan löytänyt omiani, (saanut muututtua) ellen olisi voinut yhdelle ihmiselle kertoa kaikesta, mitä päässä liikkuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi kyllä kuulostaa siltä, ettet edelleenkään ole päässyt hänestä yli. Mutta siis jos sua nyt yhtään lohduttaa, niin typeriä tekstiviestejä on tullut täälläkin läheteltyä, eikä varmasti olla ainoita...

Vierailija
4/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, typerä olit. Toivottavasti kuitenkin opit tästä jotain vastaisen varalle.

Vierailija
5/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne teihin liittyvät tekstit oli? :D

Vierailija
6/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa, ethän ollut maistissa?

Vierailija
7/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa? 

Ap

Vierailija
8/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ap :) no sellasta sattuu. Mitäs mies vastas?

Vierailija
9/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:17"]

Joo, toi kyllä kuulostaa siltä, ettet edelleenkään ole päässyt hänestä yli. Mutta siis jos sua nyt yhtään lohduttaa, niin typeriä tekstiviestejä on tullut täälläkin läheteltyä, eikä varmasti olla ainoita...

[/quote]

Minä olen ainoa joka lähettää niitä sata vuodessa...

Ap

Vierailija
10/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]

Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa? 

Ap

[/quote]

Koska et ole päässyt yli. Jos joku exä pistäisi viestiä "olen päässyt yli suhteestamme/sinusta" niin kyllä naurahtaisin ja toteasisin "Jeah right, siltä vaikuttaakin!"

Vierailija
11/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:24"]

Hölmö ap :) no sellasta sattuu. Mitäs mies vastas?

[/quote]

Ei mitään.

Ap

Vierailija
12/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awkward..

Vierailija
13/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]

Ap

[/quote]

Koska et ole päässyt yli. Jos joku exä pistäisi viestiä "olen päässyt yli suhteestamme/sinusta" niin kyllä naurahtaisin ja toteasisin "Jeah right, siltä vaikuttaakin!"

[/quote]

Vielä tuokin. Kylläpä nyt tuntuu hyvältä.

Ap

Vierailija
14/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liikoja murehdi, eiköhän tuo ole vain tapasi käsitellä asiaa ja siirtää sitä pois päiväjärjestyksestä. Mies tuskin paljon pohtii viestejäsi, toteaa vain että 'ai tollasta', ja jatkaa omia puuhiaan. Itse kuitenkin siirrät viestiesi myötä asiaa pois ajatuksistasi. Ole armollinen itsellesi!

Vierailija
15/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:31"]

Älä liikoja murehdi, eiköhän tuo ole vain tapasi käsitellä asiaa ja siirtää sitä pois päiväjärjestyksestä. Mies tuskin paljon pohtii viestejäsi, toteaa vain että 'ai tollasta', ja jatkaa omia puuhiaan. Itse kuitenkin siirrät viestiesi myötä asiaa pois ajatuksistasi. Ole armollinen itsellesi!

[/quote]

Tästähän siinä oli kyse. Hävettää silti.

Ap

Vierailija
16/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samaa mieltä! Viestien lähettäminen oli sinun tapasi selvittää asia, ja nyt vaan unohdat koko asian. Exä saa ajatella mitä haluaa - älä anna sen, mitä muut mahdollisesti ajattelevat, vaikuttaa itseesi liikaa, vaikka onkin ehkä helpommin sanottu kuin tehty. Mukavaa kesän jatkoa :)  

Vierailija
17/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Samaa mieltä! Viestien lähettäminen oli sinun tapasi selvittää asia, ja nyt vaan unohdat koko asian. Exä saa ajatella mitä haluaa - älä anna sen, mitä muut mahdollisesti ajattelevat, vaikuttaa itseesi liikaa, vaikka onkin ehkä helpommin sanottu kuin tehty. Mukavaa kesän jatkoa :)  

[/quote]

Kiitos! Ensisijaisestihan sitä ajattelee mitä muut ajattelevat. Toivon että hän ymmärtää. Tuskin ymmärtää...

Ap

Vierailija
18/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa poistaa exän numero puhelimesta, ja unohtaa koko tyyppi. Sehän on kuitenkin EXÄ!

Vierailija
19/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa? 

Ap

[/quote]

Valitettavasti jos olisit päässyt yli niin ei sinun tarvitsisi mitään ilmoitella. Ei sinua herkauttaisi se mitä ex ajattelee. Se olisi yhden tekevää. Nyt ikään kuin todistelit ITSELLESI exn kautta.

Vierailija
20/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hävettävää ettei ole päässyt exästä yli. Se ottaa aikansa, mutta ennenpitkään se hellittää ainkin sen verran että voi jatkaa elämäänsä. Todennäköisesti et koskaan pääse täysin hänestä yli, mutta pystyt kuitenkin jatkamaan elämääsi hyvin ilman häntä etkä halua enää häntä elämääsi vaikka se oliskin mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä