Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöni Wanhojen tanssipuku (kuva)

Vierailija
15.05.2012 |

Sanokaa mielipiteitä :) Mietin vaan, että kun tuo on selästä tosi avonainen, niin pysyykö kuiten hyvin päällä tanssiessa?

http://www.juhlapukubella.fi/?productid=1343&lang=1&refererpageid=1052

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pysyy,onhan siinä toi nyörikiristys:)

Vierailija
2/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varoitan että tuossa voi olla hankala käydä vessassa.

Vierailija
4/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensi vuoden vanhojentansseihin? Hankitaanko puvut nykyään näin aikaisin? Mun puku taidettiin ostaa aikoinaan tammikuussa...

Mulla oli yläosasta aika samanmallinen hääpuku, hyvin pysyi päällä, mutta mulla on valtaisat tissit, en tiedä vaikuttaako asiaan.

Vierailija
5/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä avonainen. Puolipuku.

Vierailija
6/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni alkoi metsästämään pukuja hyvissä ajoin, että saa just täydellisen, ja ehtii tehdä tarvittavat muutokset yms.

Tyttö on 177cm pitkä, tosi hoikka mutta on kuiten rinnat että pysyy päällä (:

Vierailija
7/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman tyylinen puku ja hyvin pysyi päällä. Ja kyllä, osa alkaa hommaamaan/teettämään jo nyt pukua, ompelijoille saattaa olla hieman jonoa.

Vierailija
8/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on ollut vaikeuksia saada olkaimeton puku pysymään. Ja se puvun nostelu ylöspäin on kamalan näköistä. Eihän tuonne saa edes rintsikoita alle kun on selästä noin alas avoin.

Vierailija
9/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin tuolla aieimmin joku jo mainitsi, niin rintojen koko ratkaisee pysyykö puku nostelematta. Meillä on 3 tyttöä, joille kaikille katsottiin sopiva puku vanhojentansseihin. Rintavimmalla tytöllä oli upein olkaimeton ja pysyi hyvin. Pienirintaisimmalla oli olkaimettoman kanssa vähän ongelmia. Sen hän halusi väkisin.

Vierailija
10/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin itse vuonna 98 ja silloin kaikilla oli tosiaan vanhan ajan puvut päällä. Nykyään taitaa olla iltapukujuhlat?

Kaunis puku kyllä, mutta hirmu avoin.

Vierailija
11/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeen ruma rytky, kunnon kasarimeininki merenneitohelmalla. Ja viel vanhojentansseihin? Morsiusneidolle korkeintaan.

Vierailija
12/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi on just niitä pukuja joita koko ajan "salaa" kiskotaan ylöspäin...

Vierailija
13/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pysyy päällä, jos on riittävän tiukka ja istuva. Yhtään löysä mistään kohtaa, niin tippuu. Alle kannattaa laittaa semmonen korsetti, tämän tapainen: http://www.morsian.net/files/9513/0226/7864/Fauve%20Rosa.jpg

Noita on semmosia, jotka on riittävän avoimia selästä. Tuollaista alusasua vasten puku pysyy paremmin paikoillaan kuin ihoa vasten.

Vierailija
14/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mekko mutta joissain tansseissa voi tulla ongelmia. Nykyään monessa koulussa tanssitaan tango taivutuksineen ja siinä yläosan täytyy pysyä just eikä melkein ylhäällä. Kannattaa sovitettaessa kokeilla erilaisia tanssiasentoja, jotta tietää miten puku käyttäytyy. Jos puku pysyy hyvin päällä, kun kädet nostaa perhosotteeseen ja kääntää ylävartaloa puolelta toiselle, niin todennäköisesti mekko pysyy ylhäällä myös tansseissa. Tansseissa mikään ei tosiaan ole niin inhottavaa kuin puku, joka ei pysy päällä tai puku jonka helmoille meinaa talloa jatkuvasti.

Ihmettelijöille tiedoksi, että kesällä mekot ovat hyvässä alennusmyynnissä, joten fiksut hankkivat mekon silloin. Ompelijat varataan usein syyskuussa, samoin kampaajat.

Vierailija
15/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä kuitenkin harkita. Olin eräänä kertana vanhojen tansseja katsomassa ja aika moni joutui nykimään pukua ylöspäin. Ei ole kovin tyylikkään näköistä.

Ainakin niissä vanhojen tansseissa oli hyppyjä, ja vaikka olisi isot rinnat ei puku välttämättä pysy hyvin. Liiveihin kannattaa satsata, jos hankkii tuon tyylisen puvun.

Vierailija
16/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuitenkaan tytölleni tuollaista ostaisi, saisi tuollaiset prameilut kustantaa sitten omasta pussista jos välttämättä tuollaisen haluaisi. Niin kauan kuin minä maksan, minä myös hyväksyn.

Vierailija
17/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tärkeintä tietysti, että rahat meni oikeaan kohteeseen ja tuntuu oikealta.

Vierailija
18/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa kun tytöt käyttää olkaimettomia pukuja ja eivät osaa niitä kantaa.

Pahinta on se jatkuva puvun nyhtäminen ja nostelu ylöspäin.

Meillä on keskusteltu asiasta ja tyttö tajunnut ihan itse että pitää olla olkaimet niin voi vapaasti liikkua ja tanssia ja nauttia.