Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet TÄSTÄ vartalosta?!

Vierailija
13.05.2012 |

http://www.egorazzi.com/kuukauden-mirri-valentina.html

Siinä tekstin alla on kolmen kuvan sarja.

Mä en jotenkin tykkää yhtään, musta jopa hiukan ruma jotenkin... Vaikka tollainen tuntuu olevan monen miehen ja naisen ihanne: isot tissit ja muuten mahdollisimman laiha!

Jos jaksat, laita vastaukseesi oletko mies vai nainen. Itse nainen.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuranko, jolla on isot tissit ja pitkät hiukset.

(olen nainen 43 v.)

Vierailija
62/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattana perse, anorektisen laiha, ei lantiota, liian isot tissit, mahd. silarit (leikkausarpia ei näe kun roikkuvat), eivät sovi muuten kuikeloon kirahvirunkoon lainkaan.

Kaukana ihanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen voi hyvinkin olla alkuperäistä kuvaa timmimmässä ja lihaksikkaammassa kunnossa näyttämättä silti miehekkäältä. Tarpeeksi lihasta ja siinä päällä sopivasti rasvaa, ettei lihaserottuvuus ole kovin suuri, niin varmasti näyttää naiselliselta. Ja mun silmiin huomattavasti kauniimmalta kuin tuo täysin epäsporttisen näköinen malli ensimmäisessä kuvassa. Mutta makuasioitahan nämä toki ovat. :)

Vierailija
64/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ihmiset, että naisesta tulee heti jutta gustafssonin näköinen kun muutaman kerran salilla käy...? Ja toi luukasa on sitten jonkun mielestä naisellinen? Taidan itse sitten pitäytyä "miehekkäässä" lookissani ;)

Vierailija
65/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yleisen mielipiteen mukaan kauniimpi kuin itse olen, mutta minusta jotenkin kammottavan laiha. Sen näköinen kuin olisi isot rinnat lähes lapsen kropassa. En itse haluaisi olla aivan noin hoikka.

Vierailija
66/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä itsekään haluaisi olla mikään trimmattu lihaskimppu. Esim inhoan sikspäkkiä naisella...tällä linkin tytöllä liian laiha ja luinen kroppa mutta ehdottomasti plussaa aidoista isoista rinnoista.

Vierailija
67/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteytystä niin kroppa olisi ihan kiva. Pidän isoista luonnollisista rinnoista ja tuolla naisella on juuri sopivat. Reidet näyttivät siinä kuvassa, jossa istuu, todella pieniltä ja pelottavan laihoilta. Ihan kuin ei olisi ollenkaan lihaksia. Rakenne on todella siro, jopa liian pieni (kuvissa vielä usein saattaa näyttää hieman isommalta kuin oikeasti on). Kasvot ovat ihan perus, ei ruma muttei kauniskaan. Sopivalla ehostuksella voisi saada näyttävänkin näköisen.

N31

Vierailija
68/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liihan laiha...naisellinen pehmeys puuttuu.

Vierailija
69/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.5kg lisää painoa niin olisi hyvä. Rinnat kauniit ja aidon näköiset eivät todellakaan ole silikonit. Kiinteytystä ei kyllä kaipaa sillä itse en välitä trimmatusta naisen kropasta ja minusta tuo on naisellisen kiinteä vartalo. Liian laiha kyllä...

Vierailija
70/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että moni rinnaton miesmäisen näköinen nainen kovasti valittaa ettei haluaisi olla tuon näköinen...vaan mikä onkaan totuus? Tämä tyttö kyllä kaipaisi vähän ruokaa ja naisellista kurvia...

Vierailija
71/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että moni rinnaton miesmäisen näköinen nainen kovasti valittaa ettei haluaisi olla tuon näköinen...vaan mikä onkaan totuus? Tämä tyttö kyllä kaipaisi vähän ruokaa ja naisellista kurvia...

Mulla on pienet tissit, tosin vyötärö ja lantio löytyy, ja voin käsi sydämellä sanoa, etten iki maailmassa vaihtaisi omaa kroppaani tuohon epäsopusuhtaiseen kuikeloon...

Vierailija
72/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet tissit, tosin vyötärö ja lantio löytyy, ja voin käsi sydämellä sanoa, etten iki maailmassa vaihtaisi omaa kroppaani tuohon epäsopusuhtaiseen kuikeloon...

Nyt ollaan ihanteen äärellä.

Vierailija
73/101 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ihmiset, että naisesta tulee heti jutta gustafssonin näköinen kun muutaman kerran salilla käy...? Ja toi luukasa on sitten jonkun mielestä naisellinen? Taidan itse sitten pitäytyä "miehekkäässä" lookissani ;)

Av-mammat on kyllä mestareita tahallisessa (?) väärinymmärtämisessä. Tässä on puhuttu tuosta perseen pyöreyden hankkimisesta treenaamalla ja siitä, miten PYÖREYDEN hankkiminen treenaamalla ei oikein onnistu jos on lähtökohtaisesti alaosastaan lattana perse. Mutta siis joo just siitä on puhuttu, että kun käy kerran viikossa salilla niin muuttuu miehen näköiseksi. Oikein tulkittu, kyllä :D

Vierailija
74/101 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on kyllä mestareita tahallisessa (?) väärinymmärtämisessä. Tässä on puhuttu tuosta perseen pyöreyden hankkimisesta treenaamalla ja siitä, miten PYÖREYDEN hankkiminen treenaamalla ei oikein onnistu jos on lähtökohtaisesti alaosastaan lattana perse. Mutta siis joo just siitä on puhuttu, että kun käy kerran viikossa salilla niin muuttuu miehen näköiseksi. Oikein tulkittu, kyllä :D

Tarkoitin kyllä sitä, kun täällä pidetään tuota lihaksetonta laiheliinia naisellisena, ja tunnutaan ajattelevan, että urheileva nainen on jotenkin epänaisellinen ja miehekäs, vaikka tosiasiassa esim. ultranaisellinen jennifer lopez urheilee selvästi paljon. Pepputreenausasiassa olet varmasti oikeassa :)

Vierailija
75/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää avatko ja älkää kiitos vaan linkittäkö tuollaisia!

Vierailija
76/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä ei ehkä näyttäis niin pahalta?

Näyttää anorektiselta. Liian laiha siis.

Itse olen nainen.

Vierailija
77/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää avatko ja älkää kiitos vaan linkittäkö tuollaisia!

Ei mulla vaan? Ihan normaali linkki?

Vierailija
78/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin hoikalla neidillä! ihana on :)

mies36

Vierailija
79/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät rinnat, mutta liian laiha makuuni.

Vierailija
80/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoiltaan vähintään nätti, ellei jopa kaunis.

Vartaloltaan erittäin täydellisyytä hipova. Takapuoli on hieman lattana, mutta se ei oikeasti ole iso ongelma.

ei siksi, että ihan jees takapuoli noinkin, mutta ei ongelma senkään vuoksi, että pyöreyttä saa halutessaan punttisalilta suht helposti, toisin kuin suuria rintoja tai pömppömahaa pois.

Tosi ihana vartalo ja tyttö

mies 39