Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kondomi, kokemuksia?

Vierailija
18.05.2012 |

Auttakaa mua, nyt on ehkäisyongelma. Hormonikierukka ehti synnytyksen jälkeen olla paikallaan 4 kk ja eilen sitten tuli itsekseen pois kivun ja runsaan vuodon kera.

Tavlliset pillerit eivät sovi migreenin takia, minipillerit eivät sovi ylipainon takia, kondomia mies ei "osaa" käyttää. Uutta hormonikierukkaa en halua. Vaihtoehdot on siis vähissä: kuparikierukka tai naisten kondomi.

Onko kellään kokemusta naisten kondomista?

Kuparikierukka ei sekään houkuttele, koska mulla on muutenkin runsaat kuukautiset.

Ärsyttävä tilanne. Tänään gynelle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutenkin ehkäisynä kortsu joten tuo oli vaihtelua. Naisten kondomit on harmillisen kalliita. Vähän vaatii säätöä (pitää ihmetellä sisäänasettelua) mutta loppujen lopuksi säätäminen ajoittuu eri kohtaan kuin tavallisen kortsun kanssa.

Kannattaa vielä googlata, löytyy ihan hyviä ketjuja aiheesta.

Vierailija
2/30 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia.

Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut sitä mahtumaan sisälleni. En ole synnyttänyt, joten sillä voi olla vaikutusta asiaan. Kun olin saanut runnottua kumin edes jotenkin paikoilleen, ei miehen penis enää mahtunut sen seuraksi. Materiaali oli kovaa ja paksua, vähän niinkuin ryppyinen muovikassi olisi ollut toosassa. Aivan kamalaa. Miehen oli pakko opetella kortsun käyttö ihan alusta alkaen. Täydellisen koon löytäminen oli ratkaiseva läpimurto siinä asiassa. Nykyään käytetään vain ja ainoastaan yhtä merkkiä.

Lycka till! Mies kyllä oppii, jos se on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
4/30 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa laittaa sen kumin, mut sit heti lurpahtaa. Ei siitä seksistä vaan tule mitään kumin kanssa. Kondomi oliskin muuten ollut hyvä vaihtoehto, koska ehkäisyn tarve on vain muutaman kuukauden. Syksyllä on tarkoitus yrittää uutta raskautta.

Muuten raskaus voisikin alkaa vaikka heti, mutta sektion jälkeen mulle suositeltiin n. vuoden taukoa, että sektiohaava paranee kunnolla. Emme uskalla vielä alkaa yrittää, koska mahdollinen kohdun repeäminen ei houkuttele.

Menen tänään gynelle ja jos siellä on kuparikierukoita valmiina, se saa laittaa mulle sellaisen. Jos ei ole, kokeilen sitä naisten kumia,tilasin niitä netistä. Ja jos niiden kanssa ei onnistu, niin kai sit täytyy laskea varmoja päiviä tosi tarkkaan...

ap

Vierailija
5/30 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sperma maistuu kyllä paremmalta naisten kondomista. Oma mieheni on sellainen tuhkamuna,että pitää pyytää olemaan selibaatissa viikon, että kestäisi edes 15 minuuttia!

Vierailija
6/30 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ehkäisyrengasta.

Vierailija
7/30 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillu ja toimii hyvin:) Olihan siinä asettelemisessa vähän vaikeutta mutta siihen tottuu:D

Vierailija
8/30 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksikin miestä, jotka eivät "osanneet" panna kondomin kanssa. Eli heti kun kortsu asetettiin paikoilleen niin erektio laski. Ikävä ja häpeällinen tilanne sekä miehelle, että naiselle. :( 

Vierailija
9/30 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 11:46"]

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia.

Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

[/quote]

Miehet ei pidä kondomeista. Se vie kaikki tunnon seksistä. Miksi nainen ei voi yhtä lailla käyttää kondomia?

Vierailija
10/30 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut sitä mahtumaan sisälleni. En ole synnyttänyt, joten sillä voi olla vaikutusta asiaan. Kun olin saanut runnottua kumin edes jotenkin paikoilleen, ei miehen penis enää mahtunut sen seuraksi. Materiaali oli kovaa ja paksua, vähän niinkuin ryppyinen muovikassi olisi ollut toosassa. Aivan kamalaa. Miehen oli pakko opetella kortsun käyttö ihan alusta alkaen. Täydellisen koon löytäminen oli ratkaiseva läpimurto siinä asiassa. Nykyään käytetään vain ja ainoastaan yhtä merkkiä.

Miksi miehen pitää oppia, mutta sinun ei? Vaadit että miehen pitää käyttää kondomia, mutta itse et halua käyttää.

Lycka till! Mies kyllä oppii, jos se on ainoa vaihtoehto.

[/quote]

Vierailija
11/30 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko onklema

Ps:käärikää muna paperiin

Ps:jos haluat panna soita 0100100

Vierailija
12/30 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin naisten kondomi laitetaan?Laitetaanko ne tisseihin vai vaginaan?

Vierailija
13/30 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kapseli?

Itse testasin naisten kondomia, ja siinä meni _kaikki_ vähäinenkin tunto, en itse nauttinut ollenkaan.

Vierailija
14/30 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sen paikalleen asettaminen ei ollut vaikeaa. Huono puoli oli se, että sen tunsi selvemmin yhdynnän aikana kuin tavallisen kortsun. Siinä oli enemmän sitä kumia, se oli tavallaan sellainen pussimainen rakenteeltaan. Mut on kai niitäkin eri valmistajilla vähän erilaisia. Sitä mä vaan ihmettelen et miten sun mies ei osaa käyttää kortsua? Siis ei tykkää, vai ei oikeasti osaa?

Miehet ei pidä kondomeista. Se vie kaikki tunnon seksistä. Miksi nainen ei voi yhtä lailla käyttää kondomia?

Ei pidä täysin paikkansa. Mies voi siitä huolimatta saada orgasmin, joten ei varmana vie kaikkea tuntoa. Naisten kondomia testanneena se vei multa kaiken tunnon, ja en voinut kuvitellakkaan saavani. Joten sinne meni halut.

Vierailija
15/30 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
16/30 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sehän oli selvästi laittanu " " merkit!! ei vain halua käyttää jos tuntuu epämukavilta tai ei tunnu paneminen niin hyvältä.

Vierailija
17/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kapseli?

Itse testasin naisten kondomia, ja siinä meni _kaikki_ vähäinenkin tunto, en itse nauttinut ollenkaan.

Jeesus. Justhan ap sanoi ettei voi syödä minipillereitä ja kapselissa tismalleen samat hormonit

Vierailija
18/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliita : 30 kpl 59,00 e

Vierailija
19/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ihan pessaaria, googlaa 'caya pessaari'. Itse käyttänyt hyvällä menestyksellä.

Vierailija
20/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa ihan pessaaria, googlaa 'caya pessaari'. Itse käyttänyt hyvällä menestyksellä.

Noita pessaareja näyttäisi olevan  kahta mallia: Caya ja Femcap.  Kumpiko on parempi?  Oletko kokeillut molempia?  Voisiko käytää kuukautisten aikana?