Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet TÄSTÄ vartalosta?!

Vierailija
13.05.2012 |

http://www.egorazzi.com/kuukauden-mirri-valentina.html

Siinä tekstin alla on kolmen kuvan sarja.

Mä en jotenkin tykkää yhtään, musta jopa hiukan ruma jotenkin... Vaikka tollainen tuntuu olevan monen miehen ja naisen ihanne: isot tissit ja muuten mahdollisimman laiha!

Jos jaksat, laita vastaukseesi oletko mies vai nainen. Itse nainen.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut todella tyytyväinen siihen, että mulla on pienet ei-roikkuvat rinnat ja jo luonnostaankin lihaksikas vartalo, eikä tollanen lussukka, jolla nahka roikkuu.

Miten noin nuorella tytöllä voi olla tollaset roikkuvat utareet ja noin lihakseton vartalo? Toihän näyttää siltä, ettei se ole juossut ikinä metriäkään, eikä muutenkaan urheillut/voimistellut. Minusta kauhea vartalo.

Olen nainen, aikuinen, 2 lasta.

Vierailija
42/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistuksen verran sitä voi treenaamalla "nostaa" mutta usein treenaaminen just polttaa perseestä sen vähänkin rasvan jota sinne kaipaisi. Ja jos tuo perseen alasivuosa on lattana niin se tulee entistäkin lattanammaksi treenaamalla.

Noinkohan sä treenaat sitä oikein jos perse vaan kutistuu eikä sinne tule yhtään lihaa lisää..... pistepistepiste vihjevihjevihje

Jos olisit jaksanut lukea koko viestini (mutta joo tiedän, se on aika raskasta kun on kuitenkin aika monta riviä), niin varmaan tajuaisit mitä ajoin takaa. Persettä pystyy siis sivusta käsin katsottuna "nostaa" treenaamalla, mutta tuohon alas ei tule lisää lihasta. Jos on sellainen alaspäin kapeneva perseen muoto niin PYÖREÄKSI sitä nyt vaan ei saa. Se massa tulee treenaamalla enemmän tuohon keskelle ja "ylös".

...eli perseen massa kyllä kasvaa mutta laihasta perseestä tulee enemmänkin miesmäinen kuin pyöreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut todella tyytyväinen siihen, että mulla on pienet ei-roikkuvat rinnat ja jo luonnostaankin lihaksikas vartalo, eikä tollanen lussukka, jolla nahka roikkuu.

Miten noin nuorella tytöllä voi olla tollaset roikkuvat utareet ja noin lihakseton vartalo? Toihän näyttää siltä, ettei se ole juossut ikinä metriäkään, eikä muutenkaan urheillut/voimistellut. Minusta kauhea vartalo.

Olen nainen, aikuinen, 2 lasta.

Vierailija
44/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli perseen massa kyllä kasvaa mutta laihasta perseestä tulee enemmänkin miesmäinen kuin pyöreä.

http://www.google.fi/imgres?q=bodybuilder+women&start=211&hl=fi&client=…

Vierailija
45/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laiha olla, mutta tommoset silikonit yhdistettynä siihen, kertoo vain julkisuushakuisuudesta. Täys turnoff.

N30 ja ihan "luomu" missimitoissa 60/176.

Vierailija
46/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen erottaa siitä etteivät sojota ylöspäin kuin mitkäkin avaruuteen menossa olevat raketit. Kaunis luonnollinen vartalo ja upeat rinnat mutta aivan liian luiseva muuten...mutta tosiaan pointsit siitä että on luontevalla tavalla viehättävä eikä mitenkään tehdyn oloinen.

Vierailija
47/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kyllä näytä yhtään silikoneilta...t. b-kuppi joka ei tykkää silkkareista mutta haluaisit isot rinnat.

Vierailija
48/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että liian laiha...mutta rinnat ovat selvästi luomut sen erottaa siitä että ovat aidon "roikkuvat". Kauniit luomut isot tissit kelpais mulle :D t. nainen

Vierailija
49/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. nainen.

