Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?
Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.
Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.
Kommentit (621)
Omaan arvoonsa voisit jättää myös kuvitelmasi siitä, että merkitsisit miehelle yhtään mitään. Tuollainen käytös siltä mieheltä on niin ala-arvoista, että älä enää jaksa puolustella sitä sikaa itsellesi saati muille. Se on samantekevää, mitä täällä kukin on sulle kirjoittanut. Totuus ei siitä muutu mihinkään.
Omaan arvoonsa voisit jättää myös kuvitelmasi siitä, että merkitsisit miehelle yhtään mitään. Tuollainen käytös siltä mieheltä on niin ala-arvoista, että älä enää jaksa puolustella sitä sikaa itsellesi saati muille. Se on samantekevää, mitä täällä kukin on sulle kirjoittanut. Totuus ei siitä muutu mihinkään.
Todella hyvä, ja asiallinen kirjoitus. Lyhyesti ja ytimekkäästi.
Jos en merkitsisi mitään, ei mies sanoisi, että ei halua antaa minua pois. Mutta ei silläkään ole nyt merkitystä, kun se ei enää jatku. Mitä tarkoitat miehen ala-arvoisella käytöksellä? Tarkentaisitko.
ap
Seksi on kivaa, aina mukavampaa, jos kemiat natsaa yhteen,kukapa sellaisesta haluaisi luopua.
Kaikella ystävyydellä ap, olet kyllä lutusen lapsellinen, mutta sepä voikin olla osa viehätystäsi, "kiltti tyttö".
Jos en merkitsisi mitään, ei mies sanoisi, että ei halua antaa minua pois. Mutta ei silläkään ole nyt merkitystä, kun se ei enää jatku. Mitä tarkoitat miehen ala-arvoisella käytöksellä? Tarkentaisitko.
ap
Mikäli sä et edes kykene näkemään, mikä miehen käytöksessä on ollut ala-arvoista, niin pidä ihmeessä kuvitelmasi. :D
vai ajattelitko kokonaisuutta. Ja ihan siksi mä tässä kirjoittelen, että mun on varmaan vaikea nähdä, koska olen liian lähellä.
ap
Jos en merkitsisi mitään, ei mies sanoisi, että ei halua antaa minua pois. Mutta ei silläkään ole nyt merkitystä, kun se ei enää jatku. Mitä tarkoitat miehen ala-arvoisella käytöksellä? Tarkentaisitko. ap
Mikäli sä et edes kykene näkemään, mikä miehen käytöksessä on ollut ala-arvoista, niin pidä ihmeessä kuvitelmasi. :D
Eiköhän lähes jokainen terve mies halua, että nainen on kiinnostunut seksistä ja haluaa sitä usein. Eikä siitä ole mitään sääntöjä kuinka pitkä väli pitää olla kahden miehen (seksin) välissä. Aikuiset on vastuussa vain toisilleen. On ihan sama, käykö lenkillä yhdessä, katsooko elokuvia tai harrastaako seksiä. Mikä sattuu ketäkin huvittamaan. Riippuvuudesta on kysymys vasta kun se häiritsee muuta elämää.
Ja sen takia et haluakaan apua häneltä. Olisihan se ikävää luopua kivasta seksiriippuvuudestaan ja lakata ruikuttamasta surkeana. Näytät saavan siitä paljon. Näen sinussa itseni nuorempana. Roikuin vuosikausia epätyydyttävässä suhteessa, koska seksi oli niin järisyttävää ja koska suhde antoi jatkuvasti ajateltavaa ja puheenaiheita (tätä en kyllä silloin myöntänyt). Minulla oli aina jotakin kerrottavaa meistä tai miehestä. Erosimmekin useampaan kertaan. Mies voi olla sisimmässään häikäilemätön peluri, vaikka vaikuttaa aidosti välittävältä, jopa rakastuneelta.
No esimerkiksi:
- Joo, olen naimisissa mutta voidaan edelleen jatkaa tapailua näissä merkeissä.
- Olepa nyt kiltti tyttö ja puuhastele tässä eteisessä mun kanssa. Mitäs siitä vaikka kaverit on viereisessä huoneessa ja mulla sormus sormessa.
- Mäpä voisin kuvata tän panon.
Siinä nyt muutama alkajaisiksi.
Milloin AP ymmärrät on olemassa ihmisiä jotka haluaa pelata loppuun asti ja voittaa pelin? Mies voi kokea haasteena kun et enää haluakaan tapailla häntä. Yrittää kaikkensa jotta saisi sinut taas haksahtamaan, lirkuttelee vähän. Pitäisi hauskaa sinun kustannuksellasi jonkin aikaa, kunnes kyllästyisi. Ja silloin jäisit yksiksesi itkemään.
Totuus on että jos mies oikeasti välittäisi sinusta, olisi hän jo jättänyt vaimonsa.
ap
Aivan varmasti hän ei näytä mitään alastonkuvia ja seksivideoita kavereille, eihän hän ole tuonut heitä sinuakaan katsomaan - ai niin, paitsi että toi.
Ainoa, mikä on totta, on se, että voit hyvinkin olla sen paras pano ja niin hyvännäköinen, että se tuo kaveritkin mukana, ja siksi se nyt vonkaakin lisää.
sitä saavansa, kun lähetti kaverit pois. Olihan se sellaista tahtojen taistelua, mies minua vastaan, minä miestä vastaan ja minä itseäni vastaan. Arvatkaa vain, tekikö mieli antaa vain mennä. Mies riisui paitansa, avasi ja pudotti vyönsä ja avasi mun hiukset, napitti mun paitaa auki, mutta ei mitään, tai kaikkea, tapahtunut. Mies koski mun rintoihini ja sen kädessä oli sormus, jota mä en ole koskaan ennen nähnyt. Hän sanoi, että hän haluaa, ja mä sanoin, että en voi. Loppujen lopuksi mies käveli taksille (katselin ikkunasta), jonka kaverit olivat tilanneet (odottivat taksin vieressä, toinen tupakalla) ja pujotti vyönsä siinä taksin vieressä. Mä toivon, että hän kertoi totuuden niille miehille, että mitään ei tapahtunut. Tuosta miehen eri puolien listaamisesta ei ole valitettavasti mitään hyötyä. Ehdin nähdä vain hyviä puolia. Huono puoli on se avioliitto, mutta se on painava, ratkaiseva asia. ap
Onko sinun vaikea myöntää itsellesi että miehessä on myös ikäviä puolia. Et kai kuvittele että vain hänen ihanat puolensa edustaa hänen "tosiolemustaan". (Mitä jos kirjoittaisit ylös vaikkapa lapulle kaikki hänen puolensa ja piirtäisit niiden ympärille ikään kuin hänen ääriviivansa ja toteaisit, että kaikkea tätä hän oli/on.)
kilttinä tyttönä annat niiden työkavereiden seurata ihan livenä vierestä, kuinka sua rakastellaan? Videoiden katselun ja homman kuuntelun jälkeenhän tuo on seuraavana vuorossa.
Veikkaisin että siinä 29.5. pintaan, vähintään viikko viime visiitistä kuitenkin.
Ei kukaan ole ollut mitään rakastelemista kuuntelemassa, enkä tiedä mistään videoiden näyttämisistä.
ap
kilttinä tyttönä annat niiden työkavereiden seurata ihan livenä vierestä, kuinka sua rakastellaan? Videoiden katselun ja homman kuuntelun jälkeenhän tuo on seuraavana vuorossa. Veikkaisin että siinä 29.5. pintaan, vähintään viikko viime visiitistä kuitenkin.
"Koskaan en ole kokenut tällaista intohimoa ja rakkautta, jota sinua kohtaan tunnen" kertoi rouva x ystävälleni.
Jäätyään kiinni hän kertoi puolisolleen, jonka myös tunnen, "Se nyt oli vaan sellaista tavallista pettämistä, ei mitään ihmeellistä".
Sanoja voi käyttää ihan miten haluaa; teot paljastavat ihmisen todellisen luonteen.
Tsemppiä, ap! Juokse karkuun, mies on kiero.
Ei kukaan ole ollut mitään rakastelemista kuuntelemassa, enkä tiedä mistään videoiden näyttämisistä.
ap
kilttinä tyttönä annat niiden työkavereiden seurata ihan livenä vierestä, kuinka sua rakastellaan? Videoiden katselun ja homman kuuntelun jälkeenhän tuo on seuraavana vuorossa. Veikkaisin että siinä 29.5. pintaan, vähintään viikko viime visiitistä kuitenkin.
miehelle viesti ja kysy, onko se näyttänyt sun alastonkuvia ja seksivideoita kavereilleen. Siis tietenkin vain siinä tapauksessa, että haluat tietää totuuden. :)
ja käsitykseni mukaan monetkin naiset ovat yrittäneet kokemuksen syvällä rintaäänellä - anteeksi kulunut kielikuva - havainnollistaa että miehillä yleensä on naisille kaksi kategoriaa ja valitettavsti kertomasi perusteella olet joutunut siihen huonompaan.
Jollet todella halua itseäsi enempää kiduttaa, näiden muiden hyvää tarkoittava neuvo on ettet selittele miehen eilistä käytöstä itsellesi parhain päin tai yritä aina vaan nähdä suurempaa kokonaisuutta omien mielihalujesi mukaisena. Ihan yhtä tasokkaita miehiä on muitakin, sinun täytyy ainoastaan uskoa että sellaiselle riität vaikket olisikaan oka tilanteessai "kiltti tyttö", ja sinullakin olisi muita tarpeita kuin seksi.
nimityksyt voikin jättää aivan omaan arvoonsa. Osoittaa kirjoittajan henkisen köyhyyden.