Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naapurilla oikeus paheksua jos meillä käy poliisipartio?

Vierailija
22.05.2012 |

Kai kansalainen saa tarpeeseensa poliisin kylään ottaa vaikka joka viikko ilman naapuripaheksuntaa.

Asun yksin ja poliisien käynnin syy oli se, että uhkasin masentuneena ottaa yliannostuksen ja soitin hätäkeskukseen, poliisi ehti ennen ambulanssia.

Pitää ilmeisesti jättää soittamatta ja ottaa se yliannostus, niin taloyhtiömme maine paranee, kun kuukausia asunnossa mädäntynyt ruumiini löydetään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä paheksutaan varmaan aika kamalasti!

Vierailija
2/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinä olet sanomaan, mistä on oikeus paheksua? Ihmisillä on yleisesti oikeus paheksuntaan asiassa kuin asiassa, sitä ei voi kukaan määrätä.

Ja jokseenkin naurettavaa, että soittaa itse hätäkeskukseen "meinasin ottaa yliannostuksen". Lähtisit vain itse hoitoon, etkä tuhlaisi verorahoja kutsumalla ambulanssia ja poliisia! Ei ole halpaa lystiä veronmaksajille sinun pelleilysi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tulevat hakemaan vai hakevat ennenkuin ehdin ottaa sen yliannostuksen?

Vierailija
4/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mietit sita etta mita naapureiden pitaisi ajatella tai olla ajattelematta. Yrita vaan keskittya puimaan omia ongelmiasi ja niille ratkaisua.

Vai miten olit ajatellut toimia sen jalkeen jos saat taalta av-raadilta paatoksen etta ei, naapurilla ei ole oikeus paheksua? Menet naapuriin ja kerrot taman heille?

Vierailija
5/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinä olet sanomaan, mistä on oikeus paheksua? Ihmisillä on yleisesti oikeus paheksuntaan asiassa kuin asiassa, sitä ei voi kukaan määrätä. Ja jokseenkin naurettavaa, että soittaa itse hätäkeskukseen "meinasin ottaa yliannostuksen". Lähtisit vain itse hoitoon, etkä tuhlaisi verorahoja kutsumalla ambulanssia ja poliisia! Ei ole halpaa lystiä veronmaksajille sinun pelleilysi.

pääse hoitoon, pääsee arvauskeskukseen juttelemaan lääketieteen opiskelijan kanssa ja omaksutanteisella taksilla kotiin, tie hoitoon nousee vastaan arvauskeskuksessa, pakko ottaa edes vähän pillereitä että ottavat todesta.

Vierailija
6/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten käy joka kuukausi moikkaamassa. Mutta mulla on ihan yhtä suuri oikeus tilata se ambulanssi, mitä sillä taloyhtiön maineesta poliisikäyntien takia huolissaan olevalla 80-vuotiaalla kääkällä.

Jättäkööt itse tilaamatta lanssinnsa jos sydärin saa.

Vierailija
7/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kansalainen saa tarpeeseensa poliisin kylään ottaa vaikka joka viikko ilman naapuripaheksuntaa.

Asun yksin ja poliisien käynnin syy oli se, että uhkasin masentuneena ottaa yliannostuksen ja soitin hätäkeskukseen, poliisi ehti ennen ambulanssia.

Pitää ilmeisesti jättää soittamatta ja ottaa se yliannostus, niin taloyhtiömme maine paranee, kun kuukausia asunnossa mädäntynyt ruumiini löydetään.

Turhalla soitollasi? Poliisilla ja ambulanssilla olisi varmaan ollut hyödyllisempääkin tekemistä.

Vierailija
8/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tulevat hakemaan vai hakevat ennenkuin ehdin ottaa sen yliannostuksen?

Jos vaihtoehtosi ovat:

a. Soittaa poliisit ennen yliannostusta

b. Soittaa poliisit yliannostuksen jälkeen

Etkö muuten saa tarpeeksi huomiota? Hanki kissa.

Vierailija
9/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat rasittavia.

Jokaisella on oikeus tappaa itsensä. Ei oikeasti itsemurhaa tekevä soittele minnekkään.

Vierailija
10/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai niillä nyt muutakin tekemistä kuin mennä huomionhakuisten itsemurhakandidaattien luo.

Vierailija
11/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoutustukea ja jota kuulemma voidaan hoitaa ja sairailla on oikeus tilata ambulanssi tarpeeseensa.

Jättäis nuo eläkeläiset turhat soittelut "rintakipujensa" takia väliin.

Ja mähän en itse ole kertaakaan sitä ambulanssia ja poliisia itselleni pyytänyt, pyytämättä ovat lähettäneet kun olen päivystykseen ja hätäkeskukseen soittanut.

Vierailija
12/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistusti ollut, aikomusten perusteella ei hoitoon päädy.

Vierailija
13/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ylipäätään tiedät, mitä ne ajattelee?

Vierailija
14/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ylipäätään tiedät, mitä ne ajattelee?

valitti joka asiasta mm. siitä että maine menee talolta jos poliisit käy liian usein.

Pitääkin vittuillessaan