Onko naapurilla oikeus paheksua jos meillä käy poliisipartio?
Kai kansalainen saa tarpeeseensa poliisin kylään ottaa vaikka joka viikko ilman naapuripaheksuntaa.
Asun yksin ja poliisien käynnin syy oli se, että uhkasin masentuneena ottaa yliannostuksen ja soitin hätäkeskukseen, poliisi ehti ennen ambulanssia.
Pitää ilmeisesti jättää soittamatta ja ottaa se yliannostus, niin taloyhtiömme maine paranee, kun kuukausia asunnossa mädäntynyt ruumiini löydetään.
Kommentit (17)
Mikä sinä olet sanomaan, mistä on oikeus paheksua? Ihmisillä on yleisesti oikeus paheksuntaan asiassa kuin asiassa, sitä ei voi kukaan määrätä.
Ja jokseenkin naurettavaa, että soittaa itse hätäkeskukseen "meinasin ottaa yliannostuksen". Lähtisit vain itse hoitoon, etkä tuhlaisi verorahoja kutsumalla ambulanssia ja poliisia! Ei ole halpaa lystiä veronmaksajille sinun pelleilysi.
ja sitten tulevat hakemaan vai hakevat ennenkuin ehdin ottaa sen yliannostuksen?
kun mietit sita etta mita naapureiden pitaisi ajatella tai olla ajattelematta. Yrita vaan keskittya puimaan omia ongelmiasi ja niille ratkaisua.
Vai miten olit ajatellut toimia sen jalkeen jos saat taalta av-raadilta paatoksen etta ei, naapurilla ei ole oikeus paheksua? Menet naapuriin ja kerrot taman heille?
Mikä sinä olet sanomaan, mistä on oikeus paheksua? Ihmisillä on yleisesti oikeus paheksuntaan asiassa kuin asiassa, sitä ei voi kukaan määrätä. Ja jokseenkin naurettavaa, että soittaa itse hätäkeskukseen "meinasin ottaa yliannostuksen". Lähtisit vain itse hoitoon, etkä tuhlaisi verorahoja kutsumalla ambulanssia ja poliisia! Ei ole halpaa lystiä veronmaksajille sinun pelleilysi.
pääse hoitoon, pääsee arvauskeskukseen juttelemaan lääketieteen opiskelijan kanssa ja omaksutanteisella taksilla kotiin, tie hoitoon nousee vastaan arvauskeskuksessa, pakko ottaa edes vähän pillereitä että ottavat todesta.
muuten käy joka kuukausi moikkaamassa. Mutta mulla on ihan yhtä suuri oikeus tilata se ambulanssi, mitä sillä taloyhtiön maineesta poliisikäyntien takia huolissaan olevalla 80-vuotiaalla kääkällä.
Jättäkööt itse tilaamatta lanssinnsa jos sydärin saa.
Kai kansalainen saa tarpeeseensa poliisin kylään ottaa vaikka joka viikko ilman naapuripaheksuntaa.
Asun yksin ja poliisien käynnin syy oli se, että uhkasin masentuneena ottaa yliannostuksen ja soitin hätäkeskukseen, poliisi ehti ennen ambulanssia.
Pitää ilmeisesti jättää soittamatta ja ottaa se yliannostus, niin taloyhtiömme maine paranee, kun kuukausia asunnossa mädäntynyt ruumiini löydetään.
Turhalla soitollasi? Poliisilla ja ambulanssilla olisi varmaan ollut hyödyllisempääkin tekemistä.
ja sitten tulevat hakemaan vai hakevat ennenkuin ehdin ottaa sen yliannostuksen?
Jos vaihtoehtosi ovat:
a. Soittaa poliisit ennen yliannostusta
b. Soittaa poliisit yliannostuksen jälkeen
Etkö muuten saa tarpeeksi huomiota? Hanki kissa.
ovat rasittavia.
Jokaisella on oikeus tappaa itsensä. Ei oikeasti itsemurhaa tekevä soittele minnekkään.
on kai niillä nyt muutakin tekemistä kuin mennä huomionhakuisten itsemurhakandidaattien luo.
kuntoutustukea ja jota kuulemma voidaan hoitaa ja sairailla on oikeus tilata ambulanssi tarpeeseensa.
Jättäis nuo eläkeläiset turhat soittelut "rintakipujensa" takia väliin.
Ja mähän en itse ole kertaakaan sitä ambulanssia ja poliisia itselleni pyytänyt, pyytämättä ovat lähettäneet kun olen päivystykseen ja hätäkeskukseen soittanut.
todistusti ollut, aikomusten perusteella ei hoitoon päädy.
Ja mistä ylipäätään tiedät, mitä ne ajattelee?
Ja mistä ylipäätään tiedät, mitä ne ajattelee?
valitti joka asiasta mm. siitä että maine menee talolta jos poliisit käy liian usein.
Pitääkin vittuillessaan tilata ne poliisit pari kertaa kylään ennenkuin tästä muuta wt-taloon, jossa saan rauhassa soittaa kytille vaikka joka viikko jos huvittaa.
halua että jokin sitoo mua tulemaan kotiin joka ilta.
että aion ottaa yliannostuksen enkä tiedä missä olen, siinähän etsivät kaikki kaupungin pusikot läpi.
ootkin ollut useamman päivän pois palstalta..
Meitä paheksutaan varmaan aika kamalasti!