Uniennustajia palstalla
Minulta putoili unessa kaikki hampaat pois suusta ja juoksin metsässä hirviä karkuun. Mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (13)
Joku mies jahtaa sinua, mutta sinulla on huono itsetunto, etkä anna sille mahdollisuutta.
Huolia ja murheita lähitulevaisuudessa. Joku painaa mieltäsi.
-noita
Sanonnan mukaan joka uniansa uskoo, varjoansa pelkää. Hampaan tai hampaiden putoaminen tietää kuolemaa vanhojen uskomusten mukaan.
Mulla ei ole milloinkaan hampaiden putoaminen tarkoittanut kuolemaa vaikka vanha perimätieto näin kertoo vaan nimenomaan huolia ja murheita. Mutta unien tulkinta on hyvin henkilökohtaista, koska jokaisen henkilön symbolikieli on eri.
-noita
Vierailija kirjoitti:
Sanonnan mukaan joka uniansa uskoo, varjoansa pelkää. Hampaan tai hampaiden putoaminen tietää kuolemaa vanhojen uskomusten mukaan.
Apua, kuolenko itse? ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole milloinkaan hampaiden putoaminen tarkoittanut kuolemaa vaikka vanha perimätieto näin kertoo vaan nimenomaan huolia ja murheita. Mutta unien tulkinta on hyvin henkilökohtaista, koska jokaisen henkilön symbolikieli on eri.
-noita
mitä tarkottaa tarkot kortit kolme kuppia, kolme lanttia ja kuolema?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-noita
mitä tarkottaa tarkot kortit kolme kuppia, kolme lanttia ja kuolema?
kuppi ja kuolema ylösalaisin
Mulla kova stressi saa usein näkee unia missä hampaat putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Rahaongelmia ja pelkäät varjoja
Niin ja muista että hirvi on se mitä metsästetään.
Painajaisunta