Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?
Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.
Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.
Kommentit (621)
Olen mä ajatellut, että jos vaimoa ei olisi, olisiko meidän suhde ollut samanlainen kuin se oli ja olisimmeko me vieläkin yhdessä ja kaikki hyvin. Tai jos mies olisikin halunnut siinä tapauksessa syvempää suhdetta, johon minä en olisikaan ollut valmis. Tai ehkä hän ei olisi halunnut minua ollenkaan.
Sitäkin mä olen miettinyt, onko mies kohdellut vaimoakin joskus niin kuin minua ja vaimo on antanut anteeksi. Siksi mietin, koska mies pyysi minulta anteeksi. Mä olen edelleen hänen mielestään hänen naisensa.
En tiedä, miksi mies suuttui, koska en ole häntä loukannut. Ei hänellä ole kostettavaa. Hän olisi voinut vain tyylikkäästi häipyä ja jatkaa elämäänsä. Sen sijaan hänen piti tulla sanomaan ja näyttämään minulle, miten asioiden pitää hänestä olla. Sitäkin mietin, miten viime tapaaminen olisi mennyt, jos hän olisi ollut selvinpäin.
ap
[/quote]
sitä vaimoa ja mahd. lapsiahan tässä on kaikkein eniten kusetettu. Sinä sentään tiedät nyt, millainen mies on, ja toki vaimokin on hänestä huonot puolet nähnyt, mutta ei varmastikaan tiedä kaksoiselämästä, tai sitten ei halua ajatella sitä. Joskus muinoinhan täällä oli ketju, jossa vaimolle paljastui, että ihana, hurmaava, hyvin kohteleva mies olikin pettänyt vaimoaan kymmenien naisten kanssa vuosien aikana. Mies jaksoi varmaan olla vaimolle niin ihana juuri siksi, kun oli sitten niitä muitakin naisia eikä vain yhtä. Tää mies kohteli sinua nyt lopuksi huonosti varmaan juuri siksi, kun sinä hylkäsit hänet. Hänen itsetuntonsa ei oikein tunnu kestävän sellaista.."no miksi se nyt noin suuttui, mähän oon vaan naimisissa"..
[/quote]
Hän ei ole aikaisemmin ollut niin painostava ja omistushaluinen. Myönteisenä voisin tietysti nähdä sen, että mies edelleen haluaa minut ja lähelleni, mutta se, miten hän minulle ja minusta eilen puhui ja miten käyttäytyi, ei tuntunut hyvältä. Siinä vaiheessa, kun mies riisui vyönsä, mua vähän jopa pelotti, vaikka tiesin, ettei hän tee mitään, mitä en halua. Ja uskoihan hän sitten lopulta.
Mä nyt vain vatvon tätä juttua edelleen, mulle se on hyvinkin ajankohtainen, enkä voi kaataa kaikkea ystävieni niskaan. Toisaalta en eilisiä tapahtumia edes kehtaisi kertoa heille. Ystävieni kanssa koitan lähinnä piristyä. Tänäänkin piipahdin yksissä juhlissa. Olen edistynyt, en tuonut sieltä ketään mukanani, vaikka olisin voinut. Nyt en kyllä olisi sillä tuulellakaan, ajatukset ovat muualla.
ap
ja käsitykseni mukaan monetkin naiset ovat yrittäneet kokemuksen syvällä rintaäänellä - anteeksi kulunut kielikuva - havainnollistaa että miehillä yleensä on naisille kaksi kategoriaa ja valitettavsti kertomasi perusteella olet joutunut siihen huonompaan. Jollet todella halua itseäsi enempää kiduttaa, näiden muiden hyvää tarkoittava neuvo on ettet selittele miehen eilistä käytöstä itsellesi parhain päin tai yritä aina vaan nähdä suurempaa kokonaisuutta omien mielihalujesi mukaisena. Ihan yhtä tasokkaita miehiä on muitakin, sinun täytyy ainoastaan uskoa että sellaiselle riität vaikket olisikaan oka tilanteessai "kiltti tyttö", ja sinullakin olisi muita tarpeita kuin seksi.
En tiedä, kertoisiko mies totuutta. Jonkun kuvan se kaveri oli nähnyt.
ap
Ei kukaan ole ollut mitään rakastelemista kuuntelemassa, enkä tiedä mistään videoiden näyttämisistä. ap
kilttinä tyttönä annat niiden työkavereiden seurata ihan livenä vierestä, kuinka sua rakastellaan? Videoiden katselun ja homman kuuntelun jälkeenhän tuo on seuraavana vuorossa. Veikkaisin että siinä 29.5. pintaan, vähintään viikko viime visiitistä kuitenkin.
miehelle viesti ja kysy, onko se näyttänyt sun alastonkuvia ja seksivideoita kavereilleen. Siis tietenkin vain siinä tapauksessa, että haluat tietää totuuden. :)
Siksi tulin tänne vielä nytkin. Tuttavani kysyivät tänään, vieläkö mä seurustelen ja parhaat ystäväni kysyivät, koska mä olen nähnyt miehen viimeksi. Mä en pystynyt kertomaan eilisestä, mitä tapahtui, vaikka mä kerron heille yleensä kaiken. Mä en nuku kunnolla öisin ja kun nukun, näen unta, jossa mies on mun sängyssäni ja pitää kiinni mun hiuksistani ja rakastelee niin, että sattuu ja siihen kipuun mä herään. Mä olen voinut pahoin sen eilisen jälkeen, musta tuntui, että mies kävi likaamassa mut. Miksi se tuli tänne? Miksei se voinut olla niin kuin ennenkin? Miksi sen piti muuttua?
ap
että mieli on nyt maassa.
Varsinkin jos olet säästynyt pahemmilta sydänsuruilta tähän asti. Sanotaan että ensimmäinen kerta on pahin ja että aika parantaa ja latteudesta huolimatta erittäin paljon totuutta on molemmissa.
Hyvä että voit purkaa pahaa oloasi edes tänne. Saman ja pahempaakin nöyryytystä kokeneena.. sen myöntäminen edes itselle oli rankkaa ja riiteli perustavanlaatuisesti omakuvani kanssa. Nyt kun paljon myöhemmin rinnalla on rakastava hyvä mies ne tapahtumat ovat paitsi toisarvoisia erittäin selkeitä kaikessa yksinkertaisuudessaan. Muistan kuitenkin tunteneeni hyvin erilailla joskus.
Kaikkea hyvää ja paljon voimia tässä kohtaa.
tällä automiehellä on itsellään kaikenlaisia sielullisia ongelmia esim. itsetunnon kanssa (eikä sen tarvitse olla mikään psykopaatti/narsisti tai muutakaan) ja on varmaan melko hukassa itsensä kanssa. Ehkä se ajattelee olevansa semmoinen kaikkien naisten haluama ja miesten kadehtima alfauros, jota tavalliset säännöt esim. avioliiton suhteen ei koske, monet rikkaat ja vaikutusvaltaiset miehet on juuri tällaisia..ja onhan heillä näennäisesti itsetuntoa ja karismaa, mutta läheisille ihmisille (esim. vaimo) sitä ei riitä. Ei tuokaan mies jaksaisi olla niin ihana aina, jos sen kanssa joutuisi vähänkään tiiviimmin tai pitempään elämään, koska se vaan tarttee aina uusia virikkeitä esim. naisista.
Edellä mainitun lisäksi heillä saattaa olla käsitys, että heillä on tavallista suuremmat tarpeet ja oikeus tyydyttää ne. He saattavat myös ajatella, että he pystyvät hallitsemaan monimutkaisempia kuvioita, kuin keskivertoihmiset.
Tosiasia on myös se, että heillä on tarjota niin paljon muita etuja, että vaimot ummistavat silmänsä ja antavat paljon anteeksi. He pitävät myös loukkauksena sitä, että joku sanoo heille ei ja palauttavat hänet ns. ruotuun tai antavat opetuksen.
Mä olen edelleen hänen mielestään hänen naisensa.
itse SE vaimo! mies pettää ja ap fantasioi miltä tuntuisi itse olla se "toinen nainen"
johon mies pääsi paineensa haluamallaan tavalla purkamaan.
Nyt voisi olla järkevää, että kerta kaikkiaan lopetat kaiken ko. kuvioon liittyvän analysoinnin etkä vastaa miehen yhteydenottoihin, jos sellaisia tulee.
Käy tekemään muita sellaisia asioita, joista pidät ja joilla saat itsesi nauramaan ja rennoksi. Kesä tulee ja tuo tullessaan uusia tunnekuohuja, tsemppiä.
You can spend minutes, hours, days, weeks, or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on.
Ymmärrän, että olet puolustuskannalla, kun täällä haukutaan tuo mies valehtelevaksi ja ilkeäksi pettäjäkusipääksi. Vaikka hän tätä onkin/olisikin, niin tottahan hän varmaan osaa olla ihana ja hurmaava ja kaikkea. Ja on varmaan pitänyt sinusta ihan aidosti (mitä nyt aidot tunteet tuon kaltaiselle tyypille sitten ovatkaan).
Sinun vaan pitäisi lakata ajattelemasta miehen tunteita ja motiiveja ja ajatuksia KOKONAAN. Sen sijaan keskity itseesi. Olipa mies sitten mikä hyvänsä, susi tai lammas, niin lopputulos on kuitenkin se, että hänen toimintansa satutti SINUA. Ja sitä ei pidä hyväksyä, Ja teit ihan oikein, kun vihelsit pelin poikki. Sinä et tehnyt mitään väärin, mies teki. Muista se aina, niin paljon kuin täälläkin olet saanut lokaa niskaasi.
Hyväksy itsesi, hyväksy se, että teit miehen suhteen virhearvion. Ensi kerralla olet viisaampi. Tai sitten et. Minä ainakin olen valmis hyväksymään sen, että kun tunteista (ja rakkaudesta) on kyse, niin järki saattaa hävitä. Ymmärrän seksuaalisen kiihkon ja pakkomielteen jotain kohtaan, jos vetovoima on todella suuri. Mutta siitä sinun on ikävä kyllä tämän hepun kohdalla pakko luopua, ellet sitten halua hänen rakastajattarekseen.
Vielä yksi asia minua pistää silmään: sanoit, että et ollut rakastunut mieheen tai että et halunnut suhteesta mitään vakavaa. Silti mies ei kuitenkaan ollut/ole sinulle yhdentekevä. Ettet nyt kuitenkin tässä(kin) asiassa petä itseäsi? Ehkä kuitenkin olit rakastumassa mieheen ja siksi tämä kaikki loukkaa ja satuttaa sinua niin paljon? Vai onko todella muka kysymys pelkästään kolhitusta ylpeydestä? Siitä luulisi selviävän suht. helposti.
Vai... (teoria nro 250) voisiko olla niin, että sinä mielestäsi kontrolloit suhdettanne ja mies oli ikäänkuin ihailijasi ja seksilelusi. Ja sitten kun kävikin ilmi, että mies ei olekaan "tossusi alla" vaan päin vastoin käyttää sinua omiin tarpeisiinsa, tämä olikin sietämätöntä kestää. Eli onko tässä vain hemmotellulta tyttö-kullalta viety uusi ja hieno lelu pois?
Sori jos tuli kärjekästä tekstiä, ei ole mitään tarvetta ilkeillä sinulle ap. kunhan vain pohdin erilaisia vaihtoehtoja. Minua ei oikeastaan edes kiinnosta se, onko tämä keissi provo vai ei, koska se on mielenkiintoinen ja todentuntuinen. Ja uskon kyllä, että tämä on totta.
