Onko 60e liikaa polttarikuluiksi per nuppi?
Yritän järjestää siskoni polttareita. Olen kerran ollut itse polttareissa, ja niihin meni jotain 50-60e rahaa. Onko se sinusta iso summa? Osallistuisitko polttareihin, jossa kustannukset olisivat n. 60e?
Kommentit (17)
Mutta sun pitää nyt esin selvittää miten paljon polttariväki on valmis maksamaan polttareista. Tiedän ihmisiä, joille tuo summa on ihan mitätön (esim veljeni vaimo osallistui polttareihin, jotka vietettiin ranskassa, eli maksoivat moninkertaisesti matkoineen) ja toisille taas raja on paljon alempana.
Saunatiloja saa kyllä edullisempaankin, etenkin jos ei tarvi jäädä ihan keskustaan. 100-150/ilta tai 4h voisi olla jo paljon sopivampi hinta.
että opiskelijat ja muut köyhät (työttömät tms) maksoi puolet siitä mitä tavalliset työssäkäyvät. Kyllä 60 e on monelle liikaa.
mutta en kenenkään vähän vieraamman opiskelukaverin tai lapsuudenkaverin
osallistuisi. Ohjelmassa tulisi olla jotain todella erikoista ja polttarisankarin tulisi olla TODELLA läheinen. EVVK polttarit yleensäkään.
poltatreihin, jotka maksavat 90 euroa plus omat matkat ja yöpyminen yht. 240 euroa.
oli 60e, niin osallistuisin, mutta jos tuo on pelkkää ohjelmarahaa ja tuon päälle vielä maksan osani kaikkien taksikuluista, syömisistä, juomisista niin en lähtisi mukaan.
pitää vuokrata saunatilat. Ei ole ketään kenen luokse mennä saunomaan. Minä, kaaso, asun liian landella. tänne olisi muiden liian vaikea tulla. saunominen on kuitenkin yksi perinne, ja etenkin morsiamen toivomus. sitten olisi karting-ajelua. saunatiloissa on isot oleskelutilat ja siellä voi kokata illan ruuat.
miten pääsisi halvemmalla. porukan koosta ei ole vierlä tietoa. ehkä n. 10 henkeä.
joltain urheiluseuralta, tai ns-talolta. ei tartte olla missään keskustassa, eihän?
tuo olisi ollut 350e ja aika olisi ollut 7h. siellä olisi voinut syödä (kokata itse), saunoa, laittautua iltaa varten ja sitten leikkiä jotain leikkejä.
Morsian on aina halunnut kokeilla kartingia, joten uskon että todellakin innostuu ideasta.
Bussikyyti maksaisi 17e edestakaisin. taksi n. 70e Hesaan.
Tänne tuleminen tulisi tosi kalliiksi ja veisi paljon aikaakin.
En osallistuisi.