Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapsettomista saa aina kylmän kuvan...

Vierailija
23.05.2012 |

Ovat hyvin itsekkäitä minä minä minä -ihmisiä.

Esimerkkinä valitus siitä, että lastenvaunujen kanssa pääsee ilmaiseksi bussiin.

Siihen on turvallisuuspohjainen syy! Jos äiti menee bussiin keskiovesta ja jättää vaunut siihen, ja lähtee sitten eteen maksamaan matkaansa, ja kuski lähteekin pysäkiltä, on siinä suuri riski että vaunut kaatuvat ja vauvalle käy pahasti.

Eli se LAPSI ei ole sinänsä syy siihen että matka on ilmainen.

Jos lapsi on vaikkapa rintarepussa, matka maksaa ihan normaalisti, ääliöt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUHTI kuva. Katselin lehdestä jonkun tämän alan järjestön puheenjohtajan kuvaa.

Joskus kyllä mietin myös, että luonto on niin kummasti järjestänyt että kaikkien geenit eivät sitten jatka voittokulkuaan. Näyttäisi siltä, että sievän/hyvännököisen sekä hyväkuntoisen on helpompi päästä pariutumaan ja lisääntymistä ei tarvitse edes pohtia pohjamutia myöten.

Jos luontoäiti ei ole ollut antelias tällä saralla, niin asioita tullee ehkä pohdiskelleeksi pidemmän kaavan mukaan ja vapaaehtoinen lapsettomuus osoittautuu hyväksi ratkaisuksi.

ja sitten kun mukulat on tehty, saakin ja oikeastaan pitää päästää perseensä leviämään kamaliin mittoihin. Tämäkö osoitus hyvistä geeneistä?

Kyllähän puhtaan biologisesti sellaiset geenit ovat pariutumiskelpoisemmat, jotka ENNEN pariutumista saavat näyttämään sopivalta. Sitten on ihmissuvun velvollisuus hoidettu, kun jälkikasvu on taattu.

Tosin paljon on näitä miehiä, joiden pylly on piukka vielä useammankin lapsen tai jopa monikkolasten jälkeen.

Vierailija
22/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia mietiskellä.

julkiseen keskusteluun vetäneet. Ja ihan kuriositeettina: jos itse roikut tällä palstalla, luit avaukseni ja jopa vaivauduit kommentoimaan, millä tavalla sinulla on enemmän "elämä" kuin minulla?

siinä etten mieti tällaisia typeriä juttuja. Oli ihan pakko kommentoida tähän tuon juntin aloituksesi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä jotka yleistää yhden asian perusteella saa vähän yksinkertaisen kuvan:D

Kuten ap:stä.

Vierailija
24/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä että muutama vela enkä kyllä pysty mitenkään sanomaan että joku heistä olisi toista itsekkäämpi sen vuoksi että hänellä on tai ei ole lapsia. Itsekkäin tuntemani minäminä-ihminen on mun nuorin sisar, joka nyt odottaa kolmatta lastaan. :=DD

Vierailija
25/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin turhaa.

Kukin taaplaa tyylillään, jokaisen panosta tarvitaan. Veronmaksajia tarvitaan nyt ja 50 vuoden kuluttua, jotta hyvinvointivaltio ja demokratia ovat mahdollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän