Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
621/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se mies osoittautui idiootiksi, niin en minä kouhkannut viikkokausia tai kuukausia, että mitäköhän sekin siinä ja siinä kohden tarkoitti, miksi toimi niin ja näin ja miksi teki minulle sen tai tämän.

Kun mies osoitti naurettavuutensa, niin minä hymähdin, että tosiaanko tuo tapaus olikin tuollainen typerys. Mies pyöritti useampaa naista samaan aikaan. Idiootti siis oli.

En jäänyt perään kaipaamaan, yhtään kertaa en soitellut perään tai järjestänyt itseäni puheisiin hänen kanssaan. Ja kuitenkin olin iloinen niistä seksikokemuksista, jotka hänen kanssaan sain. Vieläkin niitä voin ilolla muistella (hymyilen), mutta ei se minua tolaltani saanut, ei maailmaani järkyttänyt eikä muuttanut hyvää elämääni huonoksi.

Alle kolmekymppinen olin silloin minäkin ja omasta mielestäni aika kokematon miesten suhteen. Silti se oli vain elämää. Joten en osaa oikein ymmärtää, että mikä tuosta tekee niin vaikean tapauksen, ettei siitä pääse yli.

reaktiota varmaan moni tämän ketjun kirjoittajista odottaisi itseltään ja ap:ltakin vastaavassa tilanteessa.

(Ap tuntuu takertuneen johonkin outoon ajatuskuvioon, josta ei taida itsekään olla perillä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi