Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kaduttaa!!! Lähetin viestin exälle, että olen päässyt

Vierailija
19.06.2014 |

nyt yli hänestä. Suhde oli lyhyt ja monimutkainen ja minä jäin siihen kiinni roikkumaan. Tuntui että haluan kertoa hänellekin, että nyt en enää kaipaa häntä eikä suhde vaivaa. Lähetin pari meihin liittynyttä tekstiäkin hälle. Voi perhana. Nyt nolottaa. Kuinka typerä ja nolo olin? Ihan aikuisia me ollaan, jos se mietityttää. 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa? 

Ap

[/quote]

Valitettavasti jos olisit päässyt yli niin ei sinun tarvitsisi mitään ilmoitella. Ei sinua herkauttaisi se mitä ex ajattelee. Se olisi yhden tekevää. Nyt ikään kuin todistelit ITSELLESI exn kautta.

[/quote]

Minähän siis olin aiemmin ilmoittanut hänelle, että en ole vielä päässyt yli. Tämä oli jatkokertomuksen päätösosa. Toivottavasti...

Ap

Vierailija
22/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä exäsi. Et pääse minusta koskaan yli ! Ikävöitkö noin kovin.

Minä en ikävöi, ha ha haaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:20"]Oli päivä, ihan selvinpäin vielä kaiken lisäksi. Kyllä minä yli olen päässyt. Käsittelin siinä muita asioita ja tuo tuli yhtäkkiä mieleeni. Miksi hitossa? 

Ap

[/quote]

Valitettavasti jos olisit päässyt yli niin ei sinun tarvitsisi mitään ilmoitella. Ei sinua herkauttaisi se mitä ex ajattelee. Se olisi yhden tekevää. Nyt ikään kuin todistelit ITSELLESI exn kautta.

[/quote]

Minähän siis olin aiemmin ilmoittanut hänelle, että en ole vielä päässyt yli. Tämä oli jatkokertomuksen päätösosa. Toivottavasti...

Ap

[/quote]

Niinpä niin TOIVOTTAVASTI. Tuon sanominen varmisti viestisi kanssa seuraavan

Kun pitää todistella niin asia EI ole niin. Eli et ole päässyt yli.

Vierailija
24/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan stressaat asiasta :) Tuollaista sattuu itse kullekin. Nyt poistat numeron luuristasi ja jatkat uusin tuulin eteenpäin. Hyvää jussia sinulle!

Vierailija
25/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa vielä.. Ei meidän kaikkien tarvitse olla aina niin "cool" - ihmisiähän me vain kaikki ollaan ailahtelevine tunteineen. 

Vierailija
26/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset viestit on vähän kuin

KUIN AVAISI VIERASTA OVEA, JONKA MIELEUMMIN SULKISI.

Ne kaduttaa ja tekee pahaa oloa, joka on viesti siitä että suunta on väärä. Eli exästä poispäin on tässä nouvoni.

Noita saattaa tapahtua jokaiselle.

Vierailija
27/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:54"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

Niinpä niin TOIVOTTAVASTI. Tuon sanominen varmisti viestisi kanssa seuraavan

Kun pitää todistella niin asia EI ole niin. Eli et ole päässyt yli.

[/quote]

Ap, vielä sen verran jatkaisin. Eihän tuo ole maailmanloppu, että viestiä laitoit. Moni sortuu samaan. Nythän ainakin tiedät missä pisteessä olet ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin, ILMAN EXÄÄ, työstäen omaa kiinniolemistaan. :)

Vierailija
28/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:17"]

Jep, typerä olit. Toivottavasti kuitenkin opit tästä jotain vastaisen varalle.

[/quote]

Tuskin.

Ap

Vierailija
29/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:17"]

[/quote]

Tuskin.

Ap

[/quote]

Eli jatkat yht.ottoja????

Vierailija
30/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:17"]

[/quote]

Tuskin.

Ap

[/quote]

Eli jatkat yht.ottoja????

[/quote]

Kysymykseen vastasin.

Ap

Vierailija
31/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ap otsikossasikin sanoit TAAS... eli olet kiinni.

Vierailija
32/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:47"]

Mut ap otsikossasikin sanoit TAAS... eli olet kiinni.

[/quote]

Ei tarvitse yrittää tehdä johtopäätöksiä, kun ketjussa itse kerron ongelman olevan krooninen. Nyt on tämä akuutti kriisi päällä enkä pysty keskittymään muuhun. Ei ole varmaa toivunko ikinä. 

Ap

Vierailija
33/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tzemiä ap sulle. Kyllä varmasti toivot eihän muuta mahdollisuutta ole kun olette eronneet. Se tuntuu vaan vaikealta. Voimiiii!

Vierailija
34/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä exä ei ole enää millään tapaa tärkeä ihminen elämässäsi, joten ei ole mitään syytä miksi sun pitäisi erityisemmin katua tai hävetä noita viestejä. Ota opiksesi ja unohda koko juttu.

Vierailija
35/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi ap! Mä lähetin nolon viestin exälle äskettäin. Meidän erosta onkin vasta 4 v. aikaa :D

Vierailija
36/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo noloa. Jos olisin se ex, ajattelisin myös, että siellä se nainen vieläkin haikailee perääni, kun lähettelee viestejä.

Vierailija
37/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:54"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

Vielä nolompaa... Mitä muuta raportoit hänelle elämästäsi?

Poista hänen numeronsa. Eipä tule nolattua itseäsi enää.

Vierailija
38/63 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap maailmanloppu. Näitä sattuu KAIKILLE. Se on inhimillistä. Mutta kuten muut sanoivat, POISTA nyt se exän numero luurista, ja lakkaa stalkkaamasta FB:ssä yms. Se on taaksejäänyttä elämää, mitä sitä enää kelaamaan. Exä saa ajatella mitä lystää. Hauskaa jussia! Murheet pois! Mokailu on ihmisen normaali olotila. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Auttaa jos osaa nauraa itselleen, koska silloin on ilo pinnassa every day. :)  

Vierailija
39/63 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:25"]

Onhan tuo noloa. Jos olisin se ex, ajattelisin myös, että siellä se nainen vieläkin haikailee perääni, kun lähettelee viestejä.

[/quote]

Toisaalta monesta olisi imartelevaa olla niin mieleenpainunut. 

[/quote]kaikki mieleenpainuminen ei ole positiivista. Mina esim ajattelen exaani aina kun jossain kirjoitetaan breivikista tai mengelesta. Terveisia vain..

Vierailija
40/63 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tuossa on noloa?! Miksi ei voi olla avoin ja kertoa mitä tuntee? Kaikki meistä ei elä jossain tukahdutettujen tunteiden vankilassa kuten näemmä suurin osa teistä..enkä ymmärrä mitä noloa siinä edes olisi jos toisella yhä on tunteita vaikka toinen olisi jo jatkanut elämäänsä. Mitä hyödyttää esittää muuta mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi