Jos lyö poliisia, niin mitä siitä seuraa?
Jos lyö poliisia, niin mitä siitä seuraa? Joutuuko putkaan, joutuuko vankilaan? Saako rikosrekisterin? Täytyykö maksaa sakkoja?
Kommentit (47)
Voit kysyä asiaa itsenäisyyspäivänä itsensä naurettavaksi tehneiden anarkistien sivustolta:
http://takku.net/article.php/20151207130722346
SAKOT AINAKI SAA POLIISIN LYÖMISESTÄ JA MAHDOLLISESTI VANKEUTTA KYLLÄ OON ITTE SITÄ MIELTÄ ETTÄ JOS POLIISI KÄYTTÄYTYY VITTUMAISESTI TAI KÄYTTÄÄ LIIKAA VOIMAKEINOJA NIIN KYLLÄ ITTIÄÄN SAA PUOLUSTAA EI POLIISILLAKAA OO OIKEUTTA VITTUILLA KENELLEKKÄÄ ELI JOS POLIISI ALKAA VITTUILEMAAN VITTUILEN AINAKI TAKAASI EI NE OO MITÄÄ JUMALIA NEKÄÄ EIKÄ NIILLE POLIISI KOULUS VITTUILUA OPETETA
pelle hermanni kirjoitti:
SAKOT AINAKI SAA POLIISIN LYÖMISESTÄ JA MAHDOLLISESTI VANKEUTTA KYLLÄ OON ITTE SITÄ MIELTÄ ETTÄ JOS POLIISI KÄYTTÄYTYY VITTUMAISESTI TAI KÄYTTÄÄ LIIKAA VOIMAKEINOJA NIIN KYLLÄ ITTIÄÄN SAA PUOLUSTAA EI POLIISILLAKAA OO OIKEUTTA VITTUILLA KENELLEKKÄÄ ELI JOS POLIISI ALKAA VITTUILEMAAN VITTUILEN AINAKI TAKAASI EI NE OO MITÄÄ JUMALIA NEKÄÄ EIKÄ NIILLE POLIISI KOULUS VITTUILUA OPETETA
ET SITTEN VITUN ELÄMÄM KOULULAINEN OSAA CAPS LOCKIA KÄYTTÄÄ KUN PITÄÄ HUUTAA TUOLLA TAVALLA
pelle hermanni kirjoitti:
Tuo ylläoleva teksti pitäisi näyttää kaikille esimurrosikäisille varoittavana esimerkkinä siitä, miten huumeidenkäyttö ja imppaaminen tuhoaa aivosoluja, sekä altistaa psykoosille.
Poliisi lyö takaisin, poliisikoira puraisee sinua persauksista, toinen poliisi "zäppää" lamauttimella ja kolmas kopauttaa pampulla nokkaan.
Lopuksi saat laskun ensimmäisen poliisin rystysten laastaroinnista, poliisikoiran hampaiden pesusta, zäpperin patterien vaihdosta ja pampun suoristamisesta. Plus normalit sakot pahoinpitelystä.
Poliisilla on pamppu, oc-sumutin, käsiraudat ja pistooli, joskus myös sähkölamautin. Päättele siitä.
itelläni on oc -sumutin myös ja nyrkki rauta ja sulle sanon joka sanoit että vitun elämän koululainen että et osaa caps lockia käyttää niin painu vittuun caps lockines urpo
totta vitussa hakkasin ja löin leukaan sun poliisi ukkoas ne on jotku poliisit täysiä iriootteja ja käyttäytyvät muutenki asiattomasti mikä oikeus niillä on käyttäytyä typerästi palvelu ammatissahan poliisitkin ovat eli hyvä käytös kuuluu heillekkin on niistä toki suurin osa ihan mukaviaki mutta ei läheskää kaikki jos vittuilee on poliisi tai ei niin takaasi saa vittuilla niin metsä vastaa kun sinne huutaa
se johtuu monesti poliisn omasta käytöksestä että heidän päälle käydään ja lyödään koska monesti kun katsoo teeveestä poliisit sarjaa niin siinä poliisi käyttäytyy karsean yli mielisesti ja saattaa jopa huutaa poliisiko saa huutaa ja käyttäytyä kuinka sattuu kansalaisia kohtaan mutta auta armias kun poliisille käyttäydyt itse niin kyllä ollaan heti syytteessä virkamiehen vastustamisesta ja muutenki poliisi käyttää monesti liikaa voimakeinoja jonku kiinni ottamiseksi ja neljä poliisia on yhden kimpussa poliisi on raukka pelkuri yksin ei uskalla liikkua vaan pitää olla kaveri tai kora mukana mun mielestä jos poliisiksi alkaa pitää olla peloton sitte vasta poliisi voi olla miestä kun poliisi uskaltaa yksin siis ilman asetta koiraa tai kaveria pelkillä nyrkeillä mennä kymmentä ihimistä vastaan kuka tahnsa uskaltaa koiran tai aseen kanssa mennä kenkä päälle vain vaikka 15 vuotias kun on tarpeeksi monta
Riippuu ihonväristäsi.
Toisaalta ei tule välttämättä muuta kuin itselle kuonoon ja putkayö.
Ehkä sinut löydetään seuraavana aamuna Töölönlahdesta pampunjäljet päässä, jos oikein huonosti käy - Meinaan jos sillä skoudella oli muutenkin huono päivä.
Kaveri sai vajaa kutosen kakun kun puukotti kyttää pasilassa. Oli kyttä painostanu sen muijaa ni meni kaverilta hermot.
Riippuu tilanteesta. Jos lyö poliisin korttipelissä, voi saada hyvän korvauksen. Jos taas isken kuuman poliisin - saa hyvän mielen. Hyvää joulua!
ihon väristä kuule kyllä ihan valko ihoinen suomalainen olen eikö jo nimiki sano sen ja mä osaan puolustaa itseäni jos poliisi käy päälle turpaan tulee olen painon nostaja
kyllä se vähä osittain johtuu poliiseista että he joutuvat väkivaltaisen käytöksen uhreiksi monesti poliisi käyttäytyy täysin kusipäisesti kansalaisia kohtaan niin kyllä silloin saa poliisi katsoa peiliin itseään ja myös miettiä omaa käyttäytymistään hyvät käytös tavat kuuluu kaikille myös poliiseille ja poliisin ammatti on palvelu ammatti ja siinä ollaan tekemisissä ihimisten kanssa ja laskia leikkiä myös poliisi eikä olla mikään tosikko tai ylimielinen kusipää niin sitten on turha sanoa että poliisi kohtaa väkivaltaa tai huutelua jos itse sitä käyttäytymisellään kerjää en puolustele rikollisia ja poliiseissa on ihan mukaviakin ihimisiä mutta osa on täysiä ylimielisiä k.päitä
Mahdollinen sairaalareissu myös kun poliisin kaverit hakkaavat sitten ennen purkaa tai putkassa.
Mitä ne Hennalassa saivat? Eikös siellä ihan piiritetty poliisit janämä joutuivat pamppujen yms avulla poistumaan?