Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä te jotkut voitte käyttää STRINGEJÄ?

Vierailija
17.06.2014 |

Eikö ne tunnu yhtään epämukavilta? 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ mitä 14-vuotias tekee täällä?

Vierailija
62/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, voinko alkaa käyttämään stringejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ällötä tuo bakteerien muhiminen? :s

Vierailija
64/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi käyttävänsä stringejä, koska tavallisten alkkareiden kuminauha uppoaa läskiin. Eikö kannattaisi kokeilla sopivia alkkareita, eikä ahtaa koon 40 persettä koon 36 alushousuihin? Itse käytän sen kokoisia alkkareita, että myötäilevät ihoa joka paikasta, mutta mikään osa ei kiristä niin, että syntyisi vyötärölle tai keskelle pakaraa lahkeensuuhun näitä läskirantuja.

Vierailija
65/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:26"]^ mitä 14-vuotias tekee täällä?

[/quote Aika monet mutta minä käyn erittäin aktiivisesti ja provojakin (onnistuneita sellaisia) on takana jo monta kymmentä.

Vierailija
66/82 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat alushousut mitä tiedän kunhan on oikeen kokoset, käytän stringejä aina mulla on niitä tosi paljon.

Vierailija
67/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai käytä stringejä niin että narut näkyy housujen vyötärön yläpuolella. Näyttää karmaisevalta :D.

Vierailija
68/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä ainoastaan jos on joku kireä hame, enkä halua että alushousujen saumat näkyy. Jossain jumppatrikoissa musta on ihan sama, vaikka saumat näkyiskin - menen salille/jumppaan kuitenkin urheilemaan enkä miellyttämään muiden silmää.

Enkä tunne oloani kovin seksikkääksi stringeissä, kun ei peppu just oo kiinteimmästä päästä... Plus että haluan että alapää pääsee "tuulettuun" ja stringit tulee joka tapauksessa liian iholle.

Vierailija
69/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:09"]

Käytän stringejä ainoastaan jos on joku kireä hame, enkä halua että alushousujen saumat näkyy. Jossain jumppatrikoissa musta on ihan sama, vaikka saumat näkyiskin - menen salille/jumppaan kuitenkin urheilemaan enkä miellyttämään muiden silmää.

Enkä tunne oloani kovin seksikkääksi stringeissä, kun ei peppu just oo kiinteimmästä päästä... Plus että haluan että alapää pääsee "tuulettuun" ja stringit tulee joka tapauksessa liian iholle.

[/quote]

Jos sinulla on kireä hame, niin stringien rajat näkyvät kyllä. Usko pois.

Kireiden spandex-hameiden kanssa vielä ymmärränkin "huolen" rajojen näkymisestä, mutta sitä en tajua, että monet vauhkoavat nykyään jopa siitä, ettei farkkujen tai villakankaan läpi saisi näkyä "mummopöksyjen" rajoja. Silloin alkaa kyllä olla jo neuroottisuus huipussaan.

Vierailija
70/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:08"]

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013101817621988_tr.shtml

Epähygieenisyydestä on selvää näyttöä, kun naru hinkkautuu kävellessä ja istuessa edestakaisin ja bakteereja kulkeutuu pepun alueelta pimpan puolelle. Naru voi myös hinkata jalkoväliä ja aiheuttaa hiertymiä ja tulehduksia. 

[/quote]

Mä käytän sopivia alushousuja ja ei mulla kyllä ikinä mitkään narut hinkkaa tai haaraosa seilaa edestakaisin. En myöskään koe, että stringeissä alapää muhisi mitenkään kummemmin kuin mummoalkkareissakaan.

Vierailija
71/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:08"]

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013101817621988_tr.shtml

Epähygieenisyydestä on selvää näyttöä, kun naru hinkkautuu kävellessä ja istuessa edestakaisin ja bakteereja kulkeutuu pepun alueelta pimpan puolelle. Naru voi myös hinkata jalkoväliä ja aiheuttaa hiertymiä ja tulehduksia. 

[/quote]

Mä käytän sopivia alushousuja ja ei mulla kyllä ikinä mitkään narut hinkkaa tai haaraosa seilaa edestakaisin. En myöskään koe, että stringeissä alapää muhisi mitenkään kummemmin kuin mummoalkkareissakaan.

[/quote]

Ei se ole housujen oikeasta koosta kiinni. Se naruhan on tarkoituksella siellä vaossa... eikä haaraosa mitään "seilaa" niin että sinä sitä huomaisit, vaan se naru ihan normaalisti liikkuu jonkin verran päivän mittaan, kun ihminen istuu, nousee ylös, kumartuu, kyykkyy, jne. Ihan kuten kaikki muutkin housut. Sillä erotuksella, että stringien naru on sisällä vaossa ja liikkuu sieltä käsin.

Käyttäkää stringejä ihan rauhassa, jos haluatte, ja jos teillä ei ole mitään ongelmia niiden kanssa niin se on hyvä - mutta on ihan turha inttää, että stringit ovat jokin mahtavan hygieeninen vaihtoehto verrattuna normaaleihin alushousuihin.

Vierailija
72/82 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on törkeät.Luettelen syitä: AAjattelen että se naru on pyllyvaossa ja vaikka kuinka huolehtii hygieniastaan niin naru pyllyssä on naru pyllyssä. B Ne eivät tue millään lailla jos on yhtään vatsakkaampi.Nykyään muutenkin on oudon näköistä kun ei ole vyötäröä,kun vertaa omaan lapsuuteeni kun naiset käyttivät liivejä.Korkeampivyötäröiset housut,sukkahousut bodyt ym.tukee kuiteskin jonkin verran mutta nuo narukasat ei yhtään. Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä.C Niillä ei voi kumartua.Mulla oli aikanaan samalla työmaalla nuori nainen joka käytti aina stringejä.Pukuhuone oli ahdas,kaappeja vieri vieressä.Yleensä seisoviltaan vaihdettiin hame tai pitkikset,mutta tämä nainen ei koskaan,aina täytyi istua siihen ahtaalle penkille,minä onneton olin viereisellä kaapilla.Paljon vanhempana vaihdoin notkeasti seisaaltan vaatteet,mutta tämä ei kun ei voinut pyllistää,aina oli ahdasta,kun valloitti puolet mun paikasta.

Vierailija
73/82 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tunnu.

Vierailija
74/82 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:08"]Ei niitä tarvitse vetää korviin saakka..
[/quote]

No en vedäkkään, mutta ne menee silti aina pillun kohdalta huonosti. Joko ne jää lörpsöttämään eli ovat liian alhaalla tai sit ne tuntuu hetken sopivilta, mutta pilluun menevät heti kun liikahdan.
[/quote]

Silloin ne on väärän kokoiset, todnäk.liian isot

Vierailija
75/82 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on täysin asiattomat ei käytännölliset ei kovin hygieeniset jokin kangaspala persvaossa joka päivän aikana hankaa peräaukkoa vasten. On se hygieeninen sitte illalla haiseekin mukavalle. Mikä on tilanne sukupuolielinten alueella mahtaa olla mukava naru sinnekin. Bakteerit leviää paska leviää koko perseen alueelle takaa eteen.  Alytönta se että alushousut näkyy kireiden housujen läpi. Vaaleiden housujen alla voi käyttää ihan normaaleja alushousuja kunhan valitsee värin oikein.Eikogan stringeja käytetä ihan muista syistä näyttää treenattu perse paremmalta kun miehiä isketään. 

Vierailija
76/82 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin narubikinit. Tää selitys aina me naiset voimaannutaan kun ollaan uimarannalla perse paljaana. Ja nämä naiset ovat kuulemma ajamassa Naisten asemaa höpö höpö. Tällä ei ole mitään tekemistä Naisten oikeuksien kanssa. Tämän narubikinit homman takana on vuosia kuntosalilla hierottu perse se pitää päästä esittämään rannalle. Sitten jos miehet kuolaa vanhoista ukoista alkaen se on sitte hienoo. En ole kateellinen kenellekään en ole läski enkä muutenkaan ruman näköinen. En vain halua nähdä uimarannalla paljaita pilluja ja perseita. Pitäisi ottaa huomioon myös muut ihmiset 

Vierailija
77/82 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumat ovat miehen näkökulmasta jos on hyvä vartalo 😍😘

Vierailija
78/82 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos käyttää aitoa nahkaa olevia stringejä. Ne tavallaan sulautuvat ihoon. T:M59v 172cm/154kg

Vierailija
79/82 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jos käyttää aitoa nahkaa olevia stringejä. Ne tavallaan sulautuvat ihoon. T:M59v 172cm/154kg

Tunnetko itsesi seksikkääksi ja voimaantuneeksi?

Vierailija
80/82 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi on ongelma jos treenitrikoon läpi näkyy alushousujen rajat. On kyllä yks kehittyneiden maiden ahdistuksen aihe.