Raskaana, viikkoja 33 ja aamuisin TODELLA huono olo ja tuntuu että alkais päätä särkemään???
Mitä tää on? Mistä voi johtua, viikko sitten neuvolassa kaikki oli ok.
Kommentit (14)
juotko tarpeeksi vettä? se alkaa olla noilla viikoilla jo varmaan hankalaa... kannattaa ottaa paripäivää särkylääkettä ja jos ei lopu niin neuvolaan...
mulla syyksi selvisi raskausdiabetes. mut monia muitaki syitä on, esim just tuo alhainen hb. mulla huomenna 34 täynnä. nelisen viikkoa oon ollu ilman hirveitä hiilarimääriä, olo helpottunu huomattavasti.
jos olisi otettu verenpaine ja pissakoe.
oli sok.ras.testissä kyllä ne arvot just siellä viivan alapuolella ja sain kotiin mittarin että mittailen arvoja varoiksi ja kävikin sitten niin että sokerit oli koko ajan tosi alhaalla ja sen takia olen alkanut syömään pieniä välipaloja mutta aamuisin ei kyllä ennen ole tälläistä oloa ollut eikä tuota päänsäryn alkamis tunnetta.
Eikä mene edes aamupalan jälkeen ohi vaikka olen koittanut syödä erilaisia aamupaloja.
Tota raskausmyrkytystä pelkään mut verenpaine oli kai ihan ok 139/79 vai onko?
ap
mietin että voiko oireet tulla viikossa että nyt olisikin jo joku koholla vaikka viikko sitten ei ollutkaan.
ja siis sanotaan että 3 päivää varmaan nyt ollut näitä oireita.
ap
Raskausmyrkytys päänsärky ei lähde lääkkeillä. Mulla alhaisesta hemoglobiinista johtuvaan päänsärkyyn svrkylääke auttoi.
rautaa ja ollut alhasempikin joskus eikä silloin ollut tälläistä outoa tunnetta.
Saattaa kyllä olla että niskat on jumissa, hieroja on viikon päästä, taidan tästä mennä huilailemaan ja venyttelemään niskaa ja hartioita.
ap
Otapa het yhetttä neuvolaan, ja kerrot tästä, ettei vauvasi vahingoitu.
joskus silloin 20 viikon jälkeen kun se kuuluukin tehdä.
Äsken mittasin sokerin ja olen siis syönyt aamupalan joskus klo 8 aikoissa ja nyt oli sokeri 5,9 eli vissiin ihan ok, pitänee päiväruuan jälkeen sitten mitata taas.
ap
vettä olen nyt tän muutaman päivän koittanu juoda reilusti ja kun jotain syö niin ei pysty syömään kauheesti kun alkaa tehdä pahaa.
ap
Mulla kyti ripulitauti kolme päivää ennenkuin lähti tulemaan... Olin raskaana tuolloin.
alhainen hemoglobiini?
Mulla lahainen hemoglobiini aiheutti väsymystä, huonoa oloa ja päänsärkyä päivittäin.
Nukutko huonossa asennossa mahan takia ja niskat jäykistyy?
Närästystä?
Mulle närätys aiheuttaa huonoa oloa ja joskus oksennan.
Monia vaivoja täällä ja raskausviikkoja 35 ja risat.