Mutta nyt pää pystyyn ap, ota kaikki eteesi tuleva rikkautena ja elämänkokemuksena, joka kasvattaa.
jospa sä nyt kuitenkin pohjimmiltasi vähän haluaisit, että mies ilmoittaa rakastavansa sinua, koska olet niin ainutkertainen ja ihana, ja haluavansa jättää vaimonsa vuoksesi? Ja siksi jatkat yhteydenpitoa, tai annat sen jatkua?
Kuitenkin mies on kertonut aikovansa olla naimisissa ainakin eläkeikään. Ei ole edes sanonut, että "avioliittoni on ihan huono, eroan kyllä ihan kohta kun vaan jaksat odottaa", ei mitään tuommoista, kuten ne yleensä sanoo. Ilmoittanut suoraan pysyvänsä naimisissa. Eli sulla ei loppujen lopuksi oikein ole muita vaihtoehtoja kuin unohtaa mies tai ruveta toiseksi naiseksi sinne miehen 65- vuotispäiviin asti, jolloin hän eroaa..kyllähän jotkut naiset roikkuvatkin varatussa miehessä vuositolkulla sitä eropäivää odotellessa, ei sua kukaan estä sitä tekemästä.
Enää tätä ketjua ei lue niin moni. En kirjoita kaikkea, mitä mies sanoi, enkä kaikkea, mitä teki, mutta jotain kuitenkin siitä, minkä jätin kertomatta.
Kun mies käski kavereidensa lähteä edeltä, toinen niistä otti mun jääkaapistani kaksi siideriä mukaansa ja ne lähtivät ja sanoivat odottavansa. Sanoivat mulle, että oli mukava nähdä. Mies alkoi suudella mua ja napittaa samalla mun paitaani auki. Hän sanoi, että haluaa mua. Mä sanoin, että mä en voi.
Hän riisui paitansa ja vyönsä ja avasi mun hiukset, jotka olivat kiinni. Siinä vaiheessa kaikki oli niin kuin ennenkin ja mä olisin kyllä halunnut, ja mä ajattelin, että jos mä vain annan mennä niin kaikki on ihan hyvin. Mutta en mä voinut enää.
Sitten mies avasi housunsa, jos mä muistan oikein. Mulla oli farkut, jotka m avasi ja pudotti ja painoi ne jalallaan alas. Silloin mä pyysin, että hän ei tekisi sitä. M nosti mut ylös, syliinsä, nojasi mut seinää vasten. Meillä on 45-50 kilon painoero. Mä sanoin miehelle, että älä tee tätä näin. M painoi suunsa mun suulle ja tuli mun sisään. Se ei tuntunut hyvältä, koska meidän piti aina aloitella vähän varovasti tämän miehen kanssa. Siinä vaiheessa mä pyysin vielä lopettamaan. Mutta ei se sitten tuntunut niin pahalta enää. Mun piti päättää, millaisen muiston mä haluan, mitä mä haluan, että mulle tapahtuu, enkä mä sanonut enää mitään. Se ei kestänyt kovin pitkään. M otti toisella kädellä mun hiuksista, niin kuin ennenkin ja käänsi mun kasvot itseensä ja katsoi mua silmiin, kun sai. Ja siihen se päättyi.
Hän puki, taitteli vyönsä käteensä, otti takkinsa ja lähti. Lähtiessään sanoi, että soittaa mulle tai jotain ja että mä olen hänen naisensa ja suuteli mua, ihan kevyesti. Sanoi hän muutakin sen kaiken aikana ja tekikin vähän. Me oltiin tehty ennenkin ihan samalla tavalla ja meidän seksi oli ollut niin hyvää. Nyt mulle ei jäänyt hyvä mieli.
ap
AP:n itsensä kannalta olisi hyvä että voisi puhua siitä perjantain tapauksesta. Jotain ikävää tapahtui ja tuntuu jääneen jumiin siihen tapaukseen. Ja ei, ei tarvitse kertoa meille, vaikka sille terapeutille. Mutta toivottavasti avautuu asiasta jollekulle
Olet aika mainio tapaus. Aloitit hienon provon, jota pikkuhiljaa kehittelet ja hienosäädät niin, että porukka jaksaa olla mukana. Ja onhan tämä ihan kiihottavakin tarina monen mielestä, sopivasti nouseva draaman kaari ja riittävästi seksuaalista värinää. Nyt taidat olla koukussa tähän täällä palstalla saatuun huomioon. En usko että kovin montaa enää jaksaa kiinnostaa tämä novelli.
viestit ovat syy, miksi en halunnut kirjoittaa tapahtumista enkä kirjoittanut nytkään ihan kaikkea. Vaikka ei sillä ole väliä. Mieti kuitenkin vähän aikaa, mitä sanot kiihottavaksi.
ap
Olet aika mainio tapaus. Aloitit hienon provon, jota pikkuhiljaa kehittelet ja hienosäädät niin, että porukka jaksaa olla mukana. Ja onhan tämä ihan kiihottavakin tarina monen mielestä, sopivasti nouseva draaman kaari ja riittävästi seksuaalista värinää. Nyt taidat olla koukussa tähän täällä palstalla saatuun huomioon. En usko että kovin montaa enää jaksaa kiinnostaa tämä novelli.
osaa muuta sanoa kuin olet ainakin tämän proosan mukaan todella, todella rakastunut siihen mieheen.
Ja valmis antamaan erittäin paljon anteeksi.
Mies rakastelee toista naista niissä väleissä kuin ette tapaa. Hän myös jakaa elämänsä muutkin kategoriat toisen kanssa,muttei sinun. Hän aiheuttaa sinulle mielipahaa. Seuraa, ymmärrystä, lohtua yms tarpeita joudut noinkin tärkeän ihmissuhteen aikana luultavasti aina vaan sammuttamaan anonyymisti nettipalstalta ja ihmiset täällä kyllästyvät paljon helpommin kuin miehet helppoon seksiin.
Hyvää jatkoa kuitenkin.
Mä en aio tavata miestä. Mä en ole hänen vaan minun. En halua, että minulle tapahtuu asioita, joiden en halua tapahtuvan. En halua, että kukaan käskee, määrää ja ottaa. En halua, että siitä, mistä pitäisi jäädä hyvä mieli, jääkin paha mieli, pala kurkkuun ja häpeä. Mä elän ja ajattelen tämän nyt vain ulos itsestäni.
ap
osaa muuta sanoa kuin olet ainakin tämän proosan mukaan todella, todella rakastunut siihen mieheen. Ja valmis antamaan erittäin paljon anteeksi. Mies rakastelee toista naista niissä väleissä kuin ette tapaa. Hän myös jakaa elämänsä muutkin kategoriat toisen kanssa,muttei sinun. Hän aiheuttaa sinulle mielipahaa. Seuraa, ymmärrystä, lohtua yms tarpeita joudut noinkin tärkeän ihmissuhteen aikana luultavasti aina vaan sammuttamaan anonyymisti nettipalstalta ja ihmiset täällä kyllästyvät paljon helpommin kuin miehet helppoon seksiin. Hyvää jatkoa kuitenkin.
sitä vaimoa ja mahd. lapsiahan tässä on kaikkein eniten kusetettu. Sinä sentään tiedät nyt, millainen mies on, ja toki vaimokin on hänestä huonot puolet nähnyt, mutta ei varmastikaan tiedä kaksoiselämästä, tai sitten ei halua ajatella sitä. Joskus muinoinhan täällä oli ketju, jossa vaimolle paljastui, että ihana, hurmaava, hyvin kohteleva mies olikin pettänyt vaimoaan kymmenien naisten kanssa vuosien aikana. Mies jaksoi varmaan olla vaimolle niin ihana juuri siksi, kun oli sitten niitä muitakin naisia eikä vain yhtä. Tää mies kohteli sinua nyt lopuksi huonosti varmaan juuri siksi, kun sinä hylkäsit hänet. Hänen itsetuntonsa ei oikein tunnu kestävän sellaista.."no miksi se nyt noin suuttui, mähän oon vaan naimisissa"..