Miten ihmeessä te jotkut voitte käyttää STRINGEJÄ?
Kommentit (82)
Ei kai kukaan luule pesevänsä bakteereja pois? Älytön kommentti. En voisi olla jos en pesisi, kuvottava olo olisi kun tietäisin, että siellä on jotain kakkajäämiä pyllyssä. Mulle se pyllyn pesu on ihan perus hygieniaa, mutta ei vissiin kaikille. Ajotan myös käymiset niin ettei tarvitse mennä julkiseen paikkaan äkistämään. Ilman pesua olo on jopa masentava, hyi. Terv. Ykkössivulla pyllynsä huljuttelusta kertonut. Ps. Niin toki käytän suihkusaippuaa ja painepesuria.
Ja pyyhin kyllä myös, mutta jäämillä meinasin sitä että eihän pyyhkiminen vastaa pestyä pyllyä ;)
Minulle on ihan sama kuinka moni noita hirvityksiä haluaa/voi/pystyy käyttämään. Käyttäkää vaan, ei ole minulta pois. Jääpähän enemmän mummoalkkareita kauppoihin itselle ostettavaksi ;) Jos on oikean kokoiset mummoalkkarit, niin ei myöskään niitä rajoja. Jos se on se pääsyy käyttää stringejä?
Mimmosia kannattais kokeilla? Kuuluuko niiden olla tiukempia mitä normaalit alkkarit? Sen persevakoon menemisen vielä jotenkin kestän. Stringit menevät kuitenkin aina jotenkin pilluun ja ne eivät ole koskaan paikoillaan. Inhottavaa kun koko ajan joku hinkkaa pillua ja tulehdushan tuommosista tulee.
Ei niitä tarvitse vetää korviin saakka..
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:08"]Ei niitä tarvitse vetää korviin saakka..
[/quote]
No en vedäkkään, mutta ne menee silti aina pillun kohdalta huonosti. Joko ne jää lörpsöttämään eli ovat liian alhaalla tai sit ne tuntuu hetken sopivilta, mutta pilluun menevät heti kun liikahdan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:02"]
Ei kai kukaan luule pesevänsä bakteereja pois? Älytön kommentti. En voisi olla jos en pesisi, kuvottava olo olisi kun tietäisin, että siellä on jotain kakkajäämiä pyllyssä. Mulle se pyllyn pesu on ihan perus hygieniaa, mutta ei vissiin kaikille. Ajotan myös käymiset niin ettei tarvitse mennä julkiseen paikkaan äkistämään. Ilman pesua olo on jopa masentava, hyi. Terv. Ykkössivulla pyllynsä huljuttelusta kertonut. Ps. Niin toki käytän suihkusaippuaa ja painepesuria.
[/quote]Saippuaa ja painepesuria? Sinne..? xD
Stringit on kyllä mukavat ja kätevät alushousut.
MUTTA, ottaa päähän kun jotkut naiset luulevat olevansa kovinkin seksikkäitä vain siksi, että jalassa on stringit. En tiedä mitään hirveämmän näköistä kuin löysä perse stringeissä! Jollei perse ole timmissä kunnossa niin kannattaa mielummin pitää esim. hipstereitä, näyttää paljon paremmalta.
Joo, tiedän ettei kaikki pidä niitä ulkonäön vuoksi tai näytä itseään niissä kenellekkään, mutta puhunkin nyt näistä naisista jotka niin tekee.
Mulla on sen mallinen lantio (leveä) ja kapea vyötärö ja pepun kohdalta kapenee hieman. ELi siis omaan kunnon jenkkikset. Stringit ei pysy mitenkään päin päällä ellen nosta niitä vyötärölle saakka ja sitten ne painaakin persvakoa niin paljon että mahdoton käyttää. Tykkään kunnon mummokalsareista jotka voi nostaa huoletta ihan ylös asti :D
Minä rupesin käyttämään stringejä siinä vaiheessa, kun aloin käyttämään trikoita: koska mielestäni näytti rumalta, jos tiukan trikoon läpi näkyi, missä kohtaa "mammapöksyjen" kuminauha painautuu vähänkin läskiin... Stringien (tai esim. tiukkojen farkkujen kanssa) kanssa tätä ongelmaa ei ole. Stringejä pystyn käyttämään kun ne ovat sopivan kokoiset - vähän isommat, kuin mitä myyjä tarjoaisi... Ei ne silti rullalle mene ja hyvin pysyy päällä. Käytän aina myös perinteistä "tyynymäistä" pikkuhoususuojaa, joka vähän pehmentää kriittiseltä alueelta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:39"]Oikean kokoiset ja malliset ovat oikein mukavat jalassa. Useimmiten tuntuu siltä, kuin ei olisi alushousuja
Niin no, periaatteessa eihän sulla olekaan alushousuja? En ymmärrä mikä on stringien "pointti", sama ois olla ihan ilman alushousuja kokonaan.
Riippuu materiaalista ja mallista. Yhet stringit hiersi peppereiän rikki!
Stringit on muuten ihan jees, mutta mulla ällöttää jos on yhtään löysemmät housut kun nekin sitten menee pyllyvakoon. En myöskään halua nähdä muilla päällyshousuja vaossa..
Mä oon käyttäny varmaan 10 vuotta stringejä ja kyllä ne mun kroppaan ainaki istuu eikä hankaa. Joskus kyllä tullut ostettua semmosia jotka ei mukavat päällä mutta empä oo niitä sitten enää käyttänytkään. Ja kyllä sitä vois kattoa vähän peiliinki ku vetää stringit jalkaan että paistaako ne housujen läpi. Mikään ei oo hirveempää ku vanha ämmä jolla valkoset housut ja jotku värikkäät stringit jotka paistaa kirkolta kotia :D
Stringit ovat parhaimmat alushousut. Käytän niitä töissä, vapaa-aikana, urheilussa ne ovat siksi parhaimmat ettei niistä jää mitään rajoja tiukkoihin trikoisiin. Suosittelen kyllä kaikille naisille, pitää olla vain oikean kokoiset ja malliset, mulla yhtä kokoa isommat kuin esim. hipster mallit.
Petra42
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:14"]Ihan samaa olen miettinyt kuin ap. Ihan mahdottoman epämukavathan ne on.
[/quote]
Ne ovat epämukavat jos on ylipainoa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:14"]Ihan samaa olen miettinyt kuin ap. Ihan mahdottoman epämukavathan ne on. [/quote] Ne ovat epämukavat jos on ylipainoa.
[/quote]
Kyllä ne sopii ylipainoiselle nim. kokemusta löytyy. Olen ylipainoinen ja käytän stringejä, ei ne ole yhtään epämukavat pitää olla vain oikean kokoiset ja malliset niin ne on mukavat päällä :)
N44
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:34"]
Minä rupesin käyttämään stringejä siinä vaiheessa, kun aloin käyttämään trikoita: koska mielestäni näytti rumalta, jos tiukan trikoon läpi näkyi, missä kohtaa "mammapöksyjen" kuminauha painautuu vähänkin läskiin... Stringien (tai esim. tiukkojen farkkujen kanssa) kanssa tätä ongelmaa ei ole. Stringejä pystyn käyttämään kun ne ovat sopivan kokoiset - vähän isommat, kuin mitä myyjä tarjoaisi... Ei ne silti rullalle mene ja hyvin pysyy päällä. Käytän aina myös perinteistä "tyynymäistä" pikkuhoususuojaa, joka vähän pehmentää kriittiseltä alueelta.
[/quote]
No ei kyllä kuulosta kauhean mukavilta, jos täytyy käyttää sidettä etteivät stringit hankaa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:15"]Ei tunnu miltään eikä näy rajoja.
[/quote] No näkyyhän. Nimenomaan niissähän ne rajat näkyy kun on niin tiukat.
[/quote]
Voi herrajimala, ei stringit ole sen tiukemmat kuin mitkään muutkaan alusvaatteet. Valitkaa oikea koko! Ei niistä kuulu tursuta mitään yli. Ei ne ehkä läskeilke sovikaan.
[/quote] Hei, tarvitseeko heti alkaa vihjailemaan jotain koostani? Olen 14-vuotias enkä todellakaan ole läski, mutta eivät kaikki voi stringeiat tykätä. Todella asiatonta aikyiselta ihmiseltä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:36"]
Kukaan täysjärkinen ei voi tuntea oloaan mukavaksi ylimääräinen naru perskannikoiden välissä. Ettekö ole koskaan huomanneet miten se naru haisee päivän perseessä muhittuaan, hyi saatana. Vaikka kuinka hyvin olisitte perseenne pyyhkineet.
[/quote]
No ei kyllä rehellisesti sanottuna ole koskaan tullut nuuhkittua stringieni perseosaa. Eiköhän ne tavallisetkin alushousut haise jos alapääkin haisee.
[/quote]
Niin, mutta stringeistä tekee epähygieeniset juuri se, että se naru hieraantuu niin lähelle ja ulostebakteerit (kyllä, niitä on ihan jokaisen takapuolessa) kulkeutuvat päivän mittaan helpommin eteenpäin, aiheuttaen helpommin virtsatietulehduksia.