Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän oli syynä tähän: nainen ylävartalo paljaana kehä kolmosella.

Vierailija
17.05.2012 |

Mikähän tää juttu oli?

Ajettiin just ohi, kun mp-poliisi jututti naista.

Silminnäkijän kertoi nähneensä naisen seisomassa rinnat paljaana kello viiden aikoihin kehän varressa rampin reunalla olevalla nurmella.

Aivan paikan vieressä sijaitsee Jumbon kauppakeskus.

Samoihin aikoihin paikalle oli jo ennättänyt poliisi, joka jututti naista nurmikentällä.

Vantaan päivystävä komisario vahvistaa Iltalehdelle, että nainen ei halunnut toiminnallaan häiritä autoilijoita vaan hän oli joutunut tilanteeseen tahtomattaan.

- Siinä oli rouvalla inhottava tilanne, mutta poliisi sai tilanteen nopeasti hallintaan, Vantaan poliisista kommentoidaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012051715585551_uu.shtml

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, että rintsikat olivat pudonneet tai tuuli vei ne ;)

Vierailija
2/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siitäkin saatana lehteen kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttanut naiselle tuon tilanteen. Repinyt paidan pois ja heittänyt ulos autosta nöyryyttääkseen.

Vierailija
4/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli suutuspäissään aiheuttanut naiselle tuon tilanteen. Repinyt paidan pois ja heittänyt ulos autosta nöyryyttääkseen.

Mutta jos mulle joku tekisi noin, mä kertoisin asiasta ihan avoimesti lehdille ja voitaisiin kaikki yhdessä tuumailla, että on ne miehet kyllä sikoja.

Vierailija
5/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli suutuspäissään aiheuttanut naiselle tuon tilanteen. Repinyt paidan pois ja heittänyt ulos autosta nöyryyttääkseen.

Mutta jos mulle joku tekisi noin, mä kertoisin asiasta ihan avoimesti lehdille ja voitaisiin kaikki yhdessä tuumailla, että on ne miehet kyllä sikoja.

ja jos mulle olis käynyt noin, olisin ihan yhtä hiljaa kuin tämäkin nainen, en tod. kertoisi enempää

Vierailija
6/8 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin riisunut paidan ja pysäyttänyt auton pientareelle ja pakottanut naisen ulos. Nöyryyttääkseen häntä.

Vierailija
7/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksei sillä ollut paitaa?

Vierailija
8/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tulla kertomaan koko jutun alusta alkaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan