Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä tunne, ensimmäistä kertaa miehen seurassa tunsin että saan olla heikko ja herkkä

Vierailija
06.04.2026 |

Ei ollut siis mitkään deitit kyseessä. Keskustelin yhden miehen kanssa pitkään erinäisistä asioista ja hän kyseli muutenkin paljon minulta asioita ja tuntui että oli oikeasti kiinnostunut siitä mitä ajattelen ja tunnen. Olin jotenkin ihan hämilläni myöhemmin kun tajusin että ehkä ensimmäistä kertaa sain kokea olevani hyväksytty ajatuksineni, eikä minua käsketty olemaan vahvempi tai ei tullut mitään anna olla kommentteja vaan moneen juttuun hän jopa sanoi ymmärtävänsä?! Ihan uutta minulle, olen aiemmin parisuhteissa ollut sellaisten miesten kanssa joiden seurassa on (nyt jälkeenpäin tajuttuna) tuntunut siltä että pitää jotenkin yrittää olla se kuuluisa "strong independent woman" ja ajatuksiini on suhtauduttu lähinnä turhautuen että "anna nyt jo olla, mitä taas mietit sitä jne". Siis sellainen vähättelevä käytös minun tunteita kohtaan. Olen välillä vähän herkkä ja murehtivaisuuteen taipuva ja aina on tuntunut sille etten saisi olla sitä, nyt oli sellainen jännä levollinen ja turvallinen olo. 

Mukavaa että ainakin hän palautti uskoni miesten hyvyyteen ja kait yleisesti miehiin. Vaikken siis voi sanoa tuntevani tätä miestä sen enempää mutta ihan outoa että tuli tuollainen fiilis ja puhuttiin sellaisista asioista mitä en varmaan edes parisuhteissani ole käynyt läpi. 

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi, trolli, kuuseen.

Vierailija
2/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mieskin olla heikko ja herkkä? Kuinka hyvä suhde on sellainen, jossa kaksi heikkoa ja herkkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi, trolli, kuuseen.

Häh mitä trollimaisuutta tässä nyt oli? 😅 Ap

Vierailija
4/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mieskin olla heikko ja herkkä? Kuinka hyvä suhde on sellainen, jossa kaksi heikkoa ja herkkää?

Saa, jos osaa myös olla vahva ja tarjota turvaa toiselle. Ihan kuin itsekin naisena osaan olla myös vahva ja pärjäävä mutta tajusin nyt kuinka olen tarvinnutkaan sitä hyväksyntää että saan olla myös heikko ja herkkä. Ap

Vierailija
5/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% homo

Vierailija
6/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole parempaa kuin tuollainen turvallinen mies, jonka seurassa voi olla täysin oma itsensä :) Yksi sellainen osunut omassa elämässä kohdalle.

Vierailija
7/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava aloitus, eikö asia ole pikemminkin päinvastoin, että edelliset miehet ovat pitäneet ap:ta heikkona ja liian herkkänä ja tämä viimeisin mies pitää ap:ta ajatuksineen uskottavana?

Vierailija
8/8 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole parempaa kuin tuollainen turvallinen mies, jonka seurassa voi olla täysin oma itsensä :) Yksi sellainen osunut omassa elämässä kohdalle.

Niin millainen?  Suhtautuu naiseen lähtökohtaisesti  holhottavana?  Kontrollifriikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi