Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet TÄSTÄ vartalosta?!

Vierailija
13.05.2012 |

http://www.egorazzi.com/kuukauden-mirri-valentina.html

Siinä tekstin alla on kolmen kuvan sarja.

Mä en jotenkin tykkää yhtään, musta jopa hiukan ruma jotenkin... Vaikka tollainen tuntuu olevan monen miehen ja naisen ihanne: isot tissit ja muuten mahdollisimman laiha!

Jos jaksat, laita vastaukseesi oletko mies vai nainen. Itse nainen.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissit ovat aina ihan eri malliset. Nuo roikkuvat kuten luonnollisesti isot rinnat kun taas silkkarit ovat kuin tykin kuulat jotka sojottavat suoraan eteen...kauniit ri´nnat mutta tyttö liian laiha!

Ei munkaan mielestä ole silikonit. Silikonit tunnistaa kyllä.

Vierailija
22/101 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissit ovat aina ihan eri malliset. Nuo roikkuvat kuten luonnollisesti isot rinnat kun taas silkkarit ovat kuin tykin kuulat jotka sojottavat suoraan eteen.

Tissit ovat pinkeät ja sojottavat jos ovat ahdettu täyteen silikonia. Luonnollisempia on myös mahdollista toteuttaa. Kuvan tyttöön en ota kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://g.e-hentai.org/g/76231/a52b1e6929

Kolmossivulla on selällään.

Josko vähän lisäpontta silarivääntöön.

Vierailija
24/101 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hänen vartalossaan ainoa kaunis osa on rinnat.

Muuten vartalosta tulee mieleeni ne laihat vainajat keskitysleirien ruumiskasoissa..

Ihan oikeasti tekee hieman pahaa edes ajatella seksiä hänen kohdallaan.

-nainen

Vierailija
25/101 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://g.e-hentai.org/g/76231/a52b1e6929

Kolmossivulla on selällään.

Josko vähän lisäpontta silarivääntöön.

Yhhyh, joo ei kyllä ole silarit!

Vierailija
26/101 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman pulskempi olen ja hieman pienet tissit mutta peppu on aika samanlainen. :-) Hassua miten te haukutte näin kauheasti kun olen (kuten toi AP:N henkilökin) siinä niin ah- ihaillussa luonnontilassa. Miksi te naiset korostatte sitä luonnollisuutta, ja sitten kun joku oikeasti ON luonnollinen niin arvostellaan ja lytätään. Ei ole aikuisten ihmisten touhua.

Olen tyytyväinen hoikuuteeni, toki voisin hieman lihaksikkaampi olla mutta hei.. niin varmasti voisi moni mammakin. :-)

Vierailija
27/101 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihalle nuorelle naiselle on siunaantunut varsin paljon muhkeutta rintavarustukseen. En oikein muuta osaa sanoa. Kauniit hiukset, ne voisi mainita.

Olen nainen.

Vierailija
28/101 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöselle vaan luonnostaan kerääntynyt rasva rintoihin, ja oikein kauniisti vielä. Yksi kaveri vähän samanlainen, tosi hoikka mutta rinnat jotain 65D/E.m

kadehdin.

Vierailija
29/101 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan JEES.[quote author="Vierailija" time="13.05.2012 klo 04:45"]

http://www.egorazzi.com/kuukauden-mirri-valentina.html

Siinä tekstin alla on kolmen kuvan sarja.

Mä en jotenkin tykkää yhtään, musta jopa hiukan ruma jotenkin... Vaikka tollainen tuntuu olevan monen miehen ja naisen ihanne: isot tissit ja muuten mahdollisimman laiha!

Jos jaksat, laita vastaukseesi oletko mies vai nainen. Itse nainen.

[/quote]

Vierailija
30/101 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on 6 lasta saanut,miettikää

Vierailija
31/101 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena kommentoin että silarit voidaan tehdä myös pisaran muotoon, jolloin ne näyttävät aavistuksen roikkuvan. Kun joku ylempänä kivenkovaan väitti että silikonit on aina semmoiset pystyt kumipallot.

Vierailija
32/101 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei YHTÄÄN lihaksia, vaan vain luuta ja nahkaa, paitsi valtavat tissit. Varmasti monen miehen mieleen. Itse tykkään sopusuhtaisen lihaksikkaista naisvartaloista ILMAN muovirintoja. N 33.

Vierailija
33/101 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että on vaatteet päällä kauniimpi. Kuten moni muukin liian laiha ja pitkä tyttö.

Kasvot ja rinnat ovat kauniit, mutta muu vartalo todellakin kuin keskitysleiriltä. Peppu epämiellyttävän litteä ja aavistuksen roikkuva.

Oikeasti minulle tulee mieleeni vainaja. Työssäni näen valkoisia, laihoja, vanhojen ihmisten ruumiita.

Vierailija
34/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vartalon erittäin mielelläni. Omassani rinnat tuohon verrattuna olemattomat, vaikkakin takapuoli pyöreämpi..en tuota vartaloa haukkumaan lähde!

-nainen 32 v

Vähän liian laiha. Pyöreämpi saisi olla ja veisinkin tytön vaikka syömään pizzaa.

Ei kaikki liho vaikka kuinka vetäis pizzaa.

Vierailija
35/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiks tää oo just av-mamman prototyyppi?! Ainakin jos tän palstan kirjoituksiin on uskominen :D :D :D

Vierailija
36/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sitten on kaunista?

Vierailija
37/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaipaisi kipeästi salia. Tykkään timmistä ja hoikasta kropasta ja tuo ei kyllä vastaa omaa ihannettani. Silti tuollainen löysänkin oloinen laiha on ehdottomasti parempi kuin löysä ylipainoinen.

Vierailija
38/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistuksen verran sitä voi treenaamalla "nostaa" mutta usein treenaaminen just polttaa perseestä sen vähänkin rasvan jota sinne kaipaisi. Ja jos tuo perseen alasivuosa on lattana niin se tulee entistäkin lattanammaksi treenaamalla.

Noinkohan sä treenaat sitä oikein jos perse vaan kutistuu eikä sinne tule yhtään lihaa lisää..... pistepistepiste vihjevihjevihje

Vierailija
39/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lättäperseestä saa helposti pyöreää peppua ja treenatessa se helposti pienenee entisestään... Ihan yhtä vaikeaa kuin pömppömahan tainnuttaminen.

-kokemusta on

Aavistuksen verran sitä voi treenaamalla "nostaa" mutta usein treenaaminen just polttaa perseestä sen vähänkin rasvan jota sinne kaipaisi. Ja jos tuo perseen alasivuosa on lattana niin se tulee entistäkin lattanammaksi treenaamalla.

Jos hankkii esimerkiksi kyykkäämällä, jalkaprässillä ja maastavedolla kunnon lihakset pakaroihin, niin varmasti pylly pyöristyy eikä todellakaan latistu. Tiedä sitten millaisella treenillä joku onnistuu saamaan takapuolestaan entistä pannukakkumaisemman.

Vierailija
40/101 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan sä treenaat sitä oikein jos perse vaan kutistuu eikä sinne tule yhtään lihaa lisää..... pistepistepiste vihjevihjevihje

Jos olisit jaksanut lukea koko viestini (mutta joo tiedän, se on aika raskasta kun on kuitenkin aika monta riviä), niin varmaan tajuaisit mitä ajoin takaa. Persettä pystyy siis sivusta käsin katsottuna "nostaa" treenaamalla, mutta tuohon alas ei tule lisää lihasta. Jos on sellainen alaspäin kapeneva perseen muoto niin PYÖREÄKSI sitä nyt vaan ei saa. Se massa tulee treenaamalla enemmän tuohon keskelle ja "ylös".