Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kondomi, kokemuksia?

Vierailija
18.05.2012 |

Auttakaa mua, nyt on ehkäisyongelma. Hormonikierukka ehti synnytyksen jälkeen olla paikallaan 4 kk ja eilen sitten tuli itsekseen pois kivun ja runsaan vuodon kera.

Tavlliset pillerit eivät sovi migreenin takia, minipillerit eivät sovi ylipainon takia, kondomia mies ei "osaa" käyttää. Uutta hormonikierukkaa en halua. Vaihtoehdot on siis vähissä: kuparikierukka tai naisten kondomi.

Onko kellään kokemusta naisten kondomista?

Kuparikierukka ei sekään houkuttele, koska mulla on muutenkin runsaat kuukautiset.

Ärsyttävä tilanne. Tänään gynelle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osaa laittaa sen kumin, mut sit heti lurpahtaa.

ap

Opetteleppa laittamaan se kumi suun avulla päälle. Voin taatta ettei lerpahda. Jos kondomin asettaminen erillinen toimenpide eikä osa esileikkiä niin latistaahan se tunnelmaa.

Vierailija
22/30 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ihme meininkiä. Naiset ei tykkää muovipussin tunteesta elimessään eivätkä täten naisten kortsuja suostu käyttämään (minkä vuoksi ne maksaakin paljon) mutta miehen pitäisi vaan opetella tykkäämään koska saihan naapurin kiimainen Jormakin kortsun kanssa orgasmin. Sitten vähätellään kun mies sanoo että kortsu vie fiilikset vaikka juuri itse on sanottu että naisten kortsu tekee saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies opettelee kondomin käytön. Oppii äkkiä.

Vierailija
24/30 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikkusen eri asia on naisten kovat ja huonosti suunnitellut, ilman kunnon koko vaihtoehtoja olevia kortsut miesten pitkään ohueksi ja huomasamattomiksi suunniteltuihin kortsuihin! Menkää nyt lörppämunat muualle huutelemaan teidän pakko panna paljaalla, ku ei muutenkaan meinaa seistä ! Jos ei pillu kelpaa kumin kanssa, joutaa olla ilman

Vierailija
25/30 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä ihme meininkiä. Naiset ei tykkää muovipussin tunteesta elimessään eivätkä täten naisten kortsuja suostu käyttämään (minkä vuoksi ne maksaakin paljon) mutta miehen pitäisi vaan opetella tykkäämään koska saihan naapurin kiimainen Jormakin kortsun kanssa orgasmin. Sitten vähätellään kun mies sanoo että kortsu vie fiilikset vaikka juuri itse on sanottu että naisten kortsu tekee saman.

TÄMÄ!!  kortsu vie kaiken sen tunnon seksissä ja ei meinaa millään nalli palaa..kortsun laitto ei ole edes ongelma mutta sitten kun oot jo vartin vaikka pannu tai lopuksi jyystänyt niin ei tunnu enään kummastakaan kohta hyvältä + pitää jo lopuksi liukkaria iskee kun kortsu alkaa hinkkaan jo molempia epämukavasti..tai sitte vehje lörpähtää siihen tunnottomuuteen kortsun kanssa!

toki ei joka kerta näin ole käynyt mutta se tunne ilman kortsua kun ekaa kertaa paljaalla työnnyt naiseesi sisälle niin se on jotain sanoin kuvaamattoman ihanaa ;)

kortsulla ei sitä ole tullut koskaan ja merkkejä on kokeiltu..

se on vähän ku ensi puraisu siihen olut tuoppiin ja se maistuu hyvälle mutta sen jälkeen se olutkin maistuu vaan vetiselle pissalle !

M47

Vierailija
26/30 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkusen eri asia on naisten kovat ja huonosti suunnitellut, ilman kunnon koko vaihtoehtoja olevia kortsut miesten pitkään ohueksi ja huomasamattomiksi suunniteltuihin kortsuihin! Menkää nyt lörppämunat muualle huutelemaan teidän pakko panna paljaalla, ku ei muutenkaan meinaa seistä ! Jos ei pillu kelpaa kumin kanssa, joutaa olla ilman

Niin ja säähän tiedän sen varmaan miltä miehen munassa tuntuu? 

Vierailija
27/30 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies opettelee kondomin käytön. Oppii äkkiä.

Sääkin varmaan tiedät miltä munassa tuntuu? ei ole käytöstä kiinni eikä lörpähtämisestä kyse vaan siitä tunnosta munassa!

Vierailija
28/30 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia.

Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

Luultavasti erikoisen muotoinen vehje tai ei ole peruskokoa jolloin markettikortsut eivät vain toimi eikä tiedä erikoiskortsuista.

Vierailija
29/30 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyhytaikainen tarve ehkäisylle, niin kuparikierukkaa suosittelen. Se lisää kuukautisvuodon määrää joillakin naisilla. Naisten kondomia ollaan kerran kokeiltu. Itse tykkäsin, mutta mies on muutenkin kondomivastainen. 

Vierailija
30/30 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 11:46"]

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia. Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

Miehet ei pidä kondomeista. Se vie kaikki tunnon seksistä. Miksi nainen ei voi yhtä lailla käyttää kondomia?

Ei pidä täysin paikkansa. Mies voi siitä huolimatta saada orgasmin, joten ei varmana vie kaikkea tuntoa. Naisten kondomia testanneena se vei multa kaiken tunnon, ja en voinut kuvitellakkaan saavani. Joten sinne meni halut

Se että jotkut himoheikit laukeaa kumin kanssa ei tarkoita sitä etteikö se silti useimmilla veisi tunnon jopa täysin. Sanoithan itsekin että se naisten kortsu vei kaiken tunnon. Itselläkin ollut paneminen kortsun kanssa aina ihan yhtä tyhjän kanssa kun ei tunnu mitään alakerrassa.