Kysyn apua miehen ymmärtämiseen
Mitä minun pitäisi ajatella siitä että miesystäväni on ihan todella hulluna kaikkiin kauniisiin naisiin, ottaa heistä selvää kaiken (nimen, minkähän ikäinen hän on, onko varattu, millainen on vapaa-ajallaan ja keskustelee kyllä ja ei varmaan ihan aina muista mainita että seurustelee), flirttailee vaikka olen läsnä ja niin edelleen. On mm ostanut Audin sen vuoksi että myyjä oli todella kaunis nainen, käy syömässä lounaansa eräässä paikassa jossa on hänelle tuttu todella kaunis nainen töissä (on ollut muuten missikisoissakin, joten on kaunis!) Tuntuu kuin olisi jotenkin toisarvoinen ja mustasukkaisuutta ilmenee ajoittain ja mielipahaa sitä useammin.
Miksi mies toimii näin? Olen itse täysin tavallinen, en varmaan siis täytä hänen "kriteerejään"? mieystävä täyttää omat kriteerini, enkä ole kiinnostunut toisista miehistä pätkääkään. En halua lietsoa omaa mustasukkaisuuttani joka on täysin tarpeeton typerä ja turha tunnetila vaan ymmärtää. Ja välttää häämöttävän eron.
Kommentit (8)
On mm ostanut Audin sen vuoksi että myyjä oli todella kaunis nainen,
Höhöhö... Noh, onneks ei tullut asuntoauton kanssa autokaupoilta. Helvetin hölmöltä kaverilta kyllä kuulostaa. Onko muna ehkä pieni kun pitää noin kompensoida?
Hänellä on heikko itsetunto ja todennäköisesti pieni elin.
ei kumpikaan kokoa ja itsetuntoa löytyy.
Oli kiva kuulla tuo mielipide siitä ettei oletakaan vaimonsa olevan kaunis ja rakastaa häntä sellaisenaan. Haluaisin tarkentaa, häiritseekö hänen ei-niin-kauniit-piirteensä? Mietin, olenko tarpeeksi hänelle koska hamuaa koko ajan enemmän kuin etsisi kauniimpaa?
ps. olisin ilahtunut enemmän asuntoautosta!
sä et selvästikään riitä hänelle, ja hän pitää sinua toisarvoisena. Ehkei hänen itsetuntonsa riitä noiden kauniiden naisten yrittämiseen, niin pitää vain ihailla kauempaa (ja lähempää), ja samalla sinä tavallinen tallukka hoidat hänen seksuaaliset tarpeensa?
vaimoksi "harmaan hiirulaisen", ei niinkään kaunottaren mutta josta tulee hyvä äiti ja kodinpitäjä. Suuri osa miehistä ihailee silti kauniimpia(kin) naisia, mutta harva ihan noin törkeästi kuin ap:n nainen. En tiedä mistä johtuu tämä, mutta olisko niin, että halutaan mieluummin tavallinen kiva nainen vaimoksi, jota ei ehkä kukaan muu mies vie? Ja sitten niitä missukoita ja muita kaunottaria salapanoiksi?
AP:lle sanoisin, että jos olisin sinä ja asia vaivaisi niin todellakin ottaisin puheeksi miehen kanssa. Ymmärtääkö hän, kuinka paljon hän käytöksellään sua loukkaa? Must sulla on täys oikeus loukkaantuakin! Auttasko jos alkaisit ääneen kuolata jokaista komeaa vastaan tulevaa miestä?
tuntuu vetävän jotain roolia, joko itselleen, sinulle tai kavereilleen.
Totta kai jokainen heteromies tykkää naiskauneudesta, mutta fiksut pitävät ne omana tietonaan. Miehesi ei siis vaikuta kovin fiksulta. Sano se hänelle vaikka näin: en tiedä onko minussa vikaa, kun minua todella häiritsee tuo sinun tapasi...
Jätin hänet. Tilanne vain paheni melkein pettämiseen asti.
No, miehisestä näkökulmasta kauniiden naisten ihailemisessä ei ole mitään väärää. Itsekin todella rakastan kauniiden naisten katselua vaikka naimisissa olenkin. Vaimoni ei niin erityisen kaunis ole, ja kuitenkaan en koskaan ole ajatellut, että hänen tulisikaan olla. Häneltä ei siten minusta puutu mitään ja rakastan häntä juuri sellaisena kuin hän on.
En kuitenkaan ehkä ihan noin innokkaasti ole kauniiden naisten perään kuin kuvaat. Minua ei todellakaan kiinnosta onko joku esim. varattu tms. Ettei vaan miehesi haluaisi herättää sinussa mustasukkaisuutta tms.
Meitä on varmasti monenlaisia ja varmaankaan sinulla ei ole syytä huoleen, mutta sinänsä näen kyllä miehesi puolelta huonona käytöksenä sen, että hän noin avoimesti hehkuttaa muita naisia. Sinuna sanoisin, että saisi pitää mölyt mahassaan ja osoittaa siten arvostavasi juuri sinua omana naisenaan.