Kumman miehen ottaisit näistä:
Vaalea, 175cm, n. 90kg, akateeminen, purjehtimista harrastava ja aika säntillinen juppihenkinen mies. Ok sängyssä, puhuu älykkäitä ja sivistää muakin usein. Ulkonäkö semi hyvä, mutta luonne aika jäykkä.
VAI
Tumma, 184cm, 88kg, atleettinen ja helevatun hyvä sängyssä. Aivan törkeän komea, mutta putkimies. Joskus väheksyy koulutuksen merkitystä, mutta hänen kanssa on hauska juhlia ja on huumorintajuinen muutenkin, saa mut nauramaan.
En osaa päättää. Tunnen vetoa jotenkin molempiin, mutta eri tavoin. Ymmärrettävästi jälkimmäiseen vähän enemmän kun on jotenkin enemmän uros. Mutta järki vai tunteet? Tää eka olis rikkaampikin.
Kommentit (22)
Ottaisin tämän tumman vaihtoehdon.
No se komea tumma tietty.. Mikä on parempaa kuin löytää mies jonka kanssa on hauskaa :)
Putkimies ansaitsee kuitenkin enemmän kuin akateeminen, joten voi valita sen tumman ja hyvän sängyssä.
Jälkimmäinen koska oon 180 senttinen
Mulle ehdottomasti tuo akateeminen - miehen äly on se, mikä mut sytyttää.
Molemmat perseestä mutta jos olisi pakko niin vaalea. Putkarin kanssa ei olisi mitään yhteistä.
[quote author="melba" time="13.07.2014 klo 23:26"]Mulle ehdottomasti tuo akateeminen - miehen äly on se, mikä mut sytyttää.
[/quote]
Akateemisuusko tae älystä, älä nyt viitsi! Saatiin parhaat naurut tälle illalle! Sisälukutaito ja perselihakset riittää!
Njaaaha, elikkä huonoja molemmat, mutta kaipa kallistun sitten jälkimmäiseen... Kai.. Mutta kun olen itse akateeminen niin häiritsee se asenne, että höpö höpö koulutuksille ja yliopistoihmiset luulee itsestään liikoja. Välillä kuitenkin kaipaan sivistyneitä ja asiallisia keskusteluja eikä pelkkää huumoria. Voispa ottaa molemmista vaan hyvät puolet yhteen mieheen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:20"]
Vaalea, 175cm, n. 90kg, akateeminen, purjehtimista harrastava ja aika säntillinen juppihenkinen mies. Ok sängyssä, puhuu älykkäitä ja sivistää muakin usein. Ulkonäkö semi hyvä, mutta luonne aika jäykkä.
VAI
Tumma, 184cm, 88kg, atleettinen ja helevatun hyvä sängyssä. Aivan törkeän komea, mutta putkimies. Joskus väheksyy koulutuksen merkitystä, mutta hänen kanssa on hauska juhlia ja on huumorintajuinen muutenkin, saa mut nauramaan.
En osaa päättää. Tunnen vetoa jotenkin molempiin, mutta eri tavoin. Ymmärrettävästi jälkimmäiseen vähän enemmän kun on jotenkin enemmän uros. Mutta järki vai tunteet? Tää eka olis rikkaampikin.
[/quote]
Aluksi mietin, et vaikea valinta, mut hetken mietittyäni valinta olis tumma.
Ainoa mikä hänessä ehkä vaivais olis tuo satunnainen koulutuksen väheksyminen, mutta sen kans pystyis elään.
En kestäis jäyhää jököttäjää :)
Tuskin saat kumpaakaan jos nussit niitä vuorotellen. Ota kunnon mamu vaan, se on sulle ihan sopiva, sellainen kunnon viriviritöötööt
miks kaikki naiset tykkää tummist miehist en tajuu ottakaa joku neekeri africast saman tien huorat
mä ottaisin nro 2 samanlaisen huumorintajun takia, ei jaksa tosikkoja, jäykistelijöitä
Eli siis tumma? Pitäisi kai tehdä se päätös jo. Koska molemmat lyhyen ajan sisään alkaneet suhteentyyppistä toivomaan. Ja tosta ykkösvaihtoehdosta on vielä sanottava, että yhteistä on paljon ajatusmaailmoissa, toisin kuin tän tumman kanssa. Hänen kanssa kuitenkin huumori menee yksiin.
Alkuperäinen
tumman ottaisin. Koulutus ei ratkaise