Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei Suomessa voi olla läskileirejä aikuisille?

Vierailija
04.07.2012 |

Vaikka 4 viikon mittaisia, missä olis paljon liikuntaa ja terveellistä ruokaa ilman houkuttimia. Siellä olis niitä ohjaajia opettamassa oikeat ja tehokkaat tavat sekä olis opetusta siitä miten syödä oikein kun harrastaa liikuntaa. Tärkeinä olis että siellä olis vertaistuki, eli muutkin läskikasat epätoivoisessa tilanteessa. Mä olisin niin valmis menemään sellaiseen jos pääsis. Neljässä viikossa sais jo paljon aikaiseksi ja mun sokeriaddiktoituminen varmasti vähenisi, kun ei pääsis joka päivä karkkihyllyille. Löytyiskö muista osallistujia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulisin ehdottomasti mukaan! 4 viikkoa olisi ehdoton minimiaika, mieluiten olisin leirillä vaikka 6 tai 8 viikkoa. Mihinkähän tätä ideaa voisi markkinoida, kuka alkaisi järjestää leiriä?

T: 163cm/115kg :(

Vierailija
2/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä löytyisi yksi :) Lisäksi varmaa nauttisin leiristä jossa saa urheilla koko ajan eikä tarvi olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mä nytkin jumpissa, mutta kun en pysy niiden hyväkuntoisten ja hoikempien perässä ja näytän varmaa naurettavalta siellä naama punaisena henki vinkuen hyppimässä ja vasta lämmittelyt menossa...

Hei liikkamaikat ym. Tässä oiva bisnesidea. Läskit leirille :D

Vierailija
4/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kuka olisi valmis maksamaan siitä? 4-6 viikkoa täysylläpitoa + valmentajat. Ei varmaan halpaa hubaa, ainakaan Suomen hinnoilla. Joten siihen tyssäisi minun osallistumiseni.

Vierailija
5/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallishan se olisi, mutta kyllä siihen olisi varaa. Eihän sinä aikana menisi rahaa mihinkään muuhun lainanlyhennyksiä yms. lukuunottamatta. Ja tuskin moiselle leirille päivän varoitusajalla ilmoittaudutaan, eli ennakkoon voisi hyvinkin säästää.

T: Nro 2

Vierailija
6/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti osallistuisin! Leirin pitäisi alkaa heti loman aluksi ja voisin tosiaan myös olla tuollaisen 6 viikkoa (ottaisin palkatonta kesäloman lisäksi), jotta tuloksia ihan oikeasti näkyisi. Hintakin saisi olla aika kova, että se estäisi osalistumisen.

Olen jo pitkään haaveillut Suurin pudottja -tyylisestä "boot campista", mutta ilman televisiokameroita. Ja voisihan tuo leiri olla niin, että ensin olisi X viikkoa täyshoitoa ja valmennusta, sen jälkeen X viikkoa omatoimista eloa ja treenausta jossain leirikeskuksessa huitsin kuusessa ja sitten vielä jakso valmentajien kanssa. Ei tulisi ihan niin kalliiksi ja käyttämättömiä leirikeskuksia on Suomi pullollaan.

Vierailija
7/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi minimi, voi että tuo kuulostaa hyvältä. Lapset hoitoon ja äitille kyykytystä!

Vierailija
8/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siitä täällä puhunut montakin kertaa.

Ja olen netistä etsinyt mahtaisiko olla sellaista leiriä missään.

Tietäisin jopa paikan jossa sen voisi toteuttaa, jos jostain löytyisi ne vetäjät ja asiantuntijat..

Vierailija
9/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä olisi liikunnan aloittaminen. En ole koskaan harrastanut mitään muuta liikuntaa kuin kävelyä. Haluaisin, että joku opettaisi kuntosaliohjelman ja uintitekniikkaa. Lisäksi haluaisin kokeilla spinningiä, mutta ilman, että joku järkytykseen puolikuollut hoikkeliini tulee av:lle raportoimaan jättiperästäni. Jumpat ym. ei kiinnostaisi leirilläkään, olen liikuntatuntien traumatisoima, kömpelö ja täysin rytmitajuton. Motoriikassa on pahoja ongelmia ja olen kyvytön oppimaan liikesarjoja.

Hakisin palkatonta vapaata leirin ajaksi. Valmis olisin maksamaan melkein mitä tahansa.

Vierailija
10/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka estää järjestämästä tuollaisia muutenkin. Bisnes-idea tuokin.

Vierailija
11/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä ehdolla ettei siellä kameroilla kuvattaisi. Toki omaan käyttöön, mutta ei mihinkään julkiseen jakoon tai telkkariin.

Vierailija
12/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kuka olisi valmis maksamaan siitä? 4-6 viikkoa täysylläpitoa + valmentajat. Ei varmaan halpaa hubaa, ainakaan Suomen hinnoilla. Joten siihen tyssäisi minun osallistumiseni.

"jos tahdot välttyä joltain ja tarvitset tekosyyn, kysy lihavalta - niillä kun tekosyitä riittää vaikka muille jakaa"

Milloin on kallista laihduttaa, milloin perhe vie kaiken ajan, milloin työ. Milloin taas vika on kilpirauhasissa ja geeneissä.

Oikeasti syy on laiskuudessa. Minäkin olen patalaiska ihminen, mahassa on varmaan 10 kiloa ylimääräistä ja sen saisi miten päin tahansa pois pikku treenillä. Pari kertaa viikossa jos jaksaisin vääntäytyä lenkille ja jättää kokiksen ja kaljan pois, ongelma olisi tipotiessään.

Mutta kun laiska on, niin minkäs teet. Ainakaan en syytä rahanpuutetta, kilpirauhasia tai perhettä ja työtä siitä, että olen kaljamahainen.

Vierailija
13/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, onko tuon kirjoittaja vaikka olemattomilla tuloilla elävä sairaseläkeläinen tms?

Minä voisin leiristä maksaa reilustikin, olenhan asuntovelaton ja hyvässä asemassa. Jokaiselle jokin hinta on liikaa.

Vierailija
14/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi tarpeeseen ja rahatkin varmaan löytyisi.

Vierailija
15/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tulen heti, jos joku sellaisen järjestää!

Nyt 160cm/75kg, painoa tullut 1,5kk aikana lisää 10kg...

Vierailija
16/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mutta ainakin meidän kuntokeskuksessa on laihdutusryhmiä jotka personal trainerin johdolla aloittavat elämäntaparempntin, siis treenaavat säännöllisesti yhdessä, saavat uudet ruokavaliot, jne. Tsekatkaas paikallisia kuntokeskuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi