Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Miksi naiset rakastuvat renttuihin?” Tässä vastaus!

Vierailija
24.05.2012 |

”Miksi naiset rakastuvat renttuihin?”

Merkittävä osa miehistä on kilttejä, ja heidät on kasvatettu kohtelemaan naisia hyvin. Usein he ovat myös valmiita panostamaan vain yhteen naiseen, haluavat omia lapsia ja (ainakin yrittävät) olla hyviä isiä jälkikasvulleen. Naiset sanovatkin usein haluavansa juuri tällaisen miehen. Siitä huolimatta mimmit valitsevat seurakseen röyhkeän rentun, joka kohtelee heitä huonosti ja häipyy jälkiä jättämättä kuultuaan positiivisesta raskaustestistä.

Kuvion toistuttua useita kertoja kiltti mies tulee väkisinkin miettineeksi, mitä vikaa hänessä on. Mikä tekee vastuuttomasta rentusta parempaa seuraa kuin hän? Hyvät miehet, haluan kertoa teille uutisen: vika ei ole teissä. Ongelman ydin on siinä, että naisen aivot ovat jääneet kivikauden tasolle.

Kivikaudella naiset halusivat itselleen alfauroksen, koska hänellä oli parhaat edellytykset taata naisen ja hänen jälkikasvunsa selviytyminen. Tällainen alfauros oli kookas, aggressiivinen, mustasukkaisesti reviiriään ja naistaan puolustava karju. Alfa oli myös karismaattinen ja siksi usein heimon johtaja tai ainakin heimon johtajan läheinen liittolainen. Betaurokset puolestaan olivat pienikokoisia tai laihoja, säyseitä ja hiljaisia heimon rivijäseniä. Heillä saattoi myös olla näkyviä vajavuuksia tai sairauksia, kuten vaikka likinäköisyyttä ja vinot hampaat. Betat jäivät nuolemaan näppejään, sillä muutama alfa pystyi tarvittaessa hedelmöittämään lukuisan joukon naaraita. Alfojen ei myöskään tarvinnut tehdä työtä naisia miellyttääkseen, koska naaraat tulivat itse tarjoamaan palveluksiaan alfan suojelusta, huomiota ja geenejä vastaan.

Ajat ovat kuitenkin muuttuneet. Kivikauden alfauros voi olla tänään käytöshäiriöinen rikollinen ja lähipiiriään terrorisoiva narsisti. Hänenlaisilleen naiset hakevat oikeusteitse lähestymiskieltoa, koska mies on niin mustasukkainen ja väkivaltainen. Kivikauden betauros voikin olla tänään sitä yhtä naista arvostava mies, joka kohtelee seuralaistaan hyvin ja on valmis näkemään vaivaa tehdäkseen naisen olon miellyttäväksi ja kotoisaksi. Nykyajan betauros haluaa usein monogaamisen parisuhteen, ja on valmis sitoutumaan syntyvien lasten kasvatukseen. Osa näkyvistä vajavuuksistakaan ei ole enää este, sillä likinäköisyyden voi laseroida, kampurajalan leikata, vinot hampaat oikoa ja ryhtivirheen korjata.

Naisten aivot ovat kuitenkin jääneet kivikauden tasolle. Arvaamattomat ja uhoavat alfat ovat jännittäviä ja haasteellisia, kun taas turvallinen beta on tylsä ja helppo. Naiset tarjoavat itseään oma-aloitteisesti alfauroksen käyttöön, jolloin hänellä ei ole mitään syytä panostaa vain yhteen kumppaniin. Alfalle monogaaminen parisuhde merkitsee siis takapakkia seksin määrässä ja laadussa verrattuna vapaaseen sinkkuiluun. Tämän vuoksi naisilla on tapana nimittää halajamiaan alfoja ”sitoutumiskammoisiksi”. Taustalla saattaa myös olla haave menevän ja upean alfan kesyttämisestä.

Naisten aivot huomioon ottaen naaraalle edullisinta on pitää hauskaa alfan kanssa ja antaa tämän hedelmöittää itsensä. Suunnitelman toinen vaihe on etsiä jostain vakaa ja sitoutumiskykyinen beta huolehtimaan naisesta ja alfan siittämästä lapsesta. Betaurokselle tällainen järjestely on tietenkin erittäin nöyryyttävää, mikä saattaa osiltaan selittää yksinhuoltajaäitien vaikeudet löytää itselleen (pysyvää) kumppania.

Hyvät betaurokset! Panostakaa reilusti itseenne ja uraanne miettimättä, mitä vikaa teissä on. Olkaa mieluummin yksin kuin epävakaan naaraan kanssa, joka haluaa maksattaa teillä alfan siittämän lapsen kasvatuksen. Samalla toivokaa, että tapaisitte edes yhden naisen, jonka aivot ovat päivittyneet kivikaudelta nykyaikaan.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkansa se pitää. Nainen tahtoo sen alfauroksen, jos ei muuten niin näyttääkseen muille naisille. Meille betamiehille sanoisin, että korottakaamme statustamme.

Rautaa ja punttia kehiin, kaikki niitä typeriä peniksenjatkeita, joita aina haukutaan (moottoripyörät, nopeat autot, kevyt kesäsänki, fyysinen epä-älyllinen työ, ihana rusketus, vähä-älyinen kaljan kittailu ja typerät jutut) niin flaksi käy.

Minulla on tästä asiasta täysin omakohtaista kokemusta. Olen yliopistossa opiskellut älykkö, joka vaihtoi fyysiselle alalle, lopetti liiallisen hienostuneen keskustelun, ja astuttavia naisia on valittavaksi saakka - eivätkä nämä naiset ole mitään kouluttamattomia tyhjäpäitä.

Vierailija
42/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkansa se pitää. Nainen tahtoo sen alfauroksen, jos ei muuten niin näyttääkseen muille naisille. Meille betamiehille sanoisin, että korottakaamme statustamme.

Rautaa ja punttia kehiin, kaikki niitä typeriä peniksenjatkeita, joita aina haukutaan (moottoripyörät, nopeat autot, kevyt kesäsänki, fyysinen epä-älyllinen työ, ihana rusketus, vähä-älyinen kaljan kittailu ja typerät jutut) niin flaksi käy.

Minulla on tästä asiasta täysin omakohtaista kokemusta. Olen yliopistossa opiskellut älykkö, joka vaihtoi fyysiselle alalle, lopetti liiallisen hienostuneen keskustelun, ja astuttavia naisia on valittavaksi saakka - eivätkä nämä naiset ole mitään kouluttamattomia tyhjäpäitä.

normaalia naista ja parisuhdetta, vaan jotain "astuttavia". Siis oikeasti sinulla mies joka tähän ketjuun kirjoitat on päässä vikaa. Sieltä puuttu muutamia palikoita, jotka ihmisillä tapaa löytyä. Tai ainakin sellaisilla miehillä löytyy, jotka saa naisia ilman jotain typeriä moottiripyörästuntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin ei liity kunnollisuuteen vai onko hyvännäköiset miehet siis renttuja ja rumat kunnollisia? Rohkenen olla eri mieltä.

Että ulkonäöllä on jokseenkin vähän tekemistä asian kanssa. Itsevarmuus ja törkeys sen ratkaisevat, kehen useimmat naiset ihastuvat.

Törkeyttä ei välttämättä tarvita ainakaan jos kyse on vakavamman seuran etsinnästä. Yökerhossa panoseuran etsinnässä sekin voi olla toki etu.

Mulla töissä työkaveri joka ulkoisesti ei taatusti kenenkään ihanne: alle 170 cm pitkä, kuiva laiha kuikelo, päältä kaljuuntunut, pukeutuu kuivan virkamiesmäisesti ja jäykästi, semmoinen tumma estyneen näköinen "rusina". Vaan naiset, jopa tosi tyylikkäät esimiesnaiset täällä, oikein alkavat kujertaa kun juttelevat hänelle, ja hakeutuvat hänen seuraansa paljon. Syy on juuri tuo itsevarmuus: hänessä on yhtä aikaa vaatimattomuutta ja äärimmäistä itsevarmuutta josta tulee mieleen että henkilö saattaa olla hyvin varakas tai jotain, mikä tuntuu vetoavan ainakin älykkö- ja liikenaisiin paremmin kuin se perinteinen renttutyyli.

Vierailija
44/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti sinulla mies joka tähän ketjuun kirjoitat on päässä vikaa. Sieltä puuttu muutamia palikoita, jotka ihmisillä tapaa löytyä.

Mikä selvästi kertoo sen, että muillakin miehillä on asiasta kokemusta.

Kyllä, miehille kiltteys aivan oikeasti on este naisen saamiselle, siis ihan parisuhdemielessäkin. Kiltteys pitää siis ensimmäisenä poistaa, pitää osata feikata tylyä machomiestä, kunnes pääsee siihen pisteeseen että voi näyttää kumppanille kuka todella on. Sitten saa taas olla kiltti ja kunnollinen, oleellista on olla tutustumisaikana hurja seksipeto, joka vie samalla kun nainen vikisee.

Ja omat kokemukseni tosiaan perustuvat noin kuuden-seitsemän vuoden yrityksiin tutustua naisiin heitä kunnioittavassa hengessä, omana kilttinä ja mukavana itsenäni. Todella naiivia, eikä todellakaan onnistunut.

Onneksi tajusin alkaa tukahduttamaan tuon kiltin puoleni ja kehittämään luolamiesosastoani.

Vierailija
45/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle palstalle kirjoittavilla miehille tuntuu olevan täysin mahdotonta edes harkita, että naisensaannin ongelmat voisivat löytyä - shock and horror - peilistä eikä naisista. Minun ei ole ollut helppoa löytää itselleni miestä, mutta en todellakaan ole pistänyt sitä miesten syyksi ja itkenyt katkerana netissä miten miessukupuoli sortaa minua. Koko ajatuskin tuntuu todella huvittavalta ja henkisesti lapsen tasolle jäänee puuhalta. Sain elämässä tietyt kortit ja niitten mukaan on menty. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa itse ja joihinkin ei, ja aika lailla elämä sujuu todennäköisyyksien mukaan. Brad Pitt ei ilmesty ovelleni, vaikka kuinka verkossa harjoittaisin itkupotkuraivareita.

Vierailija
46/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omat kokemukseni tosiaan perustuvat noin kuuden-seitsemän vuoden yrityksiin tutustua naisiin heitä kunnioittavassa hengessä, omana kilttinä ja mukavana itsenäni. Todella naiivia, eikä todellakaan onnistunut.

Onneksi tajusin alkaa tukahduttamaan tuon kiltin puoleni ja kehittämään luolamiesosastoani.

joka on muu kuin kiltteys. Olet jotenkin outo. Nyt olet sitten ruvennut käyttäytymään tavalla, joka vetoaa tietyllä tavalla psyykkisesti vaurioituneisiin naisiin. Ihmisen psyykelle on ominaista se, että tuttu on turvallista ja jos tuttua on saada turpiin, niin sitten se vetää puoleensa, viis siitä miten paljon sellainen vahingoittaa. Ja mikäs siinä, jos tämä sun ainoa tapa saada nainen. Onhan tämä naisenkin kannalta voittotilanne. Naista vetää sinussa puoleensa huonosti kohdelluksi tulemisen tuttuuus, ja sitten onkin tiedossa iloinen yllätys. Whatever works.

Vierailija
47/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys pitää siis ensimmäisenä poistaa, pitää osata feikata tylyä machomiestä, kunnes pääsee siihen pisteeseen että voi näyttää kumppanille kuka todella on. Sitten saa taas olla kiltti ja kunnollinen, oleellista on olla tutustumisaikana hurja seksipeto, joka vie samalla kun nainen vikisee.

olit kiltti, niin mitä se tarkoitti? Olitko aina samaa mieltä kaikesta naisen kanssa vai oliko sinulla omia mielipiteitä? Olitko huumorintajuinen? Mietitkö naisen seurassa koko ajan, mitä tehdä/sanoa että miellyttäisit häntä?

Joskus se kiltteys ei ole kiltteyttä, vaan miellyttämisenhalua, jolloin kiltteys on enemmänkin pelottavaa, koska siellä alla on viha siitä uskomuksesta, että kukaan ei tykkää, ja sitten kukaan ei oikein tykkääkään. "Liian kiltti" ei oikeastaan ole kiinnostunut toisesta ihmisestä ihmisenä, vaan kohteena, jonka pitää kohottaa tämän liiallisesti kiltin itsetuntoa. Liian kiltti ei välttämättä pohjimmiltaan edes niin arvosta sitä toista. Itsekin olen ollut tällainen ja ei minun tarvinnut ryhtyä kusipääksi saadakseni ihmiset pitämään itsestäni, vaan omaksi itsekseni vain.

Vierailija
48/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole ollut helppoa löytää itselleni miestä, mutta en todellakaan ole pistänyt sitä miesten syyksi ja itkenyt katkerana netissä miten miessukupuoli sortaa minua. ... Joihinkin asioihin voi vaikuttaa itse ja joihinkin ei, ja aika lailla elämä sujuu todennäköisyyksien mukaan. Brad Pitt ei ilmesty ovelleni, vaikka kuinka verkossa harjoittaisin itkupotkuraivareita.

Ei kiltin miehen naisettomuus ole naisten syy, naisethan toimivat vain biologisten imperatiiviensa ja hallitsemattomien tunnehalujensa mukaan miehiä valitessaan. Tämä prosessi ei tapahdu millään lailla tietoisesti, ei siitä voi syyttää ketään. Se vain on ja tapahtuu.

Kiltin miehen naisettomuus on nimenomaan miehen itsensä syytä, siinä mielessä että hän on antanut valehdella itselleen että naisiin pitäisi suhtautua kohteliaasti ja kunnioittavasti. Sillä lailla saa kavereita, ei todellakaan parisuhdetta tai edes seksiä.

Mies nimenomaan voi vaikuttaa itseensä, tukahduttamalla mukavan kaverin ja nostamalla sen luolamiehen esiin. Tätä minä olen täälläkin sanonut. Mukavan kaverin voi sitten taas palauttaa takaisin, kun ollaan jo suhteessa ja nainen osaa arvostaa myös lämpöä ja turvaa, eläimellisen öykkäyksen sijaan.

Vierailija
49/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo sen parisuhteen, ja toisinaan niiden parisuhteiden välillä riittää ihan silkka paneminen, se että pääsee toteuttamaan luontaista viettiään levittää siementä mahdollisimman laajalle.

normaalia naista ja parisuhdetta, vaan jotain "astuttavia". Siis oikeasti sinulla mies joka tähän ketjuun kirjoitat on päässä vikaa. Sieltä puuttu muutamia palikoita, jotka ihmisillä tapaa löytyä. Tai ainakin sellaisilla miehillä löytyy, jotka saa naisia ilman jotain typeriä moottiripyörästuntteja.

Vierailija
50/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se kiltteys ei ole kiltteyttä, vaan miellyttämisenhalua, jolloin kiltteys on enemmänkin pelottavaa, koska siellä alla on viha siitä uskomuksesta, että kukaan ei tykkää, ja sitten kukaan ei oikein tykkääkään. "Liian kiltti" ei oikeastaan ole kiinnostunut toisesta ihmisestä ihmisenä, vaan kohteena, jonka pitää kohottaa tämän liiallisesti kiltin itsetuntoa. Liian kiltti ei välttämättä pohjimmiltaan edes niin arvosta sitä toista. Itsekin olen ollut tällainen ja ei minun tarvinnut ryhtyä kusipääksi saadakseni ihmiset pitämään itsestäni, vaan omaksi itsekseni vain.

Vierailija
51/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle palstalle kirjoittavilla miehille tuntuu olevan täysin mahdotonta edes harkita, että naisensaannin ongelmat voisivat löytyä - shock and horror - peilistä eikä naisista. Minun ei ole ollut helppoa löytää itselleni miestä, mutta en todellakaan ole pistänyt sitä miesten syyksi ja itkenyt katkerana netissä miten miessukupuoli sortaa minua. Koko ajatuskin tuntuu todella huvittavalta ja henkisesti lapsen tasolle jäänee puuhalta. Sain elämässä tietyt kortit ja niitten mukaan on menty. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa itse ja joihinkin ei, ja aika lailla elämä sujuu todennäköisyyksien mukaan. Brad Pitt ei ilmesty ovelleni, vaikka kuinka verkossa harjoittaisin itkupotkuraivareita.

Vierailija
52/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin nainen kirjoittelisi katkeroituneita tililityksiä siitä miten joutuu yökerhoon mennessään meikkaamaan, ajelemaan säärikarvat ja pukeutumaan johonkin muuhun kuin kulahtaneisiin verkkareihin saadakseen sellaista seuraa mitä haluaa. Jos siis ei halua seuraa joka pitää eniten kulahtaneista verkkareista. So what. Mä yritän miettiä omasta tuttavapiiristä jotain kivaa ja kilttiä miestä joka olisi jäänyt ilman naista, eikä tuu mieleen yhtäkään. Tai tulee yksi "kiltti", mutta se on mallia akateeminen peräkamarinpoika. Siis sellainen tosi, tosi ressukka josta miettii että onko hänellä neurologinen häiriö. Tarkemmin ajatellen se voisikin ehkä kirjoittaa tänne jotain tällaista. Olettaen että se on ruvennut juurikin jotain baariruusuja iskemään.

Vierailija
53/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka edustaa näiden kahden ääripään välimaastoa, niinkuin varmaan lopulta suurin osa naisista. Haluan että mies on OMAAN silmääni kivan näköinen ja jäntevä, ei mikään tietokoneella makaava nörtti, mutta kammoan myöskin näitä alfauroksia, jotka uhoavat ja ovat ilkeitä, en pidä liian lihaksikkaistakaan miehistä. Miehessä pitää olla sopiva sekoitus itsevarmuutta sekä empatiaa - onneksi olen sellaisiin miehiin törmännyt elämässäni ja tunnistan heidät hyvin.

Vierailija
54/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten rujo pariutumismaailma on miehille. Minä en ihmettele lainkaan, jos se ahdistus kuplii tällaisina ja vähän rajumpinakin kirjoituksina.

Vierailija
55/137 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivotan sulle onnea, toivottavasti nyt tapaamasi nainen osoittautuu laumasta poikkeavaksi."

I kissed a girl and I liked it. Mitä ilmeisimmin toinenkin treffi toteutuu. Persoonan syvin olemus paljastuu tietysti vasta ajan kanssa.

Ja viikonloppuna kävimme kaveriporukalla viihteellä, tarkoituksena kokeilla "alfailua" kehonkielen ja käytöksen avulla. Kylkeeni liimautui vähän puolen yön jälkeen hoikka 26-vuotias sairaanhoitajablondi... lienee selvää, että aiomme kundien kesken jatkaa nyt käyttöön otetulla käytöksellä.

Vierailija
56/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle seksielämä on erittäin tärkeää, se on valtava osa minuutta ja mieheyttä, sen kannalta toteutetaan biologista itseään. Mies, joka tätä ei pääse toteuttamaan, ahdistuu ja käpertyy vuosien myötä kuoreensa valtavien itsesyytöstuskien riivaamana.

Puhu omasta puolestasi.

Vai olenko sittenkin alfauros?

Kyllä nuorempana sai pimpsaa ehkä vain kerran vuodessa, mutta ei se juuri käperryttänyt.

t. Äijä.

Vierailija
57/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena taitaa olla vaikeaa ymmärtää miten rujo pariutumismaailma on miehille. Minä en ihmettele lainkaan, jos se ahdistus kuplii tällaisina ja vähän rajumpinakin kirjoituksina.

jos ei satu olemaan kaunis ja seksikäs. Itse olen ainakin saanut niin paljon törkyä ja loukkauksia (naisena) pariutumismaailmassa että en ole vuosiin edes missään käynyt missä joutuu miesten arvosteltavaksi. Selibaatissa jo seitsemättä vuotta :-\

Vierailija
58/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu omasta puolestasi.

Vai olenko sittenkin alfauros?

Kyllä nuorempana sai pimpsaa ehkä vain kerran vuodessa, mutta ei se juuri käperryttänyt.

t. Äijä.

Ja ei kaikki saaneet edes noin usein. Kyllä sellainen miestä syö.

Vierailija
59/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rujompaa.

Ihan tilastotietona perinnöllisyystutkimuksissa on havaittu, että vain 40% miehistä on saanut jälkeläisiä, naisista noin 80%.

Ero on hyvin, hyvin suuri, ja kokemus pariutumisesta siis hyvin erilainen.

On se naisellekin rujo

Naisena taitaa olla vaikeaa ymmärtää miten rujo pariutumismaailma on miehille. Minä en ihmettele lainkaan, jos se ahdistus kuplii tällaisina ja vähän rajumpinakin kirjoituksina.

jos ei satu olemaan kaunis ja seksikäs. Itse olen ainakin saanut niin paljon törkyä ja loukkauksia (naisena) pariutumismaailmassa että en ole vuosiin edes missään käynyt missä joutuu miesten arvosteltavaksi. Selibaatissa jo seitsemättä vuotta :-\

Vierailija
60/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on vikana siinä akateemisessa naisettomaksi jäämässä olevassa tapauksessa, koska tunnen hänet aika hyvin

- Epäselvä puhe

- Ulkonäkö ei olisi vastenmielinen, jos mies harrastaisi edes jotain liikuntaa. Anteeksi nyt, mutta jos miehen perse on leveämpi kuin hartiat, tilanne vaatii toimenpiteitä, pinnallista tai ei.

- Alistuva olemus.

- Oudot, esineellistävät käsitykset naisista. "Naisia astutettaviksi" on tismalleen sellaista kieltä mitä hän käyttää puhuessaan naisista, jopa naisten seurassa.

- Muutenkin hänen kanssaan puhuessa tulee sellainen vaikeasti määriteltävä fiilis, ettei asuta ihan samalla planeetalla.

Jos häneltä kysyisi suoraan miksei parisuhdetta löydy, niin ihan varmasti selitys olisi kolmen tunnin luento tässäkin ketjussa toistelluista teeseistä ja siitä miten miehet toimii noin ja naiset näin. Ja tämänsuuntaisi puheita olen hänen suustaan ihan oikeasti kuunnellutkin huuli pyörenä illanistujaisissa. Eli syy löytyy "itsestä", muttei oikeasti itsestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän