Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä ideaali on omakotitalo ja mahdollisimman monta lasta?

Vierailija
17.05.2012 |

Olen huomannut, että molemmat ovat hyvinvoinnin mittareita.

Jos asut kerrostalossa, olet automaattisesti köyhä, ja jos sinulla on vähemmän kuin neljä lasta, olet laiska, etkä tiedä lastenkasvatuksesta mitään.

Miksi näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut huomaavinani saman ilmiön.

Vierailija
2/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi jo on, okt on työn alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta lasta halutaan tietysti siksi että lasten teko on tehty niin houkuttelevaksi nykyään.On valtavan pitkät maksetut lomat ja subjektiivinen päivähoito. Ura ei montaa naista nykyään houkuttele.Itse en tunne yhtään alle 40-vuotiasta uranaista.

Vierailija
4/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo okt-ihanne, mutta lapsilukuasiahan on ihan päinvastoin. Yksi lapsi on palstan mukaan liian vähän, mutta kolmen yli menevä lapsilukumäärä on ihan liian suuri. Äiti on joko lusmuileva, työtävieroksuva tukienhankkija tai säälittävä, alistettu vl. Eivätkä lapset saa tarpeeksi a)materiaa b)rakkautta.

Vierailija
5/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran perinteistä luonteeltaan, että omakotitaloasuminen on heille se ainoa hyvä vaihtoehto ja osan on vaikea ymmärtää, etteivät kaikki jaa tätä mielipidettä tai arvopohjaa.

Onhan tämä vauva.fi -sivuston foorumi joten se selittänee tuota suuremman lapsimäärän suosivien runsasta määrää linjoilla.

t. onnellinen kerrostaloasuja ja kahden lapsen kolmannesta lapsesta hamassa tulevaisuudessa haaveileva perheenäiti :)

Vierailija
6/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiakin on kyllä se neljä.

Vierailija
7/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahollissimman iso omakotitalo max 2 lasta (on).