Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, pitäisi saada voimaa siivoamiseen.

Vierailija
02.06.2012 |

Mies tulee neljän tunnin päästä kotiin, ja mä lupasin siivota sitä ennen. En saa persettäni irti tästä sohvasta!!!! En jaksais!!!

Pitäis vaihtaa lakanat lapsille ja aikuisille, imuroida keittiö, olkkari, eteinen, vessa, makuuhuoneet, kodinhoitohuone ja kellari, pyhkiä lattiat kosteella, pestä vessanpönttö ja lavuaari, pestä 3 koneellista pyykkiä, viikata pyykkiä ja laittaa hyllyyn, keittiön pöydällä on astialasti, tiskikone pitäis tyhjentää, täyttää ja laittaa päälle, lattialla lojuu pyykkejä ja leluja jotka pitäisi kerätä, lehdet pitää lajitella ja heittää turhat paperikeräykseen, lastenhuonene pöydällä on metrin pino kaikkea turhaa paskaa jolle pitäsi löytää paikka jostain että voisin korjata pöydänjalat. Nekin korjausvälineet lojuu eteisen lattialla.

Auttakaa... Tsempatkaa!! Jos tulen klo 13:00 ilmoittamaan, mitä oon noista saanut aikaan, niin voisko edes joku olla vähän kiinnostunut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on vielä tekemättä:

Pitäis vaihtaa lakanat lapsille ja aikuisille, imuroida keittiö, olkkari, eteinen, vessa, makuuhuoneet, kodinhoitohuone ja kellari, pyhkiä lattiat kosteella, pestä vessanpönttö ja lavuaari, pestä 2 koneellista pyykkiä, voisin korjata pöydänjalat. Nekin korjausvälineet lojuu eteisen lattialla.

Nyt haen ruokaa!

-ap, pääsi pieneen vauhtiin-

Vierailija
2/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on jo pakattuna taas pieni osa tavaroista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemättä: Pitäis vaihtaa lakanat lapsille ja aikuisille, imuroida makuuhuone ja kellari, pyhkiä lattiat kosteella, pestä vessanpönttö ja lavuaari, pestä 1 koneellista pyykkiä.

Mies tulee ihan just, en vaan jaksa...!!! Otan likaiset lakanat pois ja imuroin loppuun. Se on ainakin pakko.

-ap-

Vierailija
4/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juuri noin, sä annoit mulle voimaa ja toivottavasti mäkin sulle ;)

Ja tule sitten kertomaan lopputulos!

Vierailija
5/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi siivota eikä todellakaan jaksaisi.

No mutta nyt on pyykkiä pesty ja rummutettu ja viikattu pari koneellista, imuroitu, pesty vessat ja kylpyhuone, siivottu kuopuksen huone (KAAOS).

Vielä pitää laittaa lakanat esikoisen sänkyyn ja tehdä päivällinen. Sitten vielä ulkokukkien nyppiminen ja mahdollinen kastelu.

Vierailija
6/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivous on kamalaa, se on tylsää. Samoin kuin muutto. Mutta lopputulos palkitsee, joten jatketaan siivousta ja mun kohdalla pakkaamista ja siivoomista ;)

Vierailija
7/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi koti-/uraäiti (osa-aikatöissä). Oon vaihtanut lakanat, imuroinut koko kämpän ja pessyt nihkeällä, pessyt 2 koneellista ja laittanut narulle. Pyyhkinyt klähmäjälkiä ja kaikki istuimet, pyyhkinyt nahkasohvan nahanpesuaineella. Siivonnut 1 keittiön kaapin, tehnyt ruoan ja siivonnut jäljet, vienyt puoli miljoonaa tavaraa paikoilleen.

Vielä olis vessojen pesu, yksi keittiön taso, osa roskista viemättä ja ruokapöytä tyhjentämättä lehdistä, mutta ne jätän huomiseksi/miehelle.

Kaikkiin kotitöihin mennyt jo 7 tuntia! Mulla tosin 1- ja 3-vuotiaat apurit, pari pissavahinkoa, askartelun korjaamista jne.

Mutta hyvä mä! Loppuihin menis noin 45 minuuttia, mutta nyt ei jaksa, huomenna sit loput ja huomisen sotkut.

Meillä kämppä ollut aivan kaaoksessa mun töihinpaluun jälkeen, joten kaikki ei-niin-kiireelliset on jäänyt viikonlopuksi. Mutta ei meillä mitään siistiä vieläkään ole, järjettömiä säläkasoja ja -pusseja joka paikassa, lähinnä siksi, että pienessä kämpässä kaikelle ei ole omaa paikkaa ja pitäisi siivota ilman lapsia niin, että sais tyhjennettyä ekaks kaappeja ja sitten täytettyä ne.

Onneksi pystyn elämään puolisiistissäkin.

tsemppiä, tsemppiä siivoajille, kyllä se palkitsee!

Vierailija
8/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin innosti minua siivoamaan.

Nyt olet jo loppusuoralla, joten tähän päivään tuo ketju ei ehdi, mut jatkoa ajatellen...

Mä olen tänään laiskotellut, enkä ole saanut aikaiseksi muuta kuin kalakeiton, pessyt ja silittänyt koneellisen verran pyykkiä. Hyi minua

Vierailija
9/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekatsaus: Puhtaat lakanat pitää laittaa sänkyihin, mies saa luvan pestä vessan, kellaria en taida edes siivota, kostealla pyyhin lattiat huomenna, lupaan ja vannon.

Tuli tehtyä ruokaakin tässä välissä ja raivattua sen jälkeiset astiat.

Nyt menen ostamaan karkkia kaupasta, ihan hyvää painetta tämmöinen "julkinen" julistaminen tuo ja meillä on aika siistiä jo!

-ap-

Vierailija
10/12 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin eilen edistyi, mutta jäi hommia vielä tälle sunnuntaillekin, pakkaamista, aaarrrggghhhhh..Antakaa mulle siihen voimia ;)

T Se muuttaja

Vierailija
11/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kodissani on kaaos. Joka paikassa muuttolaatikoita, likaa ja törkyä. Pitää jaksaa pakata, ahdistaa.. Nyt vasta huomaa, kuinka likaista on ollutkaan :(

Ja älä stressaa liikaa, vaikka lupasitkin miehellesi että siivoat. Miksi sun pitää tehdä se kokonaan itse? Ja ei ne pölyt ja muut tapa, jos t nyt jaksa kaikkea, niin ensi kerralla lähtee sitten enemmän :D

Tule kertomaan siis klo 13!

Vierailija
12/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne on täysin katastrofaalinen kodissani, hyvällä tavalla. aloitan ihan kohta.