Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta tarkenee. Mitä teette säärillenne, että kehtaatte olla ilman sukkahousuja? (ov)

Vierailija
14.05.2012 |

Vai oletteko ihan 'au naturel' kalvakoilla, karvaisilla kintuilla koko kesän?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen päivä, rasvaan jos on kuiva iho. Muuten en mitään erityistä tee. Itse taas rusketun todella helposti, joten päivä auringossa ennen ihmisten ilmoille menemistä riittää oikein hyvin siihen, että tulee päivettynyt iho. Vaikka ei sitä nyt toisaalta edes tarvitsisi.

Vierailija
22/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesän alussa käytän sävytettyä voidetta säärissä. Päivetyn aika helposti ja kyllä ne kintutkin lopulta ruskettuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin koivet. Sääret ei rusketu, ovat valkoiset ja täynnä raskausarpia. Lisäksi on ylimääräistä roikkuvaa ihoa erityisesti polvien ympärillä (laihduttamisesta). Harmi, että legginsitkin on kiellettyjen listalla.

Kuivalle ja herkälle iholle sopivasta ruskettavasta voiteesta otan mielellään vinkkejä vastaan.

Vierailija
24/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viime viikolla kevyesti päivettävän kosteusvoiteen käytön, jotta en olisi ihan valkoinen kun on aika paljastaa sääret.

Tuota epilointia ei muuten kannata tehdä, jos omaa sellaiset ihokarvat, jotka alkavat epiloinnin jälkeen kasvaa ihon sisään. Siinä saa jalkansa nopeasti hirveän näköiseksi. Minulle epilointi ei juuri em. syystä sovi ja ajelenkin sääret suihkussa ladyshavella.

Vierailija
25/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viime viikolla kevyesti päivettävän kosteusvoiteen käytön, jotta en olisi ihan valkoinen kun on aika paljastaa sääret.

Tuota epilointia ei muuten kannata tehdä, jos omaa sellaiset ihokarvat, jotka alkavat epiloinnin jälkeen kasvaa ihon sisään. Siinä saa jalkansa nopeasti hirveän näköiseksi. Minulle epilointi ei juuri em. syystä sovi ja ajelenkin sääret suihkussa ladyshavella.

Mä taas en jaksas sheivausta kun ne karvat kasvaa niin nopeasti ja terävinä takas.. Eikä ne sisäänkasvaneetkaan karvat sinänsä haittasi .. Jos vaan saisin kynteni pidettyä irti niistä möykyistä, enkä itse tyhmä raapisi jalkoja aina verille (teen sitä usein esim. öisin/ajatuksissani). Eikä mulla edes ollut tota ongelmaa pitkään, ihan yht'äkkiä alkoi :(

T. 14 arpijalka

Vierailija
26/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa turkkia talveksi.

Jalkani eivät ole kalkkilaivankapteenivalkoiset joten hyvin kehtaa olla ihan tältänään.

Vierailija
27/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloinnin jäljiltä täälläkin. Auttaisikohan itseruskettavat saamaan pahimmat piiloon?

Vierailija
28/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan karvat, kuten teen talvellakin (kun ei ne oo kovin tyylikkäät jos puskee sukkiksista läpi). Kyllä ne siitä vähitellen alkaa väriä saamaan.

Vierailija
29/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ajan karvat kesät talvet joka päivä, kohjuja yms ei ole ja väriä en ala muiden ihmisten takia muuttamaan, rusketus on vanhanaikaista ja epäterveellistä

Vierailija
30/30 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punapigmentin omaavana kintut ei juurikaan rusketu, ei haittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi