Vapaaehtoisesti lapsettomista saa aina kylmän kuvan...
Ovat hyvin itsekkäitä minä minä minä -ihmisiä.
Esimerkkinä valitus siitä, että lastenvaunujen kanssa pääsee ilmaiseksi bussiin.
Siihen on turvallisuuspohjainen syy! Jos äiti menee bussiin keskiovesta ja jättää vaunut siihen, ja lähtee sitten eteen maksamaan matkaansa, ja kuski lähteekin pysäkiltä, on siinä suuri riski että vaunut kaatuvat ja vauvalle käy pahasti.
Eli se LAPSI ei ole sinänsä syy siihen että matka on ilmainen.
Jos lapsi on vaikkapa rintarepussa, matka maksaa ihan normaalisti, ääliöt.
Kommentit (25)
tällaisia mietiskellä.
julkiseen keskusteluun vetäneet. Ja ihan kuriositeettina: jos itse roikut tällä palstalla, luit avaukseni ja jopa vaivauduit kommentoimaan, millä tavalla sinulla on enemmän "elämä" kuin minulla?
siinä etten mieti tällaisia typeriä juttuja. Oli ihan pakko kommentoida tähän tuon juntin aloituksesi vuoksi.
Ihmisistä jotka yleistää yhden asian perusteella saa vähän yksinkertaisen kuvan:D
Kuten ap:stä.
ihmisiä että muutama vela enkä kyllä pysty mitenkään sanomaan että joku heistä olisi toista itsekkäämpi sen vuoksi että hänellä on tai ei ole lapsia. Itsekkäin tuntemani minäminä-ihminen on mun nuorin sisar, joka nyt odottaa kolmatta lastaan. :=DD
on täysin turhaa.
Kukin taaplaa tyylillään, jokaisen panosta tarvitaan. Veronmaksajia tarvitaan nyt ja 50 vuoden kuluttua, jotta hyvinvointivaltio ja demokratia ovat mahdollisia.
Kyllähän puhtaan biologisesti sellaiset geenit ovat pariutumiskelpoisemmat, jotka ENNEN pariutumista saavat näyttämään sopivalta. Sitten on ihmissuvun velvollisuus hoidettu, kun jälkikasvu on taattu.
Tosin paljon on näitä miehiä, joiden pylly on piukka vielä useammankin lapsen tai jopa monikkolasten jälkeen.