Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuoret äidit ja tulevat äidit oikeasti huolissaan

Vierailija
13.05.2012 |

raskauden aiheuttamista muutoksista kehossa? Onko naisten itsetunto nykyään niin heikkoa, ettei mitään kestetä? Eihän kukaan pysy muutenkaan ennallaan kaiken ikää ja raskaus on luonnollinen asia naisen elämässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä tulee mieleen, kun näkee jonkun oikein karmeen kuvan, että mitäs jos mustakin tulee tommonen. Mutta päällimmäinen ajatus ainakin itsellä on, että no sitten tulee, ei sille mitään voi, jos on kuitenkin parhaansa tehnyt eli syönyt hyvin ja terveellisesti ja liikkunut tarpeeksi. Enkä pidä sitä suurena huolena, vaikka se välillä mielessä käy. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin, että on sen lapsen vihdoin saamassa eikä mikään ole sen hienompaa :) Kävi keholle sitten mitä vaan!

Vierailija
2/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä huolissaan että tulee taas peräpukamia. Takapuoli ei koskaan palautunut ennalleen ekasta lapsesta. Julkiselle puolelle ei pääse korjausleikkaukseen kun ei ole muuta ongelmaa kuin hygienia. Itsestäni jo se on suuri ongelma. Luonnollista on juu, mutta uskotko että vituttaa aika äärimmäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko niin supernuori mutta sain esikoisen 23-vuotiaana ja ei mua kyllä surettanut tippaakaan ulkonäkö. Vauva oli odotettu ja toivottu ja lähinnä siihen keskittyi :)

Kilot lähti kaikki synnytyksen jälkeen, toki tollanen etureppu on jäänyt tohon eteen pieni, varsinkin kun tuli toinenkin lapsi aika nopeasti (ikäeroa 1v8kk) niin nyt sille repulle tarvis alkaa tehdä jotain :)

Vierailija
4/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri lapsen isän menettänyt tämän kuoltua yhtäkkiä, joten ulkonäkö oli viimeinen asia mitä mietin.

Vierailija
5/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

levinnyt vatsa ja takapuoli jäivät, mutta eivät haittaa lainkaan. Nautin äitiydestä täysillä ja lapset ovat minulle tärkeintä elämässä. Heille tuskin on merkitystä sillä, jos olen hiukan levahtanut ja luomuna esiintyvä äiti. Parisuhdekin voi hyvin, kun ei ole tarvetta olla tyytymätön itseensä tai narista miehelle muutamasta liikakilosta.

On etuoikeus olla nainen ja äiti ja muuttuva kroppa on vain pieni osa elämää.

Vierailija
6/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä kieltämättä ärsyttää tää revennyt, arpinen vatsa mutta oli se sen arvoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan