Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tässä tapauksessa korotettua ylläpitokorvausta?

Vierailija
20.05.2012 |

Olen aloittamassa kuntouttavan työtoiminnan ja työmatkani tulisi olemaan 82km siis kotoani työpaikalle. Luin kelan sivuilta, että korotettua ylläpitokorvausta saa, jos on töissä työssäkäyntialueen ulkopuolella.

Millä todennäköisyydellä saan tuon korotetun ylläpitokorvauksen, muistaakseni se työssäkäyntialua on 80km kotoa. Jos on tuon 2km yli niin mahtaako kela maksaa korotettua ylläpitokorvausta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo liittyy lähinnä opiskelu hommiin... ja jos töissä oot nii eiköhän työnantaja korvaa viulut...

Vierailija
2/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kokeilen sopiiko tietty ala minulle. Paikka, jossa tätä voin kokeilla sijaitsee kuitenkin 82km päässä enkä haluaisi muutaman kuukauden takia muuttaa kyseiselle paikkakunnalle.

Saan siis työmarkkinatukea, kuten tähänkin asti, mutta mietin, että saisinkohan tuon ylläpitokorvauksen korotettuna kun työmatka on 82km.

ap

Mun mielestä nuo liittyy lähinnä opiskelu hommiin... ja jos töissä oot nii eiköhän työnantaja korvaa viulut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntouttavassa työtoiminnassa. Päivien määrähän on kirjattu sinun aktivointisuunnitelmaasi. Te-toimistot käytävät Eniron km-laskuria, joten tarkistathan matkan pituuden vielä sitä kautta.

Vierailija
4/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuntouttavaan työtoimintaan"? Uteliaisuudesta kysyn. Tietävätkö työkaverit että meille tulee nyt tämmöinen kuntoutettava? Minkä tahon kanssa tehdään "aktivointisuunnitelmia"?

Vierailija
5/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään sairaslomalla, en nyt jaksa eritellä syitä, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa aurinko paistamaan risukasaan ja pitäisi saada uusi ammatti, johon opiskella ja siinä myöhemmin työskennellä.

ap

"kuntouttavaan työtoimintaan"? Uteliaisuudesta kysyn. Tietävätkö työkaverit että meille tulee nyt tämmöinen kuntoutettava? Minkä tahon kanssa tehdään "aktivointisuunnitelmia"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan