Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Miksi naiset rakastuvat renttuihin?” Tässä vastaus!

Vierailija
24.05.2012 |

”Miksi naiset rakastuvat renttuihin?”

Merkittävä osa miehistä on kilttejä, ja heidät on kasvatettu kohtelemaan naisia hyvin. Usein he ovat myös valmiita panostamaan vain yhteen naiseen, haluavat omia lapsia ja (ainakin yrittävät) olla hyviä isiä jälkikasvulleen. Naiset sanovatkin usein haluavansa juuri tällaisen miehen. Siitä huolimatta mimmit valitsevat seurakseen röyhkeän rentun, joka kohtelee heitä huonosti ja häipyy jälkiä jättämättä kuultuaan positiivisesta raskaustestistä.

Kuvion toistuttua useita kertoja kiltti mies tulee väkisinkin miettineeksi, mitä vikaa hänessä on. Mikä tekee vastuuttomasta rentusta parempaa seuraa kuin hän? Hyvät miehet, haluan kertoa teille uutisen: vika ei ole teissä. Ongelman ydin on siinä, että naisen aivot ovat jääneet kivikauden tasolle.

Kivikaudella naiset halusivat itselleen alfauroksen, koska hänellä oli parhaat edellytykset taata naisen ja hänen jälkikasvunsa selviytyminen. Tällainen alfauros oli kookas, aggressiivinen, mustasukkaisesti reviiriään ja naistaan puolustava karju. Alfa oli myös karismaattinen ja siksi usein heimon johtaja tai ainakin heimon johtajan läheinen liittolainen. Betaurokset puolestaan olivat pienikokoisia tai laihoja, säyseitä ja hiljaisia heimon rivijäseniä. Heillä saattoi myös olla näkyviä vajavuuksia tai sairauksia, kuten vaikka likinäköisyyttä ja vinot hampaat. Betat jäivät nuolemaan näppejään, sillä muutama alfa pystyi tarvittaessa hedelmöittämään lukuisan joukon naaraita. Alfojen ei myöskään tarvinnut tehdä työtä naisia miellyttääkseen, koska naaraat tulivat itse tarjoamaan palveluksiaan alfan suojelusta, huomiota ja geenejä vastaan.

Ajat ovat kuitenkin muuttuneet. Kivikauden alfauros voi olla tänään käytöshäiriöinen rikollinen ja lähipiiriään terrorisoiva narsisti. Hänenlaisilleen naiset hakevat oikeusteitse lähestymiskieltoa, koska mies on niin mustasukkainen ja väkivaltainen. Kivikauden betauros voikin olla tänään sitä yhtä naista arvostava mies, joka kohtelee seuralaistaan hyvin ja on valmis näkemään vaivaa tehdäkseen naisen olon miellyttäväksi ja kotoisaksi. Nykyajan betauros haluaa usein monogaamisen parisuhteen, ja on valmis sitoutumaan syntyvien lasten kasvatukseen. Osa näkyvistä vajavuuksistakaan ei ole enää este, sillä likinäköisyyden voi laseroida, kampurajalan leikata, vinot hampaat oikoa ja ryhtivirheen korjata.

Naisten aivot ovat kuitenkin jääneet kivikauden tasolle. Arvaamattomat ja uhoavat alfat ovat jännittäviä ja haasteellisia, kun taas turvallinen beta on tylsä ja helppo. Naiset tarjoavat itseään oma-aloitteisesti alfauroksen käyttöön, jolloin hänellä ei ole mitään syytä panostaa vain yhteen kumppaniin. Alfalle monogaaminen parisuhde merkitsee siis takapakkia seksin määrässä ja laadussa verrattuna vapaaseen sinkkuiluun. Tämän vuoksi naisilla on tapana nimittää halajamiaan alfoja ”sitoutumiskammoisiksi”. Taustalla saattaa myös olla haave menevän ja upean alfan kesyttämisestä.

Naisten aivot huomioon ottaen naaraalle edullisinta on pitää hauskaa alfan kanssa ja antaa tämän hedelmöittää itsensä. Suunnitelman toinen vaihe on etsiä jostain vakaa ja sitoutumiskykyinen beta huolehtimaan naisesta ja alfan siittämästä lapsesta. Betaurokselle tällainen järjestely on tietenkin erittäin nöyryyttävää, mikä saattaa osiltaan selittää yksinhuoltajaäitien vaikeudet löytää itselleen (pysyvää) kumppania.

Hyvät betaurokset! Panostakaa reilusti itseenne ja uraanne miettimättä, mitä vikaa teissä on. Olkaa mieluummin yksin kuin epävakaan naaraan kanssa, joka haluaa maksattaa teillä alfan siittämän lapsen kasvatuksen. Samalla toivokaa, että tapaisitte edes yhden naisen, jonka aivot ovat päivittyneet kivikaudelta nykyaikaan.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita naisia kuuntelemalla ja tätä palstaa lukemalla vaikuttaa kyllä myös siltä, että naiset tykkäävät "rentuista", koska muusta kuin tisseistä ja panemisesta kiinnostuneet miehet ovat uhka naisen naurettavalle huomionkipeydelle parisuhteessa. Koko ajan saa kuulla valitusta kuinka mies on "yhteisellä vapaa-ajalla" lukenut kirjaa tai artikkeleja, kuunnellut tai harjoitellut musiikkia, harrastanut urheilua yms. Paras valitus oli kuinka mies kehtaa mennä työhuoneeseen kirjoittamaan väitöskirjaansa, vaikka voisi hyvin tehdä sen kotonakin, jolloin voisi "olla enemmän yhdessä mun kanssa".

Evoluutiopsykologiaan pohjautuva teoretisointi on kyllä ihan mielenkiintoista mutta toistaiseksi aika lailla

ad hoc

-argumentointiin perustuvaa arvailua, jonka todistaminen nykymetodein ei tietääkseni ole mahdollista.

Vierailija
2/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt ettei kursiivi toimi täällä normaalisti.

Muita naisia kuuntelemalla ja tätä palstaa lukemalla vaikuttaa kyllä myös siltä, että naiset tykkäävät "rentuista", koska muusta kuin tisseistä ja panemisesta kiinnostuneet miehet ovat uhka naisen naurettavalle huomionkipeydelle parisuhteessa. Koko ajan saa kuulla valitusta kuinka mies on "yhteisellä vapaa-ajalla" lukenut kirjaa tai artikkeleja, kuunnellut tai harjoitellut musiikkia, harrastanut urheilua yms. Paras valitus oli kuinka mies kehtaa mennä työhuoneeseen kirjoittamaan väitöskirjaansa, vaikka voisi hyvin tehdä sen kotonakin, jolloin voisi "olla enemmän yhdessä mun kanssa".

Evoluutiopsykologiaan pohjautuva teoretisointi on kyllä ihan mielenkiintoista mutta toistaiseksi aika lailla ad hoc-argumentointiin perustuvaa arvailua, jonka todistaminen nykymetodein ei tietääkseni ole mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aloituksen, ja tämä on nyt toinen viestini tähän ketjuun.

...

(Suurin osa) naisista toitottaa kuorossa ”ei ole noin” ja etsivät täikammalla vikaa aloitustani puoltavista kirjoittajista. Kanssani samaa mieltä olevat ovat ilmeisesti miehiä, jotka ovat myös huomanneet, ettei (liika) kiltteys kannata.

...

Minulle on sanottu useammin kuin yhden kerran: ”Järjellä ajateltuna olisit ihan täydellinen poikaystävä ja lasteni isä.” Mainitut naiset eivät kuitenkaan minua kumppaniksi ja lastensa isiksi valinneet, koska olin heille liian kiltti, helppo ja tylsä. En aio muuttua röyhkeäksi kusipääksi, mutta teen jatkossa tietoisesti työtä sen eteen, että huomioin myös omat tarpeeni.

...

Mitä minä ja pohdiskelupiirini haluamme naisilta? Päivittäkää parinvalintakriteerinne kivikaudelta nykyaikaan, ja muistakaa pitää huolta itsestänne niin henkisesti kuin fyysisestikin.

...

Toivottakaa onnea. :)

Olet aivan sataprosenttisen oikeassa näiden havaintojesi kanssa. Naiset ovat juuri tuollaisia: "Järjellä ajatellen olisit minulle täydellinen puoliso, mutta kun olet niin..." Kiltteys kostautuu miehillä hyvin usein juuri näin, kiltti mies kelpaa ystäväksi mutta ei koskaan suhteeseen. Siihen tarvitaan machompi, karvaisempi, äänekkäämpi, primitiivisempi uros. Siis näin hieman kärjistääkseni.

Totta on myös se, että naiset kieltävät aina tämän luontaisen viehätyksensä auktoriteettiseen alistajahahmoon. Vanha totuus onkin, että ainakaan naisilta ei kannata kysyä, millaisia miehiä he haluavat kumppaneikseen, koska silloin ei ainakaan saa kuulla totuutta vaan siloitellun version. Jokainen sanoo haluavansa kunnollisen ja luotettavan, mutta miltei kaikki ottavat hormonien ja feromonien yhteisvaikutuksen avulla rentun. Ja sitten pettyvät kun tuleva jätetyiksi.

Toivotan sulle onnea, toivottavasti nyt tapaamasi nainen osoittautuu laumasta poikkeavaksi.

Terveisin aiemmin ketjussa mielisairaalaan toivotettu mieskeskustelija, joka laajaan elämänkokemukseen perustuen on hyvin varma omasta kannastaan.

Vierailija
4/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pointti on kai se, että kauniit naiset saavat "kaiken" ilmaiseksi syntymälahjana, kun taas miehen menestys parisuhdemarkkinoilla vaatii ehkä vuosienkin satsausta. Se ei yleensä ole jotain mitä he ovat jo valmiiksi.

En ole ihan varma onko vaatimattoman näköisen naisen vaikea saada seksiä (oikeastaan olen varma ettei ole) tai ihan hyvän parisuhteen myös. Uskallan väittää, että vaatimattoman näköinen köyhä mies on parisuhdemarkkinoiden suurin luuseri.

Nämä asiat eivät taida ihan niin polarisoituneita olla kuin monet luulevat ja siksi ihmisillä on erilaisia käsityksiä ihan omiin kokemuksiin perustuen.

on se etu, että jos on rahaa ja valtaa, niin ei tartte olla ulkonäöltään minkään näköinen. Sen sijaan naisen, jolla on rahaa ja valtaa, mutta ei ulkonäköä, on paljon vaikeampi saada kumppania kuin vastaavan miehen. Rahaa ja valtaa on huomattavasti helpompi hankkia kuin pitkiä sääriä, isoja (ei-silikoni) rintoja, ja kauniita kasvoja.

Vierailija
5/137 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittää itsensä kivikaudelta nykyaikaan??

Vierailija
6/137 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin kärjistettynä, kuten varmaan oli tarkoituskin.

"Renttuja" kuolaavat naiset ovat yleensä vähän yksinkertaisia.

Vierailija
7/137 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, kunnollinen, suoraselkäinen, naisia arvostava ja rehellinen mies, jota ei ole koskaan kiinnostanut irtoseksi vaan aito parisuhde. Kumppanin löytäminen oli erittäin, erittäin vaikeaa. Lopulta sellainen kuitenkin löytyi, mistä olen erittäin kiitollinen.

Tätä omaani ennen tuli monien vuosien ajan nähtyä tuota yleistä parinmetsästyshärdelliä ja olen itse todella selkeästi sitä mieltä, että naiset ovat keskimäärin parinvalinnassa edelleen hyvin alkukantaisella tasolla. Suomeksi, naisia saa naiskenneltua ja huijattua mielin määrin, jos heitä kohtaan vain viitsii käyttäytyä tarpeeksi kusipäisesti.

Nähty on ja monta kertaa.

Vierailija
8/137 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen älykäs, mutta pidän rentuista.

En kuitenkaan toista kertaa suhteeseen sellaisen kanssa alkanut. (eli olen yksin (: )

Vierailija
9/137 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, kunnollinen, suoraselkäinen, naisia arvostava ja rehellinen mies, jota ei ole koskaan kiinnostanut irtoseksi vaan aito parisuhde. Kumppanin löytäminen oli erittäin, erittäin vaikeaa. Lopulta sellainen kuitenkin löytyi, mistä olen erittäin kiitollinen.

Tätä omaani ennen tuli monien vuosien ajan nähtyä tuota yleistä parinmetsästyshärdelliä ja olen itse todella selkeästi sitä mieltä, että naiset ovat keskimäärin parinvalinnassa edelleen hyvin alkukantaisella tasolla. Suomeksi, naisia saa naiskenneltua ja huijattua mielin määrin, jos heitä kohtaan vain viitsii käyttäytyä tarpeeksi kusipäisesti.

Nähty on ja monta kertaa.

Mä olen kaunis, iloinen ja fiksu nainen. Etsin nimenomaan kilttiä, rauhallista ja kivaa miestä, mutta niitä taas kiinnosti enemmän oikuttelevat prinsessat ja neuroottiset keittiöpsykologit. Löysin lopulta etsimäni, mentiin naimisiin ja perustettiin perhe, mutta ei ollut helppoa tämäkään.

Vierailija
10/137 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen älykäs, mutta pidän rentuista.

En kuitenkaan toista kertaa suhteeseen sellaisen kanssa alkanut. (eli olen yksin (: )

Kaikkihan me täällä ollaan!

Vierailija
11/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu kyllä yleensä olemaan hyvin kauan yksin. Naiset eivät oikein pysty ymmärtämään sitä ahdistusta, mitä kiltti mies kokee, kun vuosi vuoden perään ei kumppania vaan löydy ja samalla pahimmat luonnevammaiset sika-alistajat, ne "ihanat rentut", saavat naisen kuin naisen.

Naiset, miesten maailma ei ole reilu eikä demokraattinen. Joku saa yllin kyllin ja hyvin, hyvin moni ei yhtään.

Vierailija
12/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu kyllä yleensä olemaan hyvin kauan yksin. Naiset eivät oikein pysty ymmärtämään sitä ahdistusta, mitä kiltti mies kokee, kun vuosi vuoden perään ei kumppania vaan löydy ja samalla pahimmat luonnevammaiset sika-alistajat, ne "ihanat rentut", saavat naisen kuin naisen.

Naiset, miesten maailma ei ole reilu eikä demokraattinen. Joku saa yllin kyllin ja hyvin, hyvin moni ei yhtään.

kertoo ihan kaikkia tosiasioita itsestään.

Vierailija
13/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ihan kaikkia tosiasioita itsestään.

Tosiasia nimittäin on se, että kiltti mies kelpaa nuorille naisille kaveriksi, mutta astuttavaksi nämä haluavat väkivaltaisen sikaniska-alistajan.

Vierailija
14/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta astuttavaksi nämä haluavat väkivaltaisen sikaniska-alistajan.

*...mutta astuttavaksi nämä menevät väkivaltaiselle sikanisa-alistajalle.

Vierailija
15/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampurjalan vai komistuksen?

Vierailija
16/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla jatketaan naisia vihaavien hyväksikäyttäjämiesten luonnehäiriögeenejä, niin on sitten tulevaisuuden pirkoillakin jotain mitä himoita!

Vierailija
17/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan taas miesten väkivaltaisuus käännettyä naisten syyksi... Huoh.

Samalla jatketaan naisia vihaavien hyväksikäyttäjämiesten luonnehäiriögeenejä, niin on sitten tulevaisuuden pirkoillakin jotain mitä himoita!

Vierailija
18/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä betat huomaisivat myös ne vähemmän kauniit naiset joskus, lajin säilyminen olisi taattu. Miksi miehet eivät koskaan voi itselleen mitään? Kaikki on naisten syytä aina. Pakko lyödä ja öykkäröidä ja käydä huorissa että saa naisen tai menettää sen samasta syystä ja samalla naisten vika, että valitsevat rentut. Ehkä rentut valitsevat naiset, betat odottavat että nainen valitsee heidät. Yleensä miehet tekevät sen aloituksen kuitenkin.

Vierailija
19/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan taas miesten väkivaltaisuus käännettyä naisten syyksi... Huoh.

Tuo ei ollut kylläkään pointti, ei väkivaltaisuudesta sinänsä naisia voi syyttää. Mutta miesten kusipääasenteesta sen sijaan voi osittain syyttää naisten libidoa, miesten yksinkertaisesti kannattaa olla hirveitä ihmisiä koska se uppoaa naisiin. Tälle kukaan ei tietenkään mitään voi, koska kyseessä on varsin sisäsyntyinen ominaisuus.

Kyllä melkein jokainen mies tietää, joko omasta kokemuksesta tai vierestä seuranneena, että naisia saa parhaiten mukaansa olemalla mahdollisimman töykeä ja kohtelemalla heitä kuin halpoja seksileluja. Sellainen vetoaa alitajuiseen seksiviettiin, nainen on luonnostaan alistuja vaikkei sitä haluaisi myöntääkään. Sukupuolet ovat reaalimaailmassa todellakin kaikkea muuta kuin tasa-arvoiset, mies on aktiivinen ja nainen passiivinen.

Vierailija
20/137 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä nyt on niin uutta ja mullistavaa? Ihan samalla tavallahan miehet toimivat, ottavat tiettyjen ihanteiden ja stereotypioiden ohjaamanan mahdollisimman hyvin niitä vastaavan naisen ja jättävät tietyt piirteet huomioimatta.

Jos miehellä olisi valittavana kaksi naist jotka muuten olisivat tasavahvoilla (äly, kiva luonne, terveys jne.) mutta toisellla olisi "extrana" vaikka se, että olisi tosi kiinnostunut samasta harratsuksesta kuin mies, mikä takaisi kivaa yhteistä tekemistä ja puheenaiheita (tämä olisi siis miehen mielestä tosi kiva asia). Neiti B:llä tällaista etua ei olisi, mutta hän taas olisi kauniimpi. Molemmat olisivat siis terveitä ja liikunallisia ym. kummankohan mies valitsisi? Joku ehkä neiti A:n, useimmat varmaan neiti B:n.

Ihan siellä samalla kivikaudella me ollaan, miehet ja naiset.

Musta on oikea arkkisovinismin ilmentymä että aina jos naiset ovat väkivaltaisia, naisella on kovat arvot, esim. panostaa työhön perheen kustannuksella, nainen on seksuaalisesti aktiivinen eli tapailee useampaa miestä yhtä aikaa, tai kuten tässä, nainen osoittaa jonkinasteista pinnallisuutta parinvalintakriteereissä tms., se on uutinen. Miehille nämäkin asiat ovat arkipäivää, mutta ei herrajumala jos naisetkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi