Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi laihduttaa 50 kiloa - mistä motivaatio?

Vierailija
12.05.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut luulen löytäneeni motivaation. Oon niin vittuntunut itteeni tällasena!!!

Vierailija
2/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä otin jo askeleen kohti parempaa elämää ja kävin viime viikolla lääkärissä, nyt menossa jonoon laihdutusleikkaukseen. Jipii, oon niin intoa täynnä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttaisin normaalipainon alarajalle, mullakin olisi laihdutettavaa varmaan se 50 kg. Mutta en mä halua koskaan niin laihaksi, ei se ole mulle realistista. Niinpä laihdutustavoitteeni on 15kg.

T. 98 kg / 162 cm

Vierailija
4/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syöt terveellisesti ja liikut. Kroppa alkaa toimia normaalisti (tyhjentää itseään) ja mieli kirkastuu.

Se fiilis on parasta motivaatiota! Tsemppiä urakkaan, kyllä sä pystyt!

Mun ystävä tiputti 40 kg 1v6kk. Alkoi syödä terveellisesti ja lopuksi rupesi myös juoksemaan. Nykyään syö normaalisti ja pysyy painossaan, koska kroppa toimii kuten pitää.

Vierailija
5/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten taas ostan karkkia... Joka päivä melkein. Haluan laihtua, mutta en vaan saa itseäni niskasta kiinni. :(

Vierailija
6/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä otin jo askeleen kohti parempaa elämää ja kävin viime viikolla lääkärissä, nyt menossa jonoon laihdutusleikkaukseen. Jipii, oon niin intoa täynnä!

Puoli vuotta yrittänyt pudottaa painoa itsenäisesti.

Ja sittenkin jonossa menee vielä ainakin vuosi.

Vierailija
7/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÄ ?! Ihanaaa ! Olen onnellinen sun puolesta.

Pitäiskö järjestää joku sähköpostirinki? Vai onko sellainen? Vertaistuki tekis terää..

Mäkin haluaisin laihdutusleikkaukseen mutta en tiedä kelpaanko...

t. ap

Vierailija
8/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liimaa Raakel Lignellin kuva jääkaapinoveen.

Jos onnistui häneltä onnistuu sinultakin.

Vierailija
9/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta yrittänyt pudottaa painoa itsenäisesti.

Ja sittenkin jonossa menee vielä ainakin vuosi.

Tiedän hyvin mitä jonoon pääseminen vaatii...

Vierailija
10/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä motivaatiota tarpeeksi?

Vierailija
11/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvittaisiin nosturia.

Vierailija
12/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvittaisiin nosturia.

Vierailija
13/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenimotivaatio on tässä kuussa ollut hukassa, palaispa taas!

Vierailija
14/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis saada pois 27 kg. Ikääkin on jo 65 vuotta.

Vierailija
15/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun painoin 64kg olin just sopiva ja kaunis... Huoh. Pitääkin tehdä itse itselleen tällaista, ettei huolehdi itestään!! Mutta se muuttuu NYT. Tosin imetän, että hiljalleen pitää edetä.

Vierailija
16/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta ku Jutan SUPERDIEETTIIN ilmottautumaan! Ite kokeilen sitä, mullaki laihutettavaa, ja aivan mahtavan tuntunen dieetti! Saa kyllä syödä ihan tarpeeksi ja kaikkea lihaa pastaa riisia pottua kasviksia raejuustoa rahkaa.. Tosi jeeees!

Vierailija
17/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat tä hetkellä 165cm/76,5kg

Tavoitteni on saada paino joskus 58-60 tienoolle. 62 kiloakin oisi vielä ok.

Mulla paino vetelee IHAN miten sattuu. 3 viikkoa sitten painoin 74 kiloa, maaliskuussa 71kiloa, viime viikolla ihan vajaa 78 kiloa, kuten tammikuussa...

epäterveelistä jojoilua juu.

tuntuu et nyt viime viikolla sain vihdoin oikeesti sopivan motivaatiotason tän painon PYSYVÄÄN laskuun saamiseksi :) katotaan onnistunko.

on karua ajatella et on vain vajaa neljö vuotta, kun 17vuotiaana painoin sen 55 kiloa laihimmillani. Masennus tuli ja tunnesyöppöys vei mut hiljalleen mukanaan. ja turvotti ne lääkeetkin...

Vierailija
18/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina painanut noin 60kg, 172 varteen nähden sopivasti. Olen siis ollut tuossa painossa aina, 16- nykyiset 40v.

Raskausaikana lihoin 25kg ja tajusin, miten paljon se rinkallinen painoa haittaa elämää. Rappusten nouseminen on vaikeaa. Jokapäiväiset asiat, kuten lattian luuttuaminen ja pyykkien ripustaminen on raskasta. Kauppakassien kantaminen...

Laihduin takaisin omaan vakipainooni vuodessa, mutta en ole koskaan unohtanut miten vaikeampaa elämä oli kun vartaloni oli noin paljon painavampi.

Ap, ehdotan että laitat vaikka 25kg rinkan selkääsi päiväksi ja teet kaikki arkiaskareet se selässäsi. Seuraavana päivänä otat sen pois ja voit verrata miten paljon helpommalta kaikki tuntuu... oikeasti, 50 ylimääräisen kilon kantamisen täytyy olla yyhtä helvettiä.

Ajattele, miltä elämä tuntuu kun olet pudottanut ne 50kg. :)

Paljon voimia ja halauksia!

Vierailija
19/25 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lomamatkaa ,painettiin jotain 62 kg. Nyt olen lähes 90 kg, noin ne arvot muuttuu.

Vierailija
20/25 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://wsoy.fi/yk/products/show/28308

Ostin tämän Dr Phil, Phil Mc Graw:n kirjan, ja se tehosi mulle; se on TOSI hyvää psyykkausta. Aina jos meinaan repsahtaa ja pistän pään jääkaappiin, lukaisen muutaman rivinkin tätä kirjaa, ja se palauttaa mut ruotuun! Lainatkaa kirjastosta! Se ei maksa mitään, mutta voi tehota !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän