Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
141/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimon kanssa oleminen tarkoita, että vaimolta saa parasta seksiä. Seksin laatu ei ole naimisissaolon syy. Voisin luetella tuhat muuta syytä, mukana lukien rakkauden, miksi ollaan naimisissa. Voi olla, että ei ole seksiä lainkaan ja silti ollaan naimisissa. Toisaalta, miksi kukaan kävisi nussimassa jatkuvasti jotain toista, jos saa kotona parempaa seksiä? Päinvastoin. Siellä puhuu nyt tietämätön tai epävarma tai petetty vaimo.

Tämä siis vähän OT.

Tämä vaimo saa kyllä usein ja hyvää seksiä mieheltään :) Että ei ihan osunut :)

Vierailija
142/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi niin kevyissä tilanteissa ja toisaalta kun halusi jotain. Nyt, eilen, se tuntui vain erilaiselta kuin ennen. Ei mukavalta.

Kännissä ihminen nyt käyttäytyy muutenkin tahdittomasti. Laitan tuon miehen suorasukaisuuden ja kavereista piittaamttomuuden siis humalan piikkiin. Mies sitä paitsi käski kavereidensa lähteä edeltä pois.

Ei mies ole viesteissään sanonut, että "haluaa vain nussia". Hän halua tavata minut. Eilen hän sanoi, että ei halua antaa minua pois. Eikä tämä nyt tarkoita, että aion jatkaa suhdetta.

ap

mies oli oma itsensä silloin kun tuli humalassa luoksesi ja käyttäytyi sikamaisen törkeästi. Minun (ja monen muunkin) mielestä mies on ollut kanssasi vain yhdestä syystä ja se on seksi. Aiemmin on jaksanut esittää kivaa ja hellää mutta nyt humalassa siloiteltu ulkokuori lipsahti pois paikoiltaan. Mietipä hetken ajan, mies on kylmästi pettänyt vaimoaan kanssasi kuukausien ajan ja lopulta kun muuta mahdollisuutta ei ollut, myönsi olevansa naimisissa mutta mieluusti jatkaisi tapailemista kanssasi seksin merkeissä. Ilman pienintäkään omantunnon kolkutusta. Kävisi peuhaamassa kanssasi ja siitä palaisi kotiinsa vaimon ja lasten kanssa iltapalalle esittämään kunnollista perheenisää ja aviomiestä. Kyllä on sika mieheksi että huh huh. Itselläni on ällöttänyt koko ajan miehen viljelemä "ole nyt kiltti tyttö". Todella alentuvasti sanottu, ihan kuin olisit pikku tyttö jonka pitää totella kun sinua vanhemmat ja älykkäämmät käskevät... Sanoisin että outoa ja sairasta että sun pitäis keskittyä kiehnäämään eteisessä miehen kanssa kun tämän kaverit kuuntelevat toisessa huoneessa? Uskomatonta. Oletko miettinyt että terapeutti sanoi sinua seksiaddiktiksi koska olet hänellekin (aivan kuten täällä) hyvin paljon seksistä puhunut. Koska sehän oli se juttu mihin suhde perustui. Loppujen lopuksi teillä ei ollut muuta kuin se seksi. Sen jälkeen kun sait tietää miehen olevan naimisissa onko tämä edes yrittänyt jatkaa kivojen juttelua? Vai onko vaan antanut suoraan ymmärtää että oispa kiva nussia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä tarinassa ole mitään sellaista, joka erottaisi sen tuhansista muista. Se mies on täysi paska ja ap on liian ylpeä myöntääkseen tehneensä virhearvioinnin. Ole iloinen ettet ole hänen vaimonsa.

vaimolla tässä vielä huonommin on asiat!

Vierailija
144/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että olet fiksumpi kuin kaikki muut? Pidätkö kaikkia ketjun kirjoittajia itseäsi tyhmempinä ihmisinä? Kirjoita omia aloituksia ja keskustele niissä omista asioistasi, niin ei tarvitse olla mustasukkainen. Ehkä minä jopa vastaan sinulle.

ap

kaksi päivää sitten. Joo, ajattelin keksiä tällaisen jännittävän tarinan, että minua ottaa päähän, että suhteeni on katkennut ja sitten kaikki ihmettelevät, että miten voi olla mahdollista. Tai sitten kirjoittelen, kun en koko ajan voi kaikkea kaataa ystävieni niskaan, ja ehkä tämän avulla en vastaa enää miehen viesteihin. Täällä kun on ihan fiksujakin ihmisiä. ap

provoilemaan aikansa kuluksi. Niin, nythän on perjantai :).

näitä juttujasi? Ehkä siksi, että huomaavat fiksuilla avoillaan provoilusi?

Vierailija
145/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimon kanssa oleminen tarkoita, että vaimolta saa parasta seksiä. Seksin laatu ei ole naimisissaolon syy. Voisin luetella tuhat muuta syytä, mukana lukien rakkauden, miksi ollaan naimisissa. Voi olla, että ei ole seksiä lainkaan ja silti ollaan naimisissa. Toisaalta, miksi kukaan kävisi nussimassa jatkuvasti jotain toista, jos saa kotona parempaa seksiä? Päinvastoin. Siellä puhuu nyt tietämätön tai epävarma tai petetty vaimo. Tämä siis vähän OT.

Tämä vaimo saa kyllä usein ja hyvää seksiä mieheltään :) Että ei ihan osunut :)

Vierailija
146/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään en sitten varmana seurustele, mutta sitten huomenna kyllä ehkä taas varmasti voi kun en tiedäkään jne.

Vierailija
147/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä!!??? Sitten kohta alan minäkin jo epäillä sinua provoksi, vaikka aiemmin olen jaksanut sua sympata, ymmärtää ja kannustaa.

Vierailija
148/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi niin kevyissä tilanteissa ja toisaalta kun halusi jotain. Nyt, eilen, se tuntui vain erilaiselta kuin ennen. Ei mukavalta.

Kännissä ihminen nyt käyttäytyy muutenkin tahdittomasti. Laitan tuon miehen suorasukaisuuden ja kavereista piittaamttomuuden siis humalan piikkiin. Mies sitä paitsi käski kavereidensa lähteä edeltä pois.

Ei mies ole viesteissään sanonut, että "haluaa vain nussia". Hän halua tavata minut. Eilen hän sanoi, että ei halua antaa minua pois. Eikä tämä nyt tarkoita, että aion jatkaa suhdetta.

ap

mies oli oma itsensä silloin kun tuli humalassa luoksesi ja käyttäytyi sikamaisen törkeästi. Minun (ja monen muunkin) mielestä mies on ollut kanssasi vain yhdestä syystä ja se on seksi. Aiemmin on jaksanut esittää kivaa ja hellää mutta nyt humalassa siloiteltu ulkokuori lipsahti pois paikoiltaan. Mietipä hetken ajan, mies on kylmästi pettänyt vaimoaan kanssasi kuukausien ajan ja lopulta kun muuta mahdollisuutta ei ollut, myönsi olevansa naimisissa mutta mieluusti jatkaisi tapailemista kanssasi seksin merkeissä. Ilman pienintäkään omantunnon kolkutusta. Kävisi peuhaamassa kanssasi ja siitä palaisi kotiinsa vaimon ja lasten kanssa iltapalalle esittämään kunnollista perheenisää ja aviomiestä. Kyllä on sika mieheksi että huh huh. Itselläni on ällöttänyt koko ajan miehen viljelemä "ole nyt kiltti tyttö". Todella alentuvasti sanottu, ihan kuin olisit pikku tyttö jonka pitää totella kun sinua vanhemmat ja älykkäämmät käskevät... Sanoisin että outoa ja sairasta että sun pitäis keskittyä kiehnäämään eteisessä miehen kanssa kun tämän kaverit kuuntelevat toisessa huoneessa? Uskomatonta. Oletko miettinyt että terapeutti sanoi sinua seksiaddiktiksi koska olet hänellekin (aivan kuten täällä) hyvin paljon seksistä puhunut. Koska sehän oli se juttu mihin suhde perustui. Loppujen lopuksi teillä ei ollut muuta kuin se seksi. Sen jälkeen kun sait tietää miehen olevan naimisissa onko tämä edes yrittänyt jatkaa kivojen juttelua? Vai onko vaan antanut suoraan ymmärtää että oispa kiva nussia?

että jos ei halua kerta antaa sinua pois, niin menette yhdessä kertomaan vaimolle, että meis jättää hänet. Katoppa kuinka mies siihen reagoi :) vieläkö ei halua antaa sinua pois ;)

Vierailija
149/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän väsynyt jne. mutta periaatteessa kaikki on hyvin. Avioliitto voi olla vähän laimea, mutta niinhän siinä tuppaa usein käymään.

Ei tässä tarinassa ole mitään sellaista, joka erottaisi sen tuhansista muista. Se mies on täysi paska ja ap on liian ylpeä myöntääkseen tehneensä virhearvioinnin. Ole iloinen ettet ole hänen vaimonsa.

vaimolla tässä vielä huonommin on asiat!

Vierailija
150/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että jos ei halua kerta antaa sinua pois, niin menette yhdessä kertomaan vaimolle, että meis jättää hänet. Katoppa kuinka mies siihen reagoi :) vieläkö ei halua antaa sinua pois ;)

Sano miehelle, että tapaillaan vaan, mutta seksiä ei harrasteta enää ollenkaan :) vieläköhän hän haluaisi pitää sinut siinäkin tapauksessa ;)

Vierailija
151/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että olet fiksumpi kuin kaikki muut? Pidätkö kaikkia ketjun kirjoittajia itseäsi tyhmempinä ihmisinä? Kirjoita omia aloituksia ja keskustele niissä omista asioistasi, niin ei tarvitse olla mustasukkainen. Ehkä minä jopa vastaan sinulle. ap

Sun tekstit lähtee menemään jo aika överiksi.

Vierailija
152/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että ap ei ole kirjoittanut noin missään viestissä/i]

Vierailija
153/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein mukavimmat hetket viimeaikaisesta elämästäni ovat poissa. Niin että vaivaa kyllä. Eikö sinua vaivaisi?

miten sinä koko ajan yrität tyrkyttää meille, että eikö sinuakin vaivaisi. Tai varmasti jokainen tuntisi näin. Tai eikö jokainen toimisi samoin. Tai ei minulle ole tarvetta käydä terapeutilla, käytkö sinä. Ja mitä kaikkia näitä on tullut ladeltua.

Ootko huomannut sitä, että ei me myötäillä, että juu samalla tavalla tunnettaisi tai toimittaisi tai vaivaisi. Osa meistä on kokenut saman tapaisia asioita, mutta ei silti jaeta ymmärrystä sun tunteille ja tekemisille. Sinä sen sijaan kuvittelet toimivasi ja ajattelevasi kuten kuka tahansa meistä muista. Mutta se ei pidä paikkansa. Oikeesti sun pitäisi lopettaa uskottelemasta itsellesi, että kaikki sun reaktiot on ihan hyväksyttäviä ja normaaleja.

Ja ei, minua ei ole vaivannut, kun minua huonosti kohdellut miesystävä ei ole enää tullut viereeni. Ei ole vaivannut, vaan olen ollut helpottunut, kun olen päässut sellaisesta lurjuksesta eroon.

Ja ei, minä en ole tuntenut kuten sinä, että näkisin suhteen noin hyvänä, vaikka se on perustunut petokseen.

Ja ei, minä en ole toiminut kuten sinä, että olisin mennyt miehen kanssa sänkyyn sen jälkeen, kun olen kuullut hänen olevan perheellinen ja liitossa.

Ja ei, minä en ole kieltäytynyt terapiasta siinä vaiheessa, kun sille oli selvä tarve ja sitä oli minulle suositeltu.

Vierailija
154/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä fantasioit edelleenkin siitä, että olisit ollut sille äijälle jotain erityistä. Ikään kuin et hyväksy sitä, että tulit huijatuksi ja sillä siisti. Sun pitää jotenkin saada selitys sille, miksi mies teki kuten teki ja sen selityksen pitää mielellään liittyä siihen, että sä olet erityinen. Meitä on niin monta, jotka on tuo sama tarina koettu, että uskallan väittää, ettei teidän stoorissanne ollut mitään sen kummempaa kuin missään muussakaan klassisessa pettämistarinassa, jossa äijä imartelee, puhuu roskaa ja jättää kertomatta, että onkin naimisissa. Mä olen itse kuullut myös tuon höpinän, että vaimo ja höynäytetty rakastajatar on ihan eri asioita ja ihan eri maailma eikä liity toisiinsa. Hohhoijaa. Sua sahattiin silmään. Hyväksy se, jatka elämää, älä puolustele äijän tekemisiä edes itsellesi.

Vierailija
155/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun vaikea myöntää itsellesi että miehessä on myös ikäviä puolia. Et kai kuvittele että vain hänen ihanat puolensa edustaa hänen "tosiolemustaan".

(Mitä jos kirjoittaisit ylös vaikkapa lapulle kaikki hänen puolensa ja piirtäisit niiden ympärille ikään kuin hänen ääriviivansa ja toteaisit, että kaikkea tätä hän oli/on.)

Vierailija
156/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein mukavimmat hetket viimeaikaisesta elämästäni ovat poissa. Niin että vaivaa kyllä. Eikö sinua vaivaisi?

Huomaatko, miten sinä koko ajan yrität tyrkyttää meille, että eikö sinuakin vaivaisi. Tai varmasti jokainen tuntisi näin. Tai eikö jokainen toimisi samoin. Tai ei minulle ole tarvetta käydä terapeutilla, käytkö sinä. Ja mitä kaikkia näitä on tullut ladeltua. Ootko huomannut sitä, että ei me myötäillä, että juu samalla tavalla tunnettaisi tai toimittaisi tai vaivaisi. Osa meistä on kokenut saman tapaisia asioita, mutta ei silti jaeta ymmärrystä sun tunteille ja tekemisille. Sinä sen sijaan kuvittelet toimivasi ja ajattelevasi kuten kuka tahansa meistä muista. Mutta se ei pidä paikkansa. Oikeesti sun pitäisi lopettaa uskottelemasta itsellesi, että kaikki sun reaktiot on ihan hyväksyttäviä ja normaaleja. Ja ei, minua ei ole vaivannut, kun minua huonosti kohdellut miesystävä ei ole enää tullut viereeni. Ei ole vaivannut, vaan olen ollut helpottunut, kun olen päässut sellaisesta lurjuksesta eroon. Ja ei, minä en ole tuntenut kuten sinä, että näkisin suhteen noin hyvänä, vaikka se on perustunut petokseen. Ja ei, minä en ole toiminut kuten sinä, että olisin mennyt miehen kanssa sänkyyn sen jälkeen, kun olen kuullut hänen olevan perheellinen ja liitossa. Ja ei, minä en ole kieltäytynyt terapiasta siinä vaiheessa, kun sille oli selvä tarve ja sitä oli minulle suositeltu.

Vierailija
157/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämän nyt sanoisi... Humalassa ihminen EI muutu toisenlaiseksi, vaan humalassa tulevat esiin myös ne puolet mitä ihminen yleensä selvinpäin peittelee.

En kirjoittanut itsekään että mies olisi sanonut että haluaa nussia, kirjoitin että mies antaa ymmärtää että oispa kiva nussia. Suomeksi sanottuna, kivojen juttelut ja muut läpinät jäisi pois ja siirrytään suoraan seksiin.

ap

Vierailija
158/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saavansa, kun lähetti kaverit pois. Olihan se sellaista tahtojen taistelua, mies minua vastaan, minä miestä vastaan ja minä itseäni vastaan. Arvatkaa vain, tekikö mieli antaa vain mennä. Mies riisui paitansa, avasi ja pudotti vyönsä ja avasi mun hiukset, napitti mun paitaa auki, mutta ei mitään, tai kaikkea, tapahtunut. Mies koski mun rintoihini ja sen kädessä oli sormus, jota mä en ole koskaan ennen nähnyt. Hän sanoi, että hän haluaa, ja mä sanoin, että en voi. Loppujen lopuksi mies käveli taksille (katselin ikkunasta), jonka kaverit olivat tilanneet (odottivat taksin vieressä, toinen tupakalla) ja pujotti vyönsä siinä taksin vieressä. Mä toivon, että hän kertoi totuuden niille miehille, että mitään ei tapahtunut.

Tuosta miehen eri puolien listaamisesta ei ole valitettavasti mitään hyötyä. Ehdin nähdä vain hyviä puolia. Huono puoli on se avioliitto, mutta se on painava, ratkaiseva asia.

ap

Onko sinun vaikea myöntää itsellesi että miehessä on myös ikäviä puolia. Et kai kuvittele että vain hänen ihanat puolensa edustaa hänen "tosiolemustaan". (Mitä jos kirjoittaisit ylös vaikkapa lapulle kaikki hänen puolensa ja piirtäisit niiden ympärille ikään kuin hänen ääriviivansa ja toteaisit, että kaikkea tätä hän oli/on.)

Vierailija
159/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömiä reaktioita tuo sinun tilanteesi on täällä synnyttänyt, suurin osa vastaajista kuulostaa täysin kyvyttömiä empatiaan. Esitänkin arvelun että vastaajana on yksi, enintään kaksi miehen pettämisen vuoksi erittäin katkeroitunutta naista. Eivät ole vieläkään pystyneet antamaan anteeksi omalle miehelleen (ymmärrettävää kyllä), ja nyt kanavoivat raivoansa sinuun kun eivät voi kotona jatkuvasti huutaa. Ja ehkä se on heidän omassa elämässäänkin ollut helpompaa syyllistää sitä naista jonka kanssa on petetty, kuin omaa aviomiestä. Säälittävää ja empatiakyvytöntä toimintaa joka tapauksessa purkaa sitä sinuun. Olet mielestäni käyttäytynyt aivan normaalisti, totta kai se on vaikea tai lähes mahdoton myöntää itselleen tuossa vaiheessa että jollain tavalla tuli hyväksikäytetyksi. Olit kuitenkin varmaankin ihastunut tuohon mieheen, ja ihmisestä johon on ihastunut on vaikea uskoa mitään pahaa. Et ole mitenkään mielisairas jos tuntuu olevan vaikeuksia sammuttaa tunteita kuin katkaisijasta nyt kun olet saanut tietää totuuden, päinvastoin! On kuitenkin erittäin tärkeää että pysyt päätöksessäsi, koska onnea et tuosta suhteesta tule löytämään. Ehkä kannattaisi kieltää mieheltä viestittelykin, mihin hyvään se voi johtaa? Jos hän kunnioittaa sinua, hän kunnioittaa myös pyyntöäsi tulla jätetyksi rauhaan. Tsemppiä erossa pysymiseen ja mitä noihin vihaisiin kommenteihin tulee, niin muista että nimettömänä on helpompi heittäytyä empatiakyvyttömäksi ja vaikka yhden ihmisen tukkia koko ketju katkeruudellaan. Ei kukaan normaalisti tuolla tavalla sinun ahdinkoosi reagoisi. Normaali katkeroitunut ihminen kyllä voi niin tehdä. Jätä omaan arvoonsa, siellä on oma ahdistus taustalla ja sinä olet jo päässyt elämässäsi eteenpäin, jatka samaan suuntaan!

arvaas mikä paljasti: vaikka yhden ihmisen tukkia koko ketju katkeruudellaan. Täällä on kuule aika montakin ihmistä, jotka ei peesaa kirjoittajaa. Kuten esimerkiksi minä, ja ei - en todellakaan ole tuo yksi kirjoittaja, jota nyt tunnut jahtaavan.

Vierailija
160/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi minusta vastaajista monikaan ei ole mitenkään empatiakyvytön, vain huorittelija ja panovideojuttujen kirjoittajat. Saahan mielipiteitä olla ja minä arvostan niitä, vaikka en olekaan ihan kaikesta samaa mieltä.

ap