Vierailija
50/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on kyllä liian lauha mutta en pidä kropasta joka on miesmäisen treenattu. Naisen pitää olla pehmeän näköinen (ei suinkaan tarkoita lihavaa).Pehmeä, naisellinen ja isot aidot rinnat ovat parhaat! t. nainen

Vierailija
51/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalo joka on nyt alastomana kaikkien arvosteltavana, kritisoitavana ja joidenkin himoitsemana. Älyvapaata touhua.

Vierailija
52/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun verran saisi olla enemmän lihaa luiden päällä mutta ehdottomasti naisellisempi kuin liian treenatun näköinen jänteikäs naisen vartalo. Ja rinnat ovat varmasti luomut.

Vierailija
53/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin enemmän kuin sellaisesta lihaksikkaasta lautamaisesta urheilijanaisen kropasta.

Vierailija
54/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on kyllä liian lauha mutta en pidä kropasta joka on miesmäisen treenattu. Naisen pitää olla pehmeän näköinen (ei suinkaan tarkoita lihavaa).Pehmeä, naisellinen ja isot aidot rinnat ovat parhaat! t. nainen

Musta naiselliseen pehmeyteen kuuluis, että ois myös vähän peppua...

Vierailija
55/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit rinnat ja selkeesti aisot. Vähän enemmän naisellista pyöreyttä niin on täydellinen. Itse en tykkää yhtään trimmatuista lattanamallin naisvartaloista...

Vierailija
56/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo lisää painoa niin olisi lähes täydellinen. Ihanan aito! Mua aina kammottaa vähän sellaiset liian trimmatut, lihaksikkaat ja jäntevät naisvartalot jotka ovat kuin teinipojilla eikä rintoja ollenkaan.

Vierailija
57/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla paljon esim. Bodypumpissa käyvillä ja muuten treenaavilla on sellainen (mun makuun ainakin) naiselle liian treenatun näköinen perse. Nimenomaan se naisellinen pyöreys puuttuu. Tätä efektiä voi demonstroida itselleen puristamalla persposket tiukasti yhteen ja kurkkaamalla samalla peilistä miltä se perse näyttää. Jos on laiha perse jo valmiiksi, niin se näyttää sellaiselta alhaalta kapealta ja ylä-keskeltä isommalta.

Sellaisilla, joilla on luonnostaan sellainen pyöreä päärynäperse, treenaaminen tietty tekee hyvää kun se kohottaa sitä persettä entisestään pakaroiden alaosassa oleva rasva huolehtii pyöreyden säilymisestä. Mutta jos on sellainen "sydämenmuotoinen" eli alhaalta sivuilta kapea perse, niin se vain lähes pahenee treenaamalla, koska se treeni just kasvattaa persettä tavallaan keskelle ja ylöspäin. Ja tuohon alas sivuille jää "lommot". Sivusta katsottuna voi vielä näyttääkin ihan hyvältä, mutta takaa ei.

Vierailija
58/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo. Harvoin noin hyvännäköiset ja isot rinnat noin hoikalla naisella. Jos noita sanoo roikkuviksi, on kyllä tosi tiukat kriteerit. (nainen 36v.)

Vierailija
59/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha, huonokuntoisen näköinen. Itse tykkään lihaksikkaasta ja hyväkuntoisesta vartalosta esim. Jennifer Lopez. Isot rinnat ei riitä kompensoimaan tuota keskitysleirilookkia eivätkä luo mielikuvaa naisellisesta naisesta.

Tämä siis naisen mielipide.

Vierailija
60/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis varmasti, muttei minun mieleeni. Toivoisin itselleni hiukan pyöreämpää ja pehmeämpää naista, eikä rintojen tarvitse olla noin suuret ainakaan suhteessa muuhun vartaloon.

t. mies