Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?
Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.
Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.
Kommentit (621)
"Sitäkin mä olen miettinyt, onko mies kohdellut vaimoakin joskus niin kuin minua ja vaimo on antanut anteeksi. Siksi mietin, koska mies pyysi minulta anteeksi. Mä olen edelleen hänen mielestään hänen naisensa.
En tiedä, miksi mies suuttui, koska en ole häntä loukannut. Ei hänellä ole kostettavaa. Hän olisi voinut vain tyylikkäästi häipyä ja jatkaa elämäänsä. Sen sijaan hänen piti tulla sanomaan ja näyttämään minulle, miten asioiden pitää hänestä olla. Sitäkin mietin, miten viime tapaaminen olisi mennyt, jos hän olisi ollut selvinpäin."
Mies lienee ollut alunperin vaimolleen ihana mies ja vaimo miehelleen täydellinen kumppani. Näinhän se yleensä menee; ihmiset ihastuvat ja rakastuvat, näkevät toisensa täydellisinä. Jossain vaiheessa suhde kuitenkin lähtee arkipäiväistymään. Näin käy kaikille. Jotkut lähtevät hakemaan jännitystä suhteen ulkopuolelta, kun taas jotkut kunnioittavat kumppaniaan eivätkä tartu tilaisuuksiin, joita meille kaikille tarjoutuu.
Pahoittelen tätä, mutta olet todella hölmö, jos mitenkään noteeraat miehen väitteen kuinka "olet edelleen hänen naisensa". Totta kai hän sanoo näin, koska hän haluaa jatkaa seksisuhdetta. Hänen vaimonsa on hänen naisensa - pidemmällä aikavälillä ja oikeasti. Ethän vaan kuvittele mitään muuta?
Ja vielä tuo "en tiedä miksi mies suuttui". Sinä torjuit hänet, hän halusi ja haluaa jännitystä, seksiä ja salasuhdetta, ja on ilmeisesti tottunut saamaan sen, minkä haluaa. Jos ei vapaaehtoisesti niin väkisin, ottamalla. Tuo on pelottava piirre ihmisessä.
Älä anna miehelle sitä tyydytystä, että enää mitenkään vastaat hänen yhteydenottoihinsa. Älä avaa ovea!
Miksi et uskonut meitä? Melkein kaikki sanoivat että mies on naimisissa.
Tiesin sen heti.
Ja vielä tuo "en tiedä miksi mies suuttui". Sinä torjuit hänet, hän halusi ja haluaa jännitystä, seksiä ja salasuhdetta, ja on ilmeisesti tottunut saamaan sen, minkä haluaa. Jos ei vapaaehtoisesti niin väkisin, ottamalla. Tuo on pelottava piirre ihmisessä.
Älä anna miehelle sitä tyydytystä, että enää mitenkään vastaat hänen yhteydenottoihinsa. Älä avaa ovea!
Ymmärräthän sinä pitemmän päälle tulee vielä kovemmat otteet? Älä avaa ovea. Älä vastaa viesteihin ja puheluihin kuin lähettämällä viesti jossa lukee: Älä yritä enää ottaa yhteyttä minuun tai käännyn poliisin puoleen.
että mitä lujempaa juokset sen parempi. Seksi voi kauneimmillaan olla kahden toisiaan rakastavan ihmisen rakkaudenosoitus, tuo EI ollut sitä. Seksiä voidaan käyttää myös hallinnan osoituksen välineenä, kuten tuo mies teki.
Enää tätä ketjua ei lue niin moni. En kirjoita kaikkea, mitä mies sanoi, enkä kaikkea, mitä teki, mutta jotain kuitenkin siitä, minkä jätin kertomatta.
Kun mies käski kavereidensa lähteä edeltä, toinen niistä otti mun jääkaapistani kaksi siideriä mukaansa ja ne lähtivät ja sanoivat odottavansa. Sanoivat mulle, että oli mukava nähdä. Mies alkoi suudella mua ja napittaa samalla mun paitaani auki. Hän sanoi, että haluaa mua. Mä sanoin, että mä en voi.
Hän riisui paitansa ja vyönsä ja avasi mun hiukset, jotka olivat kiinni. Siinä vaiheessa kaikki oli niin kuin ennenkin ja mä olisin kyllä halunnut, ja mä ajattelin, että jos mä vain annan mennä niin kaikki on ihan hyvin. Mutta en mä voinut enää.
Sitten mies avasi housunsa, jos mä muistan oikein. Mulla oli farkut, jotka m avasi ja pudotti ja painoi ne jalallaan alas. Silloin mä pyysin, että hän ei tekisi sitä. M nosti mut ylös, syliinsä, nojasi mut seinää vasten. Meillä on 45-50 kilon painoero. Mä sanoin miehelle, että älä tee tätä näin. M painoi suunsa mun suulle ja tuli mun sisään. Se ei tuntunut hyvältä, koska meidän piti aina aloitella vähän varovasti tämän miehen kanssa. Siinä vaiheessa mä pyysin vielä lopettamaan. Mutta ei se sitten tuntunut niin pahalta enää. Mun piti päättää, millaisen muiston mä haluan, mitä mä haluan, että mulle tapahtuu, enkä mä sanonut enää mitään. Se ei kestänyt kovin pitkään. M otti toisella kädellä mun hiuksista, niin kuin ennenkin ja käänsi mun kasvot itseensä ja katsoi mua silmiin, kun sai. Ja siihen se päättyi.
Hän puki, taitteli vyönsä käteensä, otti takkinsa ja lähti. Lähtiessään sanoi, että soittaa mulle tai jotain ja että mä olen hänen naisensa ja suuteli mua, ihan kevyesti. Sanoi hän muutakin sen kaiken aikana ja tekikin vähän. Me oltiin tehty ennenkin ihan samalla tavalla ja meidän seksi oli ollut niin hyvää. Nyt mulle ei jäänyt hyvä mieli.
ap
AP:n itsensä kannalta olisi hyvä että voisi puhua siitä perjantain tapauksesta. Jotain ikävää tapahtui ja tuntuu jääneen jumiin siihen tapaukseen. Ja ei, ei tarvitse kertoa meille, vaikka sille terapeutille. Mutta toivottavasti avautuu asiasta jollekulle
Mies alkoi suudella mua ja napittaa samalla mun paitaani auki. Hän sanoi, että haluaa mua. Mä sanoin, että mä en voi.
Siinä vaiheessa kaikki oli niin kuin ennenkin ja mä olisin kyllä halunnut, ja mä ajattelin, että jos mä vain annan mennä niin kaikki on ihan hyvin. Mutta en mä voinut enää.
Sitten mies avasi housunsa, jos mä muistan oikein. Mulla oli farkut, jotka m avasi ja pudotti ja painoi ne jalallaan alas. Silloin mä pyysin, että hän ei tekisi sitä. Mä sanoin miehelle, että älä tee tätä näin. M painoi suunsa mun suulle ja tuli mun sisään. Se ei tuntunut hyvältä. Siinä vaiheessa mä pyysin vielä lopettamaan.
Ni sitten minutkin raiskattiin pari vuotta sitten..
Vaikka aluksi vastustelin oikein lujaakin ja en olisi halunnut sen tapahtuvan, se oli kuitenkin jotenkin oudon kiihottavaa ja lopulta en enää vastustellut.
Siitä jäi epämääräinen ja ristiriitainen olo, vähän likainen ja syyllinenkin..
Olihan se mitä se mies teki tylyä ja itsekästä, mutta oliko se kuitenkaan väärin, kun kuitenkin nautin tilanteesta?
Jälkeenkinpäin tilanteen ajatteleminen ahdistaa mutta samalla kiihottaa. Se mieshän halusi vaan ihan hirveesti panna mua. Se tuntuu jollakin pervolla tavalla hyvältä.. Oonko ihan sairas?
Oksettavaa.
Mä hankkisin lähestymiskieltoa hyvinkin äkäiseen. Tuo on raiskaus. Ei on EI ja sanoit sen monta kertaa, mies käytti vahvuuttaan hyväkseen eikä kuunnellut sinua vaan vaiensi huulillaan.
Mua ällöttää oikeasti.
Ni sitten minutkin raiskattiin pari vuotta sitten..
Vaikka aluksi vastustelin oikein lujaakin ja en olisi halunnut sen tapahtuvan, se oli kuitenkin jotenkin oudon kiihottavaa ja lopulta en enää vastustellut.
Siitä jäi epämääräinen ja ristiriitainen olo, vähän likainen ja syyllinenkin..
Olihan se mitä se mies teki tylyä ja itsekästä, mutta oliko se kuitenkaan väärin, kun kuitenkin nautin tilanteesta?Jälkeenkinpäin tilanteen ajatteleminen ahdistaa mutta samalla kiihottaa. Se mieshän halusi vaan ihan hirveesti panna mua. Se tuntuu jollakin pervolla tavalla hyvältä.. Oonko ihan sairas?
Normaalissa seksissä(ellei toisin ole roolileikin merkeissä esim sovittu) toisen mielipidettä kunnioitetaan ja vastustelu on lopettamisen merkki.
Mies halusi hirveästi panna sua mutta vastoin sun tahtoasi. Silloin se on väkisinotto.
Tämän tarinan opetus on näyttää kaikille meille naisille, miten helppoa on joutua lähisuhdeväkivallan uhriksi. Sadisti voi olla niin taitava mielen manipuloijia, että itseään fiksunakin pitävä nainen voi joutua hänen pauloihinsa. Kun koukku on jo syvällä, siitä eroon rimpuileminen tekee kipeää, kuten ap tässä ketjussaan niin havainnollisesti näyttää.
Uskoisin, että ap:lla on käsikirjoitus valmiina vielä ainakin kahdelle uudelle ketjulle.
En tiedä, onko hän kaikille muille aina mukava, ja minä vain näin sen ikävän puolen hänestä. Jotenkin toivoisin, että niin ei olisi. Olen mieluummin huijattukin, kuin ainoa, jota mies on kohdellut huonosti.
ap
Mutta toisaalta ei hän varmasti kaikkia kohtele huonostikaan. Ajattelisin, että mies on sellainen, että hän on mukava niille, jotka tanssivat hänen pillinsä mukaan, eivät asetu koskaan poikkiteloin tai eivät kyseenalaista hänen toimintatapojaan.
Jos joku erehtyy olemaan hänen kanssaan eri mieltä, niin sellainen ihminen varmasti saa sitä huonoa kohtelua osakseen. Tuskin olet ainoa, joka häntä on vastustanut, joten tuskin olet ainoa, jolle hän on ollut ikävä.
Ja kun nyt vaihtoehdot on nuo, että olet huijattu tai huonosti kohdeltu, niin väliäkö sillä kumpaa olet enemmän. Kumpaakaan et halua olla, joten noissa on riittävästi syytä olla pitämättä mieheen sitäkään vähää yhteyttä mitä tähän asti olet mieheen pitänyt.
Siinä vaiheessa se kuitenkaan ei ollut mahdollista. Jos mietit hetken, ymmärrät ehkä miksi.
ap
Mikset sä vaan työntänyt sitä pois, heti alussa?
Luulen itseasiassa, että pari muutakin viime päivinä etusivulla pyörinyttä ketjua ovat saman Ap:n. Ne ovat itsemurhista ja lasten kuolemista.
Toivon, että Ap treenaa kirjaansa tai käsikirjoitustaan varten täällä tai peilaa todellista tätä tarinaa sivuavaa tapahtunutta eikä ole vain mieleltään epävakaa provoilija.
Uskoisin, että ap:lla on käsikirjoitus valmiina vielä ainakin kahdelle uudelle ketjulle.
Vähän rankemmista asioista on niissä kyse, kuin minun suhdesotkuissani. Täällä saa tietysti vastata, mitä haluaa, mutta oikeasti siellä viestin takana voi olla ihminen, jolla on hätä ja paha olla, enkä mä tarkoita nyt itseäni. Jos ei usko kerrottuun, voi olla ihan hiljaakin. Toivon, että kukaan ei mennyt kirjoittelemaan mitään provojuttuja heille tai heidän ketjuunsa vastanneille. Miua ne vain ärsyttävät, mutta joillekin ne voivat olla isompi juttu.
ap
Luulen itseasiassa, että pari muutakin viime päivinä etusivulla pyörinyttä ketjua ovat saman Ap:n. Ne ovat itsemurhista ja lasten kuolemista. Toivon, että Ap treenaa kirjaansa tai käsikirjoitustaan varten täällä tai peilaa todellista tätä tarinaa sivuavaa tapahtunutta eikä ole vain mieleltään epävakaa provoilija.
Äijä on paskakasa kuten täällä kaikki av-mammat sanoi jo kuukausi sitten. Mitäpä sitä enempää miettimään. Älä ole missään yhteydessä, älä vastaa yhteydenottoihin, älä haaskaa aikaasi enempää. Jatka matkaa ja tajua jatkossa, että jos "poikaystävä" ei vie sua kotiinsa, niin siellä asuu muitakin.
Ei se provoilu ja satuilu olekaan niin harmitonta kun ajattelit ensin. Vähitellen lukijoilla menee usko kaikkeen täällä lukemaansa ja se todellinen ihminen todellisine ongelmineen jää ilman vastauksia ja yksin. Osuit vihdoinkin asian ytimeen.
Ap on koko ajan pitänyt miehen määrätietoisuudesta tajuamatta, että se on naisvihaa. Mies on ollut eksoottinen, koska kiltit pojat on kasvatettu pitämään naisia vähintään tasavertaisina, mielellään jalustalla. Tämä mies otti mitä tahtoi, käytti. Ap:n mielestä se oli virkistävää ja ihanaa. Mies tarttui tukasta ja määräsi tahdin. Sovinisti käyttää naisia kuin esineitä ja vertaa heitä luontevasti autoon. Naisen suun hän tukkii lahjoilla - nainen on siis ostettavissa kuin tavara. Ap kertoi, että mies riisui vyönsä. Tämä on klassinen sadistinen kohtaus, tuttu elokuvista ja kirjoista, täynnä symboliikkaa. Mihin hän sitä käytti, saamme vain arvailla.
Vai onko mielikuvitukseni liian vilkas :) ?
Kun mies käski kavereidensa lähteä edeltä, toinen niistä otti mun jääkaapistani kaksi siideriä mukaansa ja ne lähtivät ja sanoivat odottavansa. Sanoivat mulle, että oli mukava nähdä. Mies alkoi suudella mua ja napittaa samalla mun paitaani auki. Hän sanoi, että haluaa mua. Mä sanoin, että mä en voi.
Hän riisui paitansa ja vyönsä ja avasi mun hiukset, jotka olivat kiinni. Siinä vaiheessa kaikki oli niin kuin ennenkin ja mä olisin kyllä halunnut, ja mä ajattelin, että jos mä vain annan mennä niin kaikki on ihan hyvin. Mutta en mä voinut enää.
Sitten mies avasi housunsa, jos mä muistan oikein. Mulla oli farkut, jotka m avasi ja pudotti ja painoi ne jalallaan alas. Silloin mä pyysin, että hän ei tekisi sitä. M nosti mut ylös, syliinsä, nojasi mut seinää vasten. Meillä on 45-50 kilon painoero. Mä sanoin miehelle, että älä tee tätä näin. M painoi suunsa mun suulle ja tuli mun sisään. Se ei tuntunut hyvältä, koska meidän piti aina aloitella vähän varovasti tämän miehen kanssa.
"onneksi" kavereille riitti sentään "vain" sidukat...
Kyllä tuo/nuo todellakin ovat väkisinottoja.
uskon että tämä on tyttö on ihan todellinen vaikka en ehkä ihan kaikkea hänen kertomaansa.
Tuo perjantainen tapahtuma kuulostaa joka tapauksessa liian raskaalta yksinään pähkäiltäväksi, toivon että haet siihen tukea muualtakin kuin täältä. Ihan todella.
Ja pysyt kaukana siitä miehestä.
Mies on todennäköisesti mennyt aina vaimonsa luokse viettämään normaalia perhe-elämää. Myös tuon viimeisimmän kerran jälkeen. Hän on suurin kärsijä, jos saa miehen kiinni pettämisestä.
Olen mielelläni väärässä.