Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lyö poliisia, niin mitä siitä seuraa?

Vierailija
18.06.2014 |

Jos lyö poliisia, niin mitä siitä seuraa? Joutuuko putkaan, joutuuko vankilaan? Saako rikosrekisterin? Täytyykö maksaa sakkoja?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ POLIISIEN PUOLUSTAJIA TÄÄLÄ LIIKKUU ON SE VÄHÄ NIIN ETTÄ HYVIN USEIN POLIISIN VÄKIVALTAINEN VASTUSTAMINEN JOHTUU POLIISIN OMASTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ SAMOIN KUN JONKU MUUN VALTION VIRKAMIEHEN EI SYY OO AINA ITSESSÄ JA POLIISI YNNÄ MUU ON PALVELU AMMATTI EI NIILLÄ OO OIKEUTTA KÄYTTÄYTYÄ TÖYKEÄN YLIMIELISESTI KENELLEKKÄÄ ETTÄ NIIDEN KÄYTÖS USEIN RATKAISEE SEN KUINKA NIITÄ KOHTAAN KÄYTTÄYDYTÄÄN TOKI EN YLEISTÄ KAIKKIA ON POLIISEISSA JA VARIJOISSA MUISSAKI KUNNOLLISIAKI IHIMISIÄ

Vierailija
42/47 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut tuomitaan ja joudut vankilaan.Loput selviää jos kuuntelet hieman Hassisen Konetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:04"]

saa ainakin sakkoja pahoinpitelystä. monta kertaa löit ja mihin? eilen yksi kolmikymppinen nainen hakkasi mun poliisiukkoa kolme kertaa leukaan ja kerran haaroihin. olitko se sinä?

[/quote]

En ollut minä. En ole koskaan lyönyt poliisia.

En se minä ainakaan ollut. En seurustelisi poliisin kanssa, en ainakaan tietoisesti.

Vierailija
44/47 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Vierailija
45/47 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämätt joudu vankilaan kun pakoilee vankeustuomiota kadottaa ittensä niin että ei poliisi pysty jäljittämään mihinä menöö niinkin on käyny että tänä päivänä poliisi ei oo etsintäkuulutuksesta huolimatta löytäny vankilaan tuomittua

Vierailija
46/47 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha aloitus... Pointti?

Itse käsitän tuon vastustamisen itsesuojeluksi. Jos joku käy ylle, niin on kyllä velvollisuus puolustaa itseään, jos vaan on yhtään fyysisesti mahdollista. Ja luonteenlaatu tai tilanne sellainen.

Tää nyt ei liity, mutta kuka jollekin 🤪 tyypille mitään voi, jos päättää tehdä jotain. Vastusta siinä sitten.

Vierailija
47/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUO YLLÄ OLEVA TEKSTI ON AIVAN OIKEIN ITTIÄÄN SAA PUOLUSTAA OLI PÄÄLLE KÄYJÄ KUKA HYVÄNSÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi