Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta tarkenee. Mitä teette säärillenne, että kehtaatte olla ilman sukkahousuja? (ov)

Vierailija
14.05.2012 |

Vai oletteko ihan 'au naturel' kalvakoilla, karvaisilla kintuilla koko kesän?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorin,vahaan, käytän hyvää kosteusvoidetta ja itseruskettavaa =)

t.kosmetologi =)

Vierailija
2/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suonikohjut kaipaisivat vähän rajumpaa käsittelyää eli täytyy olla todella kuuma että menen yleisille paikoille sääret paljaana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus epiloinut, ja se on silkkaa kärsimystä sokerointiin verrattuna. Toki sekin sattuu, mutta on jotenkin inhimillisempää kun ei itse tarvitse sitä tehdä vaan toinen nykäisee :) Ei muuten tule arpia, ja tuloskin säilyy mukavasti.

Minä käyn siis kosmetologilla sokeroimassa ja otan kesän kunniaksi suihkurusketuksen ennenkuin saan oikean rusketuksen pintaan, hieman hömppäluksusta. Jos ylimääräistä olisi rahaa, niin korjaisin hiustenpidennyksiäni ja ottaisin ripsienpidennykset.

Vierailija
4/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ruiskurusketus maksaa? Kuinka kauan se pysyy iholla?

Vierailija
5/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta tarvi. Kuljen aina kun mahdollista minihameessa tai mikroshortseissa joten rusketunkin äkkiä.

Vierailija
6/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan joskus vähän gradual tanner -voidetta.

Suonikohjut on ja pahat, mutta mä rakastan minihameita, että simmulit kiinni jos ei kestä katsoa. Välistä olen niitä peitellyt Golden Legs -rasvalla, mutta kyllä ne sieltä kuultaa kuitenkin.

Ei mahda mitään, tulivat jo teininä. Vaikka olen hoikka ja liikun tosi paljon. Leikkausjonossa ollaan, mutta auttaneeko ulkonäköön? Kipuun toivottavasti.

Vierailija
7/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en halua kuntosalillakaan olla mikään karvajalka.

Vierailija
8/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin sytkärillä vähäiset säärikarvani ja aina sään salliessa paistattelen niitä auringossa edes pientä sävyä vaaleaan ihooni keräten, vaikken juurikaan ole ruskettumaan taipuvainen.

Vierailija
9/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rusketun sen verran hitaasti että sääret näyttävät kanankoivilta monta viikkoa, en ota siitä stressiä.

Vierailija
10/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin juhlissa hameen kanssa.

En mä mitään erityistä tee jaloilleni, pesen, rasvaan ja joskus ajelen säärikarvat.

Suonikohjuille en voi mitään, joten sori vaan kanssaihmiset, ne näkyy kesäaikaan.

Vierailija
11/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään erityistä tee jaloilleni, pesen, rasvaan ja joskus ajelen säärikarvat.

Suonikohjuille en voi mitään, joten sori vaan kanssaihmiset, ne näkyy kesäaikaan.

Onko pahatkin kohjut?

Vierailija
12/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahatkin kohjut?

kerran leikattu toisesta jalasta mutta ovat palanneet. Mulla on ny vaan huono perimä, molempien vanhempien suvuissa hoikillakin ihmisillä taipumusta pahoihin.

Itselläni vielä liikakilojakin, en edes kehtaa mennä uusiksi lääkäriin ennenku olen laihtunut. Sain jo viimeksi niistä kuulla.

Vierailija
13/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ja leikattiin jo nuorena, mutta mulle ei ole tullut, vaikka olen jo melkein 50. Mutta ehkä ne vielä tulee.

Onko pahatkin kohjut?

kerran leikattu toisesta jalasta mutta ovat palanneet. Mulla on ny vaan huono perimä, molempien vanhempien suvuissa hoikillakin ihmisillä taipumusta pahoihin.

Itselläni vielä liikakilojakin, en edes kehtaa mennä uusiksi lääkäriin ennenku olen laihtunut. Sain jo viimeksi niistä kuulla.

Vierailija
14/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tee yhtään mitään voidakseni olla ilman sukkahousuja.

Ajelen säärikarvat muutenkin ympäri vuoden, ja varpaat pidän kynsilakassa + kynsinauhat hoidettuna.

Valkoinen iho saa näkyäkin, kunnes ottaa vähän väriä pintaan.

Vierailija
15/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelen viikon-kahden välein sääret. Käytän kevään ja kesän ajan noin kerran viikossa kevyesti päivettävää kosteusvoidetta, jotta en olisi ihan kanankoipi. Ruskeaa minusta ei saa, vaikka makaisin koko kesän rannalla, mutta tuolla päivettävällä rasvalla saan vähän terveemmän sävyn sääriin.

Vierailija
16/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli sääriin rusketus kerran, kun olin pari kuukautta päiväntasaajalla. Suomessa en rusketu juuri muutenkaan, mutta sääret ovat mielestäni ne kaikkein vaikein kohta. Olisi kyllä kiva, jos ei olisi ihan valkoinen. Tällä hetkellä ihoni on aivan hitusen verran tummempi kuin luonnonvalkoinen kylppärin seinä. Joka aamu katson ja ihmettelen, kuinka valjut värini ovat.

Vierailija
17/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ruskettavat voiteet. En jaksaisi ottaa aurinkoa ja onhan se epäterveellistäkin.

Vierailija
18/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee viikon ajan että on väriä säärissä

Vierailija
19/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulleet sisäänpäinkasvavat ihokarvat ja niiden ympärille kasvavat näppylät joita olen pitkin talvea repinyt (niin) että jalat ovat aivan kamalan näköiset, arpia ja laikkuja siellä täällä.. Varmaan jää ihan pysyviäkin arpia, mutta olisikohan jotain konsteja, joilla tätä hirvitystä voisi jotenkin edes lievittää??

Vierailija
20/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastan hieman nilkkaa, sittne siirryn capri-pituisiin housuihin, joista sitten shortseihin ja ehkä hameeseen loman loppupuolella..

Sääret eivät vaan rusketu millään, vaikka joka kesä vietän pari viikkoa etelässä. Vähän väriä tarttuu, mutta ennen kaikkea vaan tottuu näyttämään sääret, varsinkin jos on tosi kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi