Mitä mieltä olet TÄSTÄ vartalosta?!
http://www.egorazzi.com/kuukauden-mirri-valentina.html
Siinä tekstin alla on kolmen kuvan sarja.
Mä en jotenkin tykkää yhtään, musta jopa hiukan ruma jotenkin... Vaikka tollainen tuntuu olevan monen miehen ja naisen ihanne: isot tissit ja muuten mahdollisimman laiha!
Jos jaksat, laita vastaukseesi oletko mies vai nainen. Itse nainen.
Kommentit (101)
Peppu tulee kyllä aika paljon geeneissä. Voihan sitä vähän treenamalla parantaa, mutta ei paljoa.
Ja niillä, joiden mielestä muodottoman pepun saa treenillä "pyöreäksi", taitaa olla aika erikoinen käsitys siitä, mikä on pyöreä peppu.
ei ole luomu, nännien asennosta huomaa, istuessa viimeistään nännit katsoo hieman alaspäin. muutenkin rinnat ovat liian samankokoiset.
Ihan tavallisen näköinen. Isot tissit ja ruma vartalo.
Ei siis mitenkään erityisen näköinen ainakaan tänne postattavaksi.
M +40
Ihan tavallisen näköinen. Isot tissit ja ruma vartalo.Ei siis mitenkään erityisen näköinen ainakaan tänne postattavaksi.
M +40
Pitäisikö olla jotenkin erikoisen näköinen jotta kelpaisi tänne postattavaksi? Jotain runkkausmatskuako kaipasit? Tää taitaa olla sulle hiukan väärä paikka ;)
aika paljon mun kropalta ennen rintojen pienennystä... Ihan nätti tyttö, mutta ei oikein omaan makuun kun on liian isot ja roikkuvat tissit. Sen sijaan liian laihana en tyttöä pidä, olen itsekin varsinainen kukkakeppi monen mielestä.
liian laiha, voivoi. Kädet on ihan ruipat.
Sen pitäis kuntoilla nii sais pyöreyttä. Epäilen että on silikonia tisseissä.
Jos jotain miestä miellyttää niin siitä vaan. Itse pidän enemmästä lihasta/läänistä sekä miehillä että naisilla ;) (tosin läski ei saa olla)
t. nainen
mun mielestä noi tissit on kyllä silikonit. Niissä on se silikonin aiheuttaman pingotuksen kiilto. sorry mut toi 100%luonnollisuus ei mee kyl muhun läpi. pitäis päästä puristaa et uskoisin
Musta noi näyttää aidoilta kun roikkuu kuitenkin? en tiiä...
ihan sievä typykkä joo.
todella laiha.
nainen
mutta muuten olen itse muodokkaampi, varsinkin takamus on mulla parempi, samoin reidet. Poseerausasennot on huonot.
liian laiha muuten.
Oon tapaillu Helsingissä yhtä Idaa ja sillä on vähän tollaset tissit, mutta Hän on jokapuolelta upea nainen ja kaikki on kohdallaan. Aivan unelma peppu, kauniit silmät, ihana hymy ja vartalo kuin naisella jota voi vain uneksia.
T: mies 50 v.
kroppa, mutta beba sais olla pikkusen muhkeampi. Nyt on lättänä. Ihanat rinnat, haluaisin itsellenikin tuollaiset. Kolmannessa kuvassa luonnottoman pitkä kaula. Sievät kasvot.
terv. nainen 31 v.
Sillon kun olin nuori, piti olla vaan pieni perse, muulla ei tuntunu olevan väliä, onko iso pylly joku tän kauden juttu vai mitäs?
Rintoja on näköjään suurennettu ja ne roikkuvat hiukan liikaa. Kolmannessa kuvassa reisiä ja vyötäröä on fotoshopattu ohuemmiksi, joka saa vartalon näyttämään hiukan luonnottomalta. Peppu on myös litteä ja roikkuu hiukan...
Todella kaunis vartalo, muodokas, mutta hoikka. Olen kateellinen!
N 35v
Nätit tissit ja plussaa siitä että on luomut, mutta jotenkin outo kroppa. En tiedä miksi. Ehkä suhteettoman laihat jalat tai jotain. Rinnat ihan megaisot vartalon muihin muotoihin verrattuna.
-liian isot tissit, olisi pitänyt omansa vaan (kyllä, nuo ovat suurennetut)
-liian laiha (pidän laihuudesta, mutta tuo on liikaa)
-kasvot ovat kauniit
-fotarointi yhtä tökeröä kuin tuon julkaisun koko linja
Ja sille joka valitti, että pienirintaiset naiset sanovat, etteivät haluaisi tuollaisia. Niinpä, kukapa ei pitäisi omia ominaisuuksiaan kauneimpina!!! Mulla on pienet tissit (70C) ja tykkään pienistä paaaljon enemmän kuin isoista. Musta ne vaan on nätimmät, seksikkäämmät ja joo, myös kätevämmät. Jos mun pitäisi valita A-kupin ja E-kupin väliltä, todellakin ottaisin A:n. Mikä siinä niin kovasti haittaa??? En tajua miksi ei voida uskoa, että jotkut nyt tykkää pienistä tisseistä. Kuten jotkut tykkää isoista. Ja jotkut tykkää laihoista, jotkut pulleammista, jotkut lyhyistä, jotkut pitkistä jne.
viisi kiloa lisää, niin päästäis jo luurangosta ihmisen puolelle. Nätit kasvot on myös.
N32
Mulla on pienet tissit (70C) ja tykkään pienistä paaaljon enemmän kuin isoista.
Onko C:t pienet? Mulla on C:t ja olen aina pitänyt niitä keskikokoisina/isohkoina. :) Kai sen suhteuttaa sitten omaan vartaloonsa? Mun mielestä 70C ei vaan ole pienet.
Ja sitten mistä tiedätte niin varmasti että ovat suurennetut? Nuo eivät mielestäni näytä niin luonnottomilta kuin monet kivitissit. Jos on silarit niin propsit luonnollisesta toteutuksesta. Tosin liian isot muuhun vartaloon nähden, mielestäni.
Mun mielipide: kaikki pielessä, liian isot tissit, liian laiha, olematon perse
Mieheni mielipide: oikein kiva, ihanat tissit, liian pieni perse, muuten täydellinen.
Kiva................
Silikonitissit ovat aina ihan eri malliset. Nuo roikkuvat kuten luonnollisesti isot rinnat kun taas silkkarit ovat kuin tykin kuulat jotka sojottavat suoraan eteen...kauniit ri´nnat mutta tyttö liian laiha!
Peppu tulee kyllä aika paljon geeneissä. Voihan sitä vähän treenamalla parantaa, mutta ei paljoa.