Pelottaa onko rintasyöpä!
Eli vasen rinta on n. 5 vuotta ollut outo. Myöskään siitä ei ole tullut maitoa kun imetin lastani, tai tuli vähän mutta melkosen nihkeesti. Aina siinä on ollut todella semmoinen outo tunne ja olen tutkinut ja mitään patteja en ole löytänyt. Nyt minulta on alkanut lähtemään hirveän paljon hiuksia... Myös nyt rintani on kipeytynyt hieman, mutta edelleenkään en tunne mitään patteja... Ihan kamalaa! varasin gynekologille ajan huomiseksi jotta tutkis nää rinnat! Oma isoäitini on kuollut rintasyöpään, tosin 70-vuotiaana, minä olen 30-vuotias 2-vuotiaan lapsen äiti. :-/ Toivon niin että ois vaikka vaan joku rintalihas joka olis kipee, mutta olen jo niin kauan ihmetellyt tuota rintaa ja oikeen odottanut koska löydän siitä jotakin! Ihan kamalaa :-(
Kommentit (5)
niin toivottavasti ois vaikjka kystia, vaikken toivo niitäkään.
AP
Ei rintasyöpä oireile tuolla tavalla. Hyvä kyllä käydä tutkituttamassa ihan muutenkin.
Ei rintasyöpä oireile tuolla tavalla. Hyvä kyllä käydä tutkituttamassa ihan muutenkin.
Olen itse sairastanut rintasyövän.
ihan siitäkin, että sitä kovasti painelee ja tutkailee. Tiedän tuon rintasyövänpelon, sillä sekä äitini että isöäitini ovat siihen kuolleet. Olen itse käynyt tutkimuksissa monta kertaa ja minulla on ollut myös kaikenlaisia patteja rinnassa, mutta ei syöpää. Tsemppiä sinulle!
ennemmin jotain hyvänlaatuista, esim. kystia tms.