Taas kaduttaa!!! Lähetin viestin exälle, että olen päässyt
nyt yli hänestä. Suhde oli lyhyt ja monimutkainen ja minä jäin siihen kiinni roikkumaan. Tuntui että haluan kertoa hänellekin, että nyt en enää kaipaa häntä eikä suhde vaivaa. Lähetin pari meihin liittynyttä tekstiäkin hälle. Voi perhana. Nyt nolottaa. Kuinka typerä ja nolo olin? Ihan aikuisia me ollaan, jos se mietityttää.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:17"]
Joo, toi kyllä kuulostaa siltä, ettet edelleenkään ole päässyt hänestä yli. Mutta siis jos sua nyt yhtään lohduttaa, niin typeriä tekstiviestejä on tullut täälläkin läheteltyä, eikä varmasti olla ainoita...
[/quote]
Minä olen ainoa joka lähettää niitä sata vuodessa...
Ap
[/quote]
Et ole, jos yhtään lohduttaa.
Minä vielä soittelenkin perään, tosin silloin oon humalassa. Mikä siis on nolouden huipentuma. Joku alkolukko puhelimeen olis kova..
Ei ole normaalia raportoida ihmisille, joka ei enää ole elämässäsi, miltä sinusta tuntuu ja mitä asioita käsittelet. Se kertoo vain siitä, että haluaisit tämän ihmisen edelleen kuuluvan elämääsi ja haluat kertoa hänelle asioita.
Varmin tapa päästä yli exästä on se, että poistaa numeron eikä ota mitään yhteyttä. Jonakin päivänä sitten huomaa, ettei ole miettinyt exää viikkoihin eikä edes tee mieli miettiäkään. Ja kun sen huomaa, niin ei ole mitään tarvetta tiedottaa tästä asiasta hänelle.
Ap:n viestittely on tosiasiassa manipulointia. Ensin ilmoittamalla, ettei ole vielä yli exästä, hän vihjaa, että haluaisi jatkaa. Kun ex ei käy syöttiin, hän ilmoittaa, että onkin yli ja toivoo, että ex tulisi mustasukkaiseksi.
Ei tuossa ole kyse mokaamisesta vaan epätoivoisen naisen käyttäytymisestä. Parasta olisi tunnustaa itselleen, että edelleen työskentelet sen parissa, että joku päivä ei tee kipeää ajatella exää. Silloin ei tule tehtyä näitä epätoivoisia eleitäkään.
Älä nyt. Mä lähetin viestin exälle vaikka erosta oli jo yli 5 vuotta. Olen päässyt yli hänestä
jo aikaa sitten, mutta yksi asia oli jäänyt vaivaamaan. Vittumaisen "lällällää, tuosta sulle" - viestin lähettäminen oli mun yritykseni päästä yli ko asiasta (ei niinkään siis exästä, se ei enää vaivaa). On noloa, mutta ihan sama. En halua vatvoa asiaa enää itse, jos se tuolla viestillä yhtään parani niin olkoonkin noloa.
Tjaa, no jos se noin kovasti vaivaa, niin laittaisin sinuna vielä yhden viestin tyylin:
"Anteeksi viimeisin viestini, tajusin jälkikäteen että se saattoi kuulostaa oudolle.
Kunhan tulit mieleeni ja meidän lyhkäinen suhde jostain syystä tänään. Hyvää jatkoa!"
Ja sit lopettaisin oikeesti sen viestittelyn :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:25"]
Onhan tuo noloa. Jos olisin se ex, ajattelisin myös, että siellä se nainen vieläkin haikailee perääni, kun lähettelee viestejä.
[/quote]
Toisaalta monesta olisi imartelevaa olla niin mieleenpainunut.
No niin ap, nyt poistat sen numeron, ok? Poista se. Ole niin kiltti itsellesi.
Ööö... Mitä se haittaa, että laittaa exälle tuollaisen viestin? En ymmärrä, valistakaa aspergeria (en ole kyllä dg:soitu).
Ehkä ex haluaakin sinut takaisin ja silloinhan se on vain hyvä viestitellä vähän. Jos sä haluat exän takaisin, niin mitä haittaa sen sanomisesta on? En usko, että kukaan laittaa tuollaisia viestejä vahingossa.
Haet häneltä jotain, onhan se nyt perhana jos exällä on varaa ylenkatsoa. Sitten on kyllä niin naurettava tyyppi itse että sinä voit aivan rauhassa ylenkatsoa häntä.
Vaikka tämä onkin jo vanha juttu, (mutta aina jollekin ajankohtainen), niin täytyy kyllä todeta että ap on tehnyt ´´pienoisen virheen´´, kun on lähettänyt tuon kyseisen viestin. Elikkä hän itse asiassa tunnustaa ettei ole vieläkään voinut unohtaa entistä suhdettaan. En tietenkään kirjoita mitenkään tuomitsevaan sävyyn, koska olen myös itse ollut moneen kertaan vastaavassa tilanteessa, ja tiedän kyllä miltä tuntuu, kun tunteet heittelee laidasta laitaan. Koska viha ja rakkaus on kuin veteen piirretty viiva, niin jokainenhan meistä menee joskus tuohon kyseiseen ´´ansaan´´, elikkä paljastaa itsestään jotain sellaista, mitä joutuu sitten myöhemmin ikäänkuin ´´katumaan´´, joskin tällainen käyttäytyminen onkin ihan inhimillistä. Kuluvan syksyn aikana olen todellakin myös itse jotunut painiskelemaan näiden kyseisten tunteiden kanssa, (kun hän on jatkuvasti mielessäni), mutta paluuta entiseen ei enää ole, ja senpä vuoksi jotkut päivät ovatkin todella vaikeita, kun tiedän että olen menettänyt hänet lopullisesti.
No mutta ihan sama. Mitä vaikka laitoit viestin ja mitä vaikka siinä tilitit. Saat pois mielestäsi ja voit ajatella miltä sinusta tuntuu, sinä hetkenä se oli hyvä ajatus ja nyt ei, no aivan sama, se oli vaan yksi kaksi sata viestiä ;)
Ei sun enää tarvitse miettiä mitä exä susta ajattelee ja miltä hänestä tuntuu, ajattele vaan itseäsi. Tehty mikä tehty ja anna olla, poista nyt se numero ettei jatkossa tule tarve tilitellä, nyt tästä ettepäin.
Minä raivosin 8 vuoden jälkeen exälle kun se aamuseitsemältä kysyi tekstarilla jotain unohtunutta tavaraansa tikusta asiaa tyyliin niin vedin hirveät tikkukirjaimet mitkä asiat oli häneltä paskasti tehty niin aivan sama mitä häneltä on unohtunut miljoona vuotta sitten. Vastaus oli "aha, no ehkä mä en sittekää tarvi sitä porakonetta. Ei jaksais palata vanhoihin"
Eli hyvin meni :D ja just hetki sitten tuli mieleen laittaa toiselle exälle viesti "hei, mulla menee hyvin!" No ei mitään järkee laittaa vaikka hyvin meneekin ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan aiemmin. Lähettelen vaan telepaattisesti jouluviestit parille exälle ;)
Vierailija kirjoitti:
No mutta ihan sama. Mitä vaikka laitoit viestin ja mitä vaikka siinä tilitit. Saat pois mielestäsi ja voit ajatella miltä sinusta tuntuu, sinä hetkenä se oli hyvä ajatus ja nyt ei, no aivan sama, se oli vaan yksi kaksi sata viestiä ;)
Ei sun enää tarvitse miettiä mitä exä susta ajattelee ja miltä hänestä tuntuu, ajattele vaan itseäsi. Tehty mikä tehty ja anna olla, poista nyt se numero ettei jatkossa tule tarve tilitellä, nyt tästä ettepäin.
Minä raivosin 8 vuoden jälkeen exälle kun se aamuseitsemältä kysyi tekstarilla jotain unohtunutta tavaraansa tikusta asiaa tyyliin niin vedin hirveät tikkukirjaimet mitkä asiat oli häneltä paskasti tehty niin aivan sama mitä häneltä on unohtunut miljoona vuotta sitten. Vastaus oli "aha, no ehkä mä en sittekää tarvi sitä porakonetta. Ei jaksais palata vanhoihin"
Eli hyvin meni :D ja just hetki sitten tuli mieleen laittaa toiselle exälle viesti "hei, mulla menee hyvin!" No ei mitään järkee laittaa vaikka hyvin meneekin ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan aiemmin. Lähettelen vaan telepaattisesti jouluviestit parille exälle ;)
Kai sen porakoneen silti myöhemmin palautit?
Itse lähetin miehelle viestin, jossa onnittelin häntä elämänsä tapahtumasta ja totesin, että toivon hänelle onnea ja haluan hänen tietävän sen. Mietin pitkään laitanko mitään, mutta päätin sitten laittaa. Hän ei vastannut mitään, mutta se ei haittaa. Olen jo pitkään miettinyt häntä ja sitä, kuinka haluan hänelle onnea elämässään, vaikka emme olisikaan tekemisissä. Halusin hänen tietävän sen, se on oli tärkeintä. Luulen, että nyt viestin laitettua pääsen hänestä itsekin paremmin yli. Joskus viestin laittaminen on itselle tärkeämpää sen vuoksi, että pääsee yli. Toi ap:n juttu nyt on hieman ristiriitainen, koska hän otti henkilöön yhteyttä kertoakseen, että on päässyt yli. Viestin laittamista ei tarvitse hävetä, sisältö oli ehkä hieman erikoinen.
Tää hävettää mua.
Eli siis kolme vuotta sitten lainasin exälle tonnin auton korjaamista varten ja kun erottiin oli viestittelyä siitä, että hän maksaisi takaisin. Hän maksoin lopulta vain 160 euroa ja senkin kahdessa erässä. Annoin asian olla.
Nyt siis kolme vuotta myöhemmin se velka nousi mun mieleen ja mua alko kaduttaa, että annoin sen asian niin helposti olla. Hän oli edelleen yli 800 euroa auki ja se alkoi ketuttamaan. Laitoin hänelle viestiä jossa käskin maksaa takaisin ja uhkasin lakitoimilla. Laitoin eilen joku 4 viestiä. Hän ei vastannut niihin vaikka näkyi että hän oli ollut paikalla. Tänään aamulla laitoin taas 3 viestiä ja tunti sitten viimeisen. Kaikki liittyi siis tohon velka-asiaan. Enää en aio viestiä laittaa.
Mutta nyt kaduttaa koska rupesin ajattelemaan että vaikutan varmaan siltä että en ole päässyt hänestä yli tai että olen kaiken tämän ajan miettinyt jotain velkaa. Vaikka olen siis eromme jälkeen löytäny miljoona kertaa paremman miehen joka näkökantilta ja sain myös vauvan. Tämä ex siis oli täysi luuseri.
Sepä se. Kukas muukaan voisi olla kyseessä?
tämä on oikeasta an vielä parempi (ja tosi); ei ole edes sutturan exä eikä edes kaipaa mitenkään mutta perässä rähäinöintinsä kokee tärkeäksi; kuulostaa siis siltä että pieleen menneestä iskuyrityksestä ammä ei ole päässyt riisikuppineen eroon.
"ei oikein vastaa .."
Kenelle haluaisit juuri nyt sanoa että soita pian niin jutellaan? Minä exälle, mutta ei... ei se soita - on liian vaikea juttu... jo vanha juttu... parille muinoiselle luokkatoverillekin...
Tämä ei todellakaan ole Ap. Ihmeellinen Ap:n viesti vain pomppas esille. Ikivanha - 2014???
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:14"]Mitä hyödyttää esittää muuta mitä on.
[/quote]
Se voi olla kohteliasta ja askel omaan muutokseen.