Vieteri napsahti...
Nainen kuulemma kykenee seksiin vain silloin, kun muut asiat ovat kunnossa, eikä mikään vaivaa mieltä. Oikeaan mielentilaan virittyminen vaatii hellyyttä, oikeanlaisia vihjauksia ja odotusta. Ok.
Mies purkaa stressiä, agressiota ja muitakin negatiivisia tunteita seksin kautta. Mikäli näitä tunteita ei ole purettu, taitaa olla turhaa odottaa hellyyttä, kukkia ja romantiikkaa.
Lopputuloksena on kaiketi se, että mies ei saa tarpeeksi seksiä, mököttää sitä, eikä saa senkään vertaa kuin aiemmin.
Näin ovat ainakin meillä asiat. Viimeiset kymmenen vuotta seksielämä on ollut riittämätöntä. Olen tehnyt kaikkeni niin hyvässä kuin pahassakin, mutta mikään ei vain muutu. Olen stressannut asiasta enemmän kuin mistään muusta, olen ajatellut seksiä niin kuin miehet ainakin kymmeniä kertoja päivässä, eivätkä ne ajatukset ole iloisia. Näin pitkän ajan kuluessa olen ehtinyt kokea kymmeniä tuhansia ahdistavia hetkiä asian takia. Olen seksuaalisesti invalidisoitunut, en enää halua seksiä, enkä usko pystyväni siihen kenenkään kanssa. Olen polttanut itseni pohjaan, koska en ole osannut pettää tai jättää ajoissa. Ilman lapsia olisin varmasti sen tehnytkin, mutta lasten takia olen vielä tässä. Olen liian kiltti, tuhosin mieluummin itseni kuin tein väärin, siitäkin huolimatta että minuakin väärin kohdeltiin.
Asia nousi keskustelussa esille eilen. Vaimoni mielipide oli, ettei seksiä voi harrastaa pelkästä velvollisuudesta. En tiedä mitä sanoa; minä olen roikkunut löysässä hirressä vuosikymmenen, kieltänyt ja menettänyt osan itsestäni sen vuoksi, etteivät asiat ole vielä ikinä olleet niin hyvin, että minunkin seksuaaliset tarpeeni olisi huomioitu. Vielä kymmenen vuoden jälkeen rouva ei ole jumalauta oppinut ajattelemaan seksiä tuon laajemmin.
Ovatko arvon neidit ja rouvat todellakin samaa mieltä? Parisuhteessa naisen seksuaalisuus ja itsemääräämisoikeus ovat jopa kumppanin mielenterveyttä, ja sitä myöten työtä ja perhe-elämääkin tärkeämpi asia? Ihan sama vaikka kumppani menee narun jatkoksi, kunhan vain saa istua jalat ristissä?
Älkääkä sanoko, että tee enemmän kotitöitä, vie kukkia ja ole kiva poika, kuten sanottua sekin on jo kokeiltu. Älkääkä sanoko, että menkää parisuhdeterapiaan, sitäkin on kokeiltu. Älkääkä vain puhuko seksuaaliterapiasta, puhuin siitä itse kuusi vuotta sitten, mutta tänä päivänä en enää sinne menisi, sillä en usko siitä olevan mitään apua.
Kommentit (101)
muualla, mutta kerran oli sukulaistyttö kylässä ja silloin tuli liukastuminen myös kotioloissa.
Olen aika monesti esittänyt ajatuksen, että nainen haluaa seksiä vain kun hänen kokee jonkinlaista epävarmuutta. Kyse on siis hyvinkin päinvastaisesta ajatuksesta kuin ap:llä, joka lähti liikkeelle siitä, että naisella pitää olla kaikki hyvin, ennen kuin hän haluaa. Ajatuksissa on kuitenkin tietynlainen vivahde-ero. Lähtökohtani on se, että nainen, joka on kaukana kotoa ja hiukan epävarma asemastaan on hyvinkin halukas seksiin. Mutta tällöin ei ehkä puhuta niinkään parisuhteen seksielämästä vaan vaikka lomatoilailuista tai opiskelijatytöistä yksin uudella paikkakunnalla. Omassa parisuhteessani vaimo on aina innostunut, kun olen selvästi ollut tekemässä lähtöä.
...havahtuvat asioihin vasta kun ne itsestään selvyyksinä pidetyt asiat ihan konkreettisesti ovat katoamassa?
Sen tapahtuman jälkeen seksiä on ollut noin kymmenen kertaa. Minä olen tehnyt kaksi aloitetta, naiseni ne noin kahdeksa. Useimmilla kerroilla koko puuha on kilpistynyt siihen, että en usko hänen aidosti haluavan. Ja tarkemmin sanottuna: en usko kenenkään naisen haluavan seksiä ilman edes jonkinlaista taka-ajatusta.
Tästä olisi mielenkiintoista kuulla lisää, jos naisilla on aina seksissä joku taka-ajatus, niin toimivatko miehet toisin? Tässäkin ketjussa on esitetty miesten toimesta, että seksi on miehelle tapa purkaa negatiivisia tunteitaan, eikö seksiä silloinkin voi ajatella välineenä? Eli harrastaako joku ihminen seksiä vain seksinä, ilman mitään yhteyttä sosiaaliseen elämään tms.
Mutta yleensäkin, minusta on aika turhaa haluttomuustilanteessa olla niin tarkka siitä, että onko kaikki seksi niin halukasta vai ei. Mitä se haittaa vaikka jonkin aikaa seksiä harrastettaisiin vain rutiinin ylläpitämisen vuoksi? Pääasia että sitä seksiä harrastetaan. Jos seksi jätetään väliin niin pitkäksi aikaa, että haluttoman taas heräävät, ei sitä heräämistä tapahdu ikinä, koska haluttomuus ei toimi niin. Haluttomalle ei tule fyysistä tai henkistä painetta harrastaa seksiä. Haluttomuus ei mielestäni vähene sillä, ettei harrasta seksiä, päinvastoin kynnys vain kasvaa.
Vähän niin kuin masentuneen jättäisi kotiinsa niin pitkäksi aikaa, että ulkomaailma alkaa taas kiinnostaa, niin ei sitä päivää tule että masennuksesta kärsivä omaehtoisesti lähtisi liikkeelle mikäli ei edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenäkään päivänä lähtenyt.Halujen heräämiselle kuitenkin pitää antaa aikaa, ei ne tunteet ja tuntemukset pulpahda hetkessä pintaan eli seksi ei välittömästi tunnu välttämättä niin loistavalta, mutta mielestäni se on kuitenkin hyvä alku, että se haluttomampi haluaa tehdä aloitteita.
Tästä nyt on tullut määräkysymys. Ja uskokaa pois, määrä on myös laatuseikka, vaikka jopa kohtalaisesti koulutetut ihmiset näyttävät muuta uskovan.
Se VOISI olla alku, että toinen tekee aloitteen edes joskus. Mutta kuten sanoin, tuntuu siltä, että ei siinä olla seksiä haluamassa, vaan jotakin muuta. Ja toisekseen, kun sitä alkua pitemmälle ei ollla päästy. Niin muodoin tilanne ei ole helpottanut mitenkään olennaisesti, vaan yhä pitää tyytyä tyy(dyt)tymättömyyteen. Välillä on vaikuttanut, että kas, elämää. Toisinaan on tuntunut, että on kuin vanha moottori yskähtäisi viimeisiä kertojaan ennen ikuista hiljaisuuttaan.
Turhauttaa, ja kerron sen, vaikke tahdo suoranaisesti änkätä vastaan tai aiheuttaa pahaa mieltä sivullisille, jotka kuitenkin lukevat ja kommentoivat asiallisesti. Itse en kyllä näe tässä kärsimisessä mitään erityisen jaloa. Taitaa omakin koneeni jonkin verran yskiä, kun mitään konkreettista en saa aikaan. Pikemminkin lähtökohtani on se, että seksi ON perustarve. Tästä seksin tarveluonteesta on taitettu paljon peistä, ja on totta, että ihmisyksilö ei kuole seksin puutteeseen. Ajatusta perustellaan usein Maslow'n tarvehierarkialla. Ihmislajin kannalta seksi on kuitenkin tarve numero 1, ja uskoisin, että tällainen lajin tarve vaikuttaa ja ohjaa tavalla tai toisella yksilöidenkin mielenliikkeitä ja toimintaa.
jos rakkaus on sinun ja vaimosi väliltä niin kuollut kuin kuvailet, voi olla ettei seksi koskaan palaa. Vaimosi luultavasti haluaisi kokea ensin olevansa rakastettu ja sitä hyvin harva osaa teeskennellä eli sinusta taitaa kilometrin päähän paistaa miten vähän vaimo merkitsee. Ei se herätä seksihaluja naisissa. Valitan. :(
jos rakkaus on sinun ja vaimosi väliltä niin kuollut kuin kuvailet, voi olla ettei seksi koskaan palaa. Vaimosi luultavasti haluaisi kokea ensin olevansa rakastettu ja sitä hyvin harva osaa teeskennellä eli sinusta taitaa kilometrin päähän paistaa miten vähän vaimo merkitsee. Ei se herätä seksihaluja naisissa. Valitan. :(
Tämä mystinen "rakkaus" puuttuu. Vaimo haluaa kokea olevansa "rakastettu". Siis päästäänkö siihen pisteeseen, että miehen tulee valaistua jonkilaiseen aseksuaaliseeen tilaan, jotta vaimolle voisi tulla seksuaalisia tunteita ja haluja miestä kohtaan.
Mutta eihän sekään ole hyvä.
Oletan ja osittain tiedän kokemuksesta, että kun ap tai kuka tahansa mies tukahduttaa luonnolliset tunteensa ja "perustarpeensa" niin lääke tähän vaivaan on rankka ja lääkkeeseen liittyy huomattavia sivuvaikutuksia. Masennuksen kaltaisia oireita, välinpitämättömyyttä, aina ei jaksa olla niin kiinnostunut puolison "jutuista" eli esim ei jaksa kuulla innostunut katse kasvoilla illalla vaimon meriselitystä päivän tapahtumista, vaimolle tärkeät tapahtumat kuten yhdessä tv:n katselu, verhojen värin päättäminen yms, eivät enää niin kiinnosta. Voihan se vaimo kokea, että häntä ei huomioida tai rakasteta.
MUTTA naisien pitää muistaa, että tämä on hinta, joka maksetaan suuremmasta huomioimisesta ja rakkauden osoituksesta eli jätetään se vaimo rauhaan seksuaalisesti ja vaimo voi toteuttaa sitä kodin leikkimistä ilman intiimisuhdetta.
No tulihan taas jyrkkää tekstiä.
Mikä ihme siinä on niin vaikeata. Miksi te naiset ette voi RAKASTAA miestänne myös seksuaalisesti.
Tämä mystinen "rakkaus" puuttuu. Vaimo haluaa kokea olevansa "rakastettu". Siis päästäänkö siihen pisteeseen, että miehen tulee valaistua jonkilaiseen aseksuaaliseeen tilaan, jotta vaimolle voisi tulla seksuaalisia tunteita ja haluja miestä kohtaan.
Oletan ja osittain tiedän kokemuksesta, että kun ap tai kuka tahansa mies tukahduttaa luonnolliset tunteensa ja "perustarpeensa" niin lääke tähän vaivaan on rankka ja lääkkeeseen liittyy huomattavia sivuvaikutuksia. Masennuksen kaltaisia oireita, välinpitämättömyyttä, aina ei jaksa olla niin kiinnostunut puolison "jutuista" eli esim ei jaksa kuulla innostunut katse kasvoilla illalla vaimon meriselitystä päivän tapahtumista, vaimolle tärkeät tapahtumat kuten yhdessä tv:n katselu, verhojen värin päättäminen yms, eivät enää niin kiinnosta. Voihan se vaimo kokea, että häntä ei huomioida tai rakasteta.
MUTTA naisien pitää muistaa, että tämä on hinta, joka maksetaan suuremmasta huomioimisesta ja rakkauden osoituksesta eli jätetään se vaimo rauhaan seksuaalisesti ja vaimo voi toteuttaa sitä kodin leikkimistä ilman intiimisuhdetta.
Mikä ihme siinä on niin vaikeata. Miksi te naiset ette voi RAKASTAA miestänne myös seksuaalisesti.
... jos mies on sellainen vähän äklön tuntuinen epämiehekäs hiippari kuin ap, josta tulee hakematta mieleen Simpsonien Ned Flanders, niin ei kiihota kyllä pätkääkään
Eli hyväilyä, pussailua, kiusoittelua jne. esileikkiä JOKA PÄIVÄ eikä vain vähän ennen vonkausmielessä. Noita on joka suhteen alussa paljon ja naiset yllättäen harrastavat silloin myös paljon enemmän seksiä. Sitten se hiipuu, ei tule minunkaan mieheni enää kutittelemaan ja kuiskimaan hassuja juttuja korvaani kuten joskus ennen. Saan olla ihan rauhassa paitsi sitten kun se haluaa seksiä. Tietysti jos ei voi sanoa vaimolleen, että oi kun olet seksikäs valehtelematta on tietysti heikoilla jäillä. No, nämä nyt ovat näitä iänikuisia ongelmia. Miehet tekevät mielestään kaiken ja naisten mielestä eivät koskaan mitään. Olen itse koittanut ylläpitää liekkiä kohtuullisin tuloksin, mutta meidän suhteessamme se jää todellakin vain minun vastuulleni. Mies ei yksinkertaisesti tee mitään, ottaa vain! Toisaalta olen ajatellut, että minä olen meistä se seksuaalisempi osapuoli ja koska toisen huomioiminen ja seksileikkien järjestäminen ei ole itselleni vastenmielistä (vaikkakin hyvin työlästä, koska vastuullani on myös kodinhoito, lapset ja oma ansiotyö) ja saan seksiä, tilanteemme ei ole lainkaan huono. Rakastan tätä yhtä miestä niin paljon, että olen valmis tekemään kaikkeni hänen vuokseen.
... jos mies on sellainen vähän äklön tuntuinen epämiehekäs hiippari kuin ap, josta tulee hakematta mieleen Simpsonien Ned Flanders, niin ei kiihota kyllä pätkääkään
No ei minulle tullut mieleen kuin ihan tavallinen suomalaismies. Eli seksuaalisesti ihan puoleensavetävä tapaus. Enemmän ne ajatukset ja sanat ratkaisevat tietysti, mutta noin ulkonäön suhteen.
Vaikka naisesi on kanssasi parisuhteessa, hänen tulee ymmärtää toisenkin tarpeet. Jos naisesi kieltäytyy seksistä, hän ei voi olettaa että sinun täytyisi niin tehdä. Joten hanki rakastaja ja jatkat kuitenkin parisuhdetta naisesi kanssa, jos se on muuten tyydyttävää.
Kannattaa ensin keskustella naisesi kanssa mistä haluttomuus johtuu. Ekä sinusta? ehkä hanestä? ejkä ihan jostain muusta tai kaikesta yhdessä? Ehkä hänkään ei tiedä.
Sinun tulee nyt vain valita. Ilmoita naisellesi että hankit rakastajan. Jos häntä ei seksi kiinnosta, niin miksi häntä kiinnostaisi sinun seksielämäsi?
Keskustelkaa avoimesti niin tulos on paras mahdollinen. Älä tee mitään selän takana. Ole suoraselkäinen ja rehellinen, miten ikinä päätätkään. Seksitöntä elämää sinun EI tarvitse viettää jonkun muun päätöksestä. Tsemppiä
pari vuotta seksittömyyttä ja yritin todella vääntää rautalangasta vaimolleni näitä aviosuhteen ylä- ja alamäkiä ja että kuten seksi kuuluisi oikeasti avioliittoon, eikä vain muutaman kerran vuodessa.
Otin vakirakastajattaren itselleni, jota näen 4 krt. kuukaudessa, joskus useammin joskus harvemmin.
vaimo ei tiedä tästä, mutta tällä järjestelyllä kaikilla on kohtuullisen hyvä olla. Lapsillakin pysyy oma isä, eikä tule mitään YH-draamoja.
Näin on mennyt mukavasti kohta 6 vuoden ajan...
voin suositella.
pari vuotta seksittömyyttä ja yritin todella vääntää rautalangasta vaimolleni näitä aviosuhteen ylä- ja alamäkiä ja että kuten seksi kuuluisi oikeasti avioliittoon, eikä vain muutaman kerran vuodessa.
Otin vakirakastajattaren itselleni, jota näen 4 krt. kuukaudessa, joskus useammin joskus harvemmin.
vaimo ei tiedä tästä, mutta tällä järjestelyllä kaikilla on kohtuullisen hyvä olla. Lapsillakin pysyy oma isä, eikä tule mitään YH-draamoja.
voin suositella.
Siis, että mies joutuu ottaa avioliitossa rakastajattaren, koska ei saa avioliitossaan seksiä. Sama tietenkin, jos nainen joutuu ottamaan. Mielestäni avioseksi on aviollinen velvollisuus siinä missä uskollisuuskin. Tottakai on niitä kuivia kausia, mutta kyllä kuukausi on jo liian pitkä väli, jos se siis ei vastaa molempien tarpeita. Nämä on tietenkin todella vaikeita asioita ja varsinkin naisilla tuo seksuaalisuus muodostuu niin monesta seikasta, kun miehillä se on enemmänkin se suoritus...
Yleispätevää ratkaisua ei näihin tietenkään ole. Koittakaa nyt ihmiset kuitenkin keskustella toisillenne ja varsinkin rakastaa toisianne!
N38
voin suositella.Siis, että mies joutuu ottaa avioliitossa rakastajattaren, koska ei saa avioliitossaan seksiä. Sama tietenkin, jos nainen joutuu ottamaan. Mielestäni avioseksi on aviollinen velvollisuus siinä missä uskollisuuskin. Tottakai on niitä kuivia kausia, mutta kyllä kuukausi on jo liian pitkä väli, jos se siis ei vastaa molempien tarpeita. Nämä on tietenkin todella vaikeita asioita ja varsinkin naisilla tuo seksuaalisuus muodostuu niin monesta seikasta, kun miehillä se on enemmänkin se suoritus...
Yleispätevää ratkaisua ei näihin tietenkään ole. Koittakaa nyt ihmiset kuitenkin keskustella toisillenne ja varsinkin rakastaa toisianne!
N38
Yritin monta vuotta sanoa vaimolle että jotain on tehtävä. Avioseksi menee joillekin väkisinmakaamisen puolelle, mitä itse en todellakaan halua.
Perhettä en halua rikkoa, joten siksi näin.
Surullista minunkin mielestäni (se vaimon seksittömyys).
se edellinen
:(
Tämä .
Eli hyväilyä, pussailua, kiusoittelua jne. esileikkiä JOKA PÄIVÄ eikä vain vähän ennen vonkausmielessä. Noita on joka suhteen alussa paljon ja naiset yllättäen harrastavat silloin myös paljon enemmän seksiä. Sitten se hiipuu, ei tule minunkaan mieheni enää kutittelemaan ja kuiskimaan hassuja juttuja korvaani kuten joskus ennen. Saan olla ihan rauhassa paitsi sitten kun se haluaa seksiä. Tietysti jos ei voi sanoa vaimolleen, että oi kun olet seksikäs valehtelematta on tietysti heikoilla jäillä. No, nämä nyt ovat näitä iänikuisia ongelmia. Miehet tekevät mielestään kaiken ja naisten mielestä eivät koskaan mitään. Olen itse koittanut ylläpitää liekkiä kohtuullisin tuloksin, mutta meidän suhteessamme se jää todellakin vain minun vastuulleni. Mies ei yksinkertaisesti tee mitään, ottaa vain! Toisaalta olen ajatellut, että minä olen meistä se seksuaalisempi osapuoli ja koska toisen huomioiminen ja seksileikkien järjestäminen ei ole itselleni vastenmielistä (vaikkakin hyvin työlästä, koska vastuullani on myös kodinhoito, lapset ja oma ansiotyö) ja saan seksiä, tilanteemme ei ole lainkaan huono. Rakastan tätä yhtä miestä niin paljon, että olen valmis tekemään kaikkeni hänen vuokseen.
Ei tämä tyylipuhtaasti ole mies-nainen kysymys vaan myös halukkaampi haluton kysymys.
Jos mies on puutteessa ja kupla otsassa niin ei siinä juuri vapautuneesti pussailla, hyväillä tai kiusoitella toista osapuolta. Ja kun tarpeeksi pitkään on tuota asemasotaa käyty, niin ongelmiahan siitä seuraa, jos nainen sattumalta vastaa pussailuun tai kiusoitteluihin.
Mies raukka kuvittelee, että no nyt nainen on vapautunut ja ainakin seuraavat seikat ovat kunnossa:
- Mars ja Venus kohtaavat astraalitaivaalla oikeassa asennossa
- ja biorytmit ovat oikeassa asennossa
- tv:n suosikkisarjassa on ollut romantiikkaa eikä ahdistusta
- lapsilla ei ole kuumetta, ripulia,käytöshäiriöitä, läksyt tehty, on toteltu aikuisia eikä tapeltu naapurin JaniPetterin kanssa ja vielä kännykkälaskun määräkin on kunnossa
- kuukautiskierto on oikeassa asennossa
- vaimon työtilanne töissä on kunnossa, sopivan haastava,mutta ei ahdistava eikä työkaverit ole puhuneet pahaa kahvihuoneessa tai jos ollaan kotona, niin hiekkalaatikolla ei ole taloyhtiön juorujen kohde vaan voi niitä sujuvasti kuunnella ja kommentoida
No lopputulemana siis on, että illuusio rikkoontuu, jos miehellä on seksuaalisia taka-ajatuksia eli vongataan ja eikun ensi viikolla uudelleen sitä harmoniaa etsimään päivittäisten aseksuaalisen kiusoittelun, pussailun ja huomionosotusten kautta.
Ja sarvi päässä senkun kasvaa...
Tämä .
Ei tämä tyylipuhtaasti ole mies-nainen kysymys vaan myös halukkaampi haluton kysymys.
Jos mies on puutteessa ja kupla otsassa niin ei siinä juuri vapautuneesti pussailla, hyväillä tai kiusoitella toista osapuolta. Ja kun tarpeeksi pitkään on tuota asemasotaa käyty, niin ongelmiahan siitä seuraa, jos nainen sattumalta vastaa pussailuun tai kiusoitteluihin.
Mies raukka kuvittelee, että no nyt nainen on vapautunut ja ainakin seuraavat seikat ovat kunnossa:
- lapsilla ei ole kuumetta, ripulia,käytöshäiriöitä, läksyt tehty, on toteltu aikuisia eikä tapeltu naapurin JaniPetterin kanssa ja vielä kännykkälaskun määräkin on kunnossa
- vaimon työtilanne töissä on kunnossa, sopivan haastava,mutta ei ahdistava eikä työkaverit ole puhuneet pahaa kahvihuoneessa tai jos ollaan kotona, niin hiekkalaatikolla ei ole taloyhtiön juorujen kohde vaan voi niitä sujuvasti kuunnella ja kommentoida
No lopputulemana siis on, että illuusio rikkoontuu, jos miehellä on seksuaalisia taka-ajatuksia eli vongataan ja eikun ensi viikolla uudelleen sitä harmoniaa etsimään päivittäisten aseksuaalisen kiusoittelun, pussailun ja huomionosotusten kautta.
Tämä .
- vaimon työtilanne töissä on kunnossa, sopivan haastava,mutta ei ahdistava eikä työkaverit ole puhuneet pahaa kahvihuoneessa tai jos ollaan kotona, niin hiekkalaatikolla ei ole taloyhtiön juorujen kohde vaan voi niitä sujuvasti kuunnella ja kommentoidaNo lopputulemana siis on, että illuusio rikkoontuu, jos miehellä on seksuaalisia taka-ajatuksia eli vongataan ja eikun ensi viikolla uudelleen sitä harmoniaa etsimään päivittäisten aseksuaalisen kiusoittelun, pussailun ja huomionosotusten kautta.
Ja mies on ääliö idiootti kun ei muuta tee kuin vonkaa väärissä paikoissa.
Lisäksi tietysti pitää muistaa koskea ja hellitellä muutenkin kuin seksuaalisessa mielessä, hoitaa kotityöt ja lapset ettei vaimo vaan rasitu liikaa ja sitten voi tietysti taas yrittää jotakin mutta sehän on vaan ällöttävää vonkaamista, joten seksipuuhat voikin sitten suoraan unohtaa myös seurtaavalta viikolta
Ei kukaan vaadi kohtuuttomia, mutta sellainen jokapäiväinen pusuttelu ja haliminen ei voi olla rasite. Miksi se on niin vastenmielistä? ja miksi käytte kauppaa rakkaudella? Minusta se on jokaisen hyvän ja rakastavan suhteen perusedellytys. Ei kannata ladata siihen niin suuria odotuksia tai aina toivoa, että johtaisi seksiin. Kauhean vaikea kuvitella, että joku pystyisi olemaan viikkoakaan ilman seksiä, mutta eikö tuossa voisi miettiä jotain sopimusta? Ihmisillä on niin paljon taipumusta liioitteluun, etten oikein jaksa uskoa näitä juttuja. Pitäisi vähintään kuulla sen vaimon kertomus asiasta ja homma voisi näyttäytyä aivan eri valossa.
Vaikka hommaisitte sen rakastajattaren niin miksi ei silti voisi pusutella vaimoa vähän enemmän? Vaikka ihan varmuuden vuoksi.
Sitten vielä, miehet ihan varmasti ovat tienneet alusta asti tyttöystävän passiivisuudesta ja haluttomuudesta. Silti nämä vähähaluiset naiset päätyvät herkemmin naimisiin. Esim. itse teeskentelin vähähaluisempaa miehelleni ensialkuun, koska tiesin tästä miesten kaksinaismoraalista. Pidättäydyin myös kaikista seksiuhteista nuorena, koska en halunnut huoran leimaa. Eipä ollut kivaa, koska haluja ja mahdollisuuksia sellaiseen olisi ollut vaikka muille jakaa. Seksistä pitävät naiset kelpaavat vain lyhyisiin suhteisiin tai yhden yön seuraksi. Samalla itse halutaan bylsiä puolta kylää, mutta ollaan niin epävarmoja, että yhtä paljon seksistä pitävä nainen ei kelpaa kumppaniksi...
Siinä vaiheessa kun halukkuus nousee miesten listalla ykköseksi naisen ulkonäön edelle halukkaiden naisten määrä nousee räjähdysmäisesti.
Sitten vielä, miehet ihan varmasti ovat tienneet alusta asti tyttöystävän passiivisuudesta ja haluttomuudesta. Silti nämä vähähaluiset naiset päätyvät herkemmin naimisiin. Esim. itse teeskentelin vähähaluisempaa miehelleni ensialkuun, koska tiesin tästä miesten kaksinaismoraalista. Pidättäydyin myös kaikista seksiuhteista nuorena, koska en halunnut huoran leimaa. Eipä ollut kivaa, koska haluja ja mahdollisuuksia sellaiseen olisi ollut vaikka muille jakaa. Seksistä pitävät naiset kelpaavat vain lyhyisiin suhteisiin tai yhden yön seuraksi. Samalla itse halutaan bylsiä puolta kylää, mutta ollaan niin epävarmoja, että yhtä paljon seksistä pitävä nainen ei kelpaa kumppaniksi...
Siinä vaiheessa kun halukkuus nousee miesten listalla ykköseksi naisen ulkonäön edelle halukkaiden naisten määrä nousee räjähdysmäisesti.
Sinulla on paljon uskomuksia. Olet esim. sitä mieltä, että seksistä paljon pitävä nainen ei miesten mielestä kelpaa parisuhteeseen? En ole koskaan kuullut (miehenä) miesporukoissa sellaista sanottavan naisista, enkä itsekään ole sitä mieltä. Itsekin paljon seksiä haluavana pidän naisen halukkuutta erittäin tervetulleena piirteenä, kunhan se ei johda pettämiseen.
Parisuhteessa seksin määrä ei ole vakio. Yleensä seksiä on aina ihastusvaiheessa paljon. Usein päivittäin tai jopa monta kertaa päivässä. Siitä se sitten normaalisti hiipuu ajan myötä ja saattaa pahimmillaan loppua jossain vaiheessa kokonaan. Sen vuoksi et voi olettaa, että olisi alusta asti tiedossa miten paljon seksiä parisuhteessa tulee olemaan myöhemmin.
Huoran maine ei tule siitä, että harrastaa paljon seksiä. Maineen voi saada siitä, että vaihtaa seksikumppania solkenaan. Jos panee vakiokumppanin kanssa, niin ei siitä mitään huoran mainettaa saa, vaikka peitto heiluisi monta kertaa päivässä. Se maine ei siis tule seksin määrällisestä harrastamisesta, vaan kumppanien määrästä. Eikö vakiokumppanin pitäminen (joko parisuhde tai vakiopano) olisi sukupuolitautienkin riskin vuoksi järkevää?
ja kaadun nuorten neitokaisten päälle. Yleensä pillu on niin liukas että kalu sinne vahingossa lipsahtaa.