Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina eronnut? Mitä tapahtui matkalla?

Vierailija
14.05.2012 |

Seiskan blogin mukaan "miehistä on vaan harmia". Onkohan Martinalla mennyt sukset ristiin miekkosensa, tulevan lapsensa, isän kanssa? Eikös ne olleet matkalla ihan Dubaissa saakka?

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://martina.sei…

(en saanut näkymään suoraan Seiskan sivujen kautta. Ilmoitti ettei sivua muka voisi näyttää.. hmmm)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edes hauku avokkiaan tuossa. Muuten positiiviseen sävyyn kirjoitettu. Ainut vaan tuo miehistä on vaan mielipahaq. En käsitämistä te revitte noita erojuttuja

"Miehistä saa vain pelkkää mielipahaa , ei niistä ole mihinkään tai ainakaan niistä ketä minä olen tavannut tai sitten mä vaadin liikaa. Ainut mies kuka mun luottamusta ei ikinä petä eikä käyttäydy kun “uhmakas teini” on rakas ystäväni Alex :)

"

...niin en pitäis kovin positiivisena. Poikaystävästä ei ole mihinkään. Kummankin lapsensa isän haukkuu tuossa. Nice.

ravaa vieraissa.

Vierailija
22/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edes hauku avokkiaan tuossa. Muuten positiiviseen sävyyn kirjoitettu. Ainut vaan tuo miehistä on vaan mielipahaq. En käsitämistä te revitte noita erojuttuja

"Miehistä saa vain pelkkää mielipahaa , ei niistä ole mihinkään tai ainakaan niistä ketä minä olen tavannut tai sitten mä vaadin liikaa. Ainut mies kuka mun luottamusta ei ikinä petä eikä käyttäydy kun “uhmakas teini” on rakas ystäväni Alex :)

"

...niin en pitäis kovin positiivisena. Poikaystävästä ei ole mihinkään. Kummankin lapsensa isän haukkuu tuossa. Nice.

ravaa vieraissa.

...kun petti tyttöystäväänsä Martinan kanssa. Miksi ihmeessä olla niin tyhmä ja kuvitella että "kyllä se mun kanssa muuttuu"? Petturit on pettureita.

Ja tuossahan Martina haukkui elämänsä kaikki miehet, paitsi homo-bestiksensä. Jos kaikki pettävät Martinaa, niin pitäisköhän katsoa peiliin? Tai ehkä joskus vähän johonkin muuhun kuin VAIN peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

ravaa vieraissa.

...kun petti tyttöystäväänsä Martinan kanssa. Miksi ihmeessä olla niin tyhmä ja kuvitella että "kyllä se mun kanssa muuttuu"? Petturit on pettureita.

Ja tuossahan Martina haukkui elämänsä kaikki miehet, paitsi homo-bestiksensä. Jos kaikki pettävät Martinaa, niin pitäisköhän katsoa peiliin? Tai ehkä joskus vähän johonkin muuhun kuin VAIN peiliin.

Vierailija
24/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tämä taas on sehän kirjoittaa että mukava matkaa ollut?

Voihan se matka olla silti ihana, vaikka random-pojan kanssa ero tulikin. Eihän ne kunnolla olleet yhdessä ennen matkaakaan, joten tuskin oli suuret odotukset matkasta sen suhteen.

Vierailija
25/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänelle riittää lapsensa, Hercules ja ystävänsä, miehistä on vain pelkkää harmia ja mielipahaa. "Ja kertoo taas YKSIN käyneensä rakenneultrassa (tulevaa isää ei näemmä lapsi kiinnosta) ja että vaatii ehkä liikaa, ainoa mies joka häntä jaksaa on homoystiksensä Alex...

Miten joku voi väittää, ettei tuo em. viittaa eroon?! Olisi luullut lemmenloman Dubaissa korjanneen välejä, mutta tainnutkin käydä päinvastoin...