Miten ihmeessä te jotkut voitte käyttää STRINGEJÄ?
Kommentit (82)
Päinvastoin nää ei tunnu miltään toisinkun ne mummokalsarit
Ei todellakaan, oikeankokoiset stringit on maailman mukavin alusvaate. :)
Ihan samaa olen miettinyt kuin ap. Ihan mahdottoman epämukavathan ne on.
Mä tuun hulluksi niistä, niin että lopulta tekisi mieli repiä koko perse irti, kun ei se tunne lopu nyhtämällä niitä vaosta etäämmälle (mikä myöskin näyttäisi tosi merkilliseltä). Ihan sairas vaatekappale! Kuka keksi?
Varmaan tottumiskysymys, en mä ainakaan edes tunne sitä narua perseessä. Istuu napakasti, voi käyttää hyvin myös urheillessa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:15"]Ei tunnu miltään eikä näy rajoja.
[/quote] No näkyyhän. Nimenomaan niissähän ne rajat näkyy kun on niin tiukat.
Stringit on mukavimmat alushousut, en käytä muita. En pysty käyttämään mummomallisia tai hipstereitä, kun ne tuntuu taas mun pyllylle epämukavalta!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:15"]Ei tunnu miltään eikä näy rajoja.
[/quote] No näkyyhän. Nimenomaan niissähän ne rajat näkyy kun on niin tiukat.
[/quote]
Voi herrajimala, ei stringit ole sen tiukemmat kuin mitkään muutkaan alusvaatteet. Valitkaa oikea koko! Ei niistä kuulu tursuta mitään yli. Ei ne ehkä läskeilke sovikaan.
Käytätte siis väärän kokosia stringejä.. Omasta mielestä stringit on parhaat ei tunnu päällä ollenkaan vaikka työni on fyysistä, usein kyykyssä jne.
12, olen läski ja stringit tuntuu hyvältä päällä. Ei kropalla ole väliä vaan oikealla koolla.
Olen kokeillut useita eri stringimalleja ja kokoja on vaikka muille jakaa, mutta ei herranperse ne on _epämukavat_!
Nykyään käytän todella paljon stringejä. Ennen en niistä niin välittänyt - tuntui tosiaan jotenkin epämukavalta. Toinen vaihtoehto on hipsterit, mutta niitä saa välillä säätää kohdilleen.
Mukavimpia ovat stringit, joissa on kuitenkin jonkin verran kangasta vyötärölläkin, en itsekään käytä niitä kaikista pienimpiä nirunaruviritelmiä, jotka painautuvat nahkaan. Ylipainoinen en silti ole ;)
Oikean kokoiset ja malliset ovat oikein mukavat jalassa. Useimmiten tuntuu siltä, kuin ei olisi alushousuja ollenkaan jalassa.
Käytän 99% ajasta stringejä, sillä liikun paljon (työkseni + vapaa-ajalla) ja stringit eivät paista trikoiden alta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:42"]
Eikö se naru mene kakkaiseksi?
[/quote]
Joku ei vissiin pyyhi kunnolla :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:42"]Eikö se naru mene kakkaiseksi?
[/quote]
Välillä!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:42"]Eikö se naru mene kakkaiseksi?
[/quote]
Mulla on tapana pyyhkiä paskomisen jälkeen. En sitten tiedä susta?
Eivät tunnu epämukavilta, eikä näy alkkarirajoja :)