Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala mies nyt näkyvässä Rakkaudella katettu -jaksossa

Vierailija
23.05.2012 |

"Liian dominoiva nainen minulle" (oli ihan tavallinen, reipas, kiva nainen!)

"Haluan olla perheen pää"

"Mies on mies ja vaimo on vaimo"

Muutenkin itseriittoinen ja niljakas, yäks :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-realityn pöyristyttävin ilmestys ikinä-eikä siis missään hyvässä mielessä. Sanat ei riitä kuvailemaan sitä vastenmielisyyttä, mitä tää kaveri on. Viihteen ja kauhun rajamailla!

Vierailija
2/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteään täynnä. Malli, just joo. Kanamunia joka aterialla. Yök yök. Veikkaan että Katjalla palaa käämi. Ei vaikuta kovin alistuvaiselta naiselta tämä kakkosehdokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun elämästä vois kirjottaa kirjasarjan". Ällöttävä rehentelijä. EI ihme että on sinkkuna. Varmaan parempi pysyäkin.

Vierailija
4/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

super-marjoa akakseen.

Vierailija
5/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuota perheenpää -skeidaa.

Vierailija
6/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun elämästä vois kirjottaa kirjasarjan". Ällöttävä rehentelijä. EI ihme että on sinkkuna. Varmaan parempi pysyäkin.

Jooo, yäk, melkein lensi laatta! Just tollanen oikeasti heikkoitsetuntoinen, joka pyrkii jatkuvasti pönkittämään ja kehumaan itteään. Vastenmielinen niin monella tasolla... yhhyh.

ap

Vierailija
7/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo naiset siitä pitää? En ymmärrä.

Pahinta tuo surkea itsetunto (toisti kaksi kertaa, että voittaisin sinut kyllä kehässä) ja ilmeisesti siitä juontava rehentely ("elämästäni voisi kirjoittaa vaikka kirjasarjan").

Hyi hitto. Tylsä kuin kuolema.

Vierailija
8/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiva jos lempi leimahtaa.

Vierailija
9/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys toi oli?

Vierailija
10/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua puistattais syödä jonkun rakennekyntisen tekemää ruokaa. Niistä kynsistä roikku niitä irtokoristeita. Hirveät määrät pöpöjä pesii noissa kynsissä.

Vierailija
11/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytätsä aina tollasia kuviollisia sukkiksia?"

Mulle tulee tosta tyypistä mieleen huonoitsetuntoinen rehentelijä joka ensin kehumalla alistaa ja sit lopussa alun kuviosukatkin on huono juttu "olit sellanen kuviosukkainen hempukka kun sinut pelastin itselleni".

Limanen, yöks.

Vierailija
12/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos mies jatkuvasti narisee ruuan määrästä ja mahan kuplinnasta. Ei kiitos.

Vierailija
13/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää miekkonen vaan pahenee loppua kohti, miten se voi olla mahdollista......... :D

Ihan valtavan ällö mies, tollasia pitää juosta karkuun ja helvetin lujaa!!!

ap

Vierailija
14/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Puistatus!

Vierailija
15/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällö, muistuttaa mun miehen työkaveria: pano joka kaupungissa, ei kunnioita naisia ja on täynnä itseään. ( ja tietty naimisissa)

Vierailija
16/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi ihan ok toukokuussa ja ajattelin että elokuulle pientä säpinää silloin tällöin vois vaikka kattoo. Kerrankin olin hedonistina liikkeellä, ihan kivaa mut henkisesti oltiin niin eri tasolla et tiesin ettemme kestäisi pimeneviin iltoihin asti.

No, sitä kivaa kesti kesäkuun lopulle. Olin aivan kypsä sen juttuihin. Just tollaista nälvivää naiset sitä ja miehet tätä muka flirttailua, ällöä vanhanaikaista naiselle nätit kynnet ja mies housut jalassa-juttua. Opinpahan jotain...

Vierailija
17/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan kipannu pihalle jo ennen jälkiruokaa.

Vierailija
18/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan takuulla googlettaa kaiken itsestään.

Vierailija
19/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen tuokin nainen haaveilee uuuuh tummasta kesämiehestä. Voiko olla ennalta-arvattavampaa.. ei ihan muutama lenkki korttelin ympäri riitä kiinteyttämään, tosin rakennekynsi saattaa ehkäpä lohjeta tohinassa :((

Vierailija
20/27 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tullut paria noista Tarjasta ja tuosta miehestäkään. Ihan narsistinen mies, sellainen jonka nainen joutuu hellan ja nyrkin väliin. Ällöttävä, itserakas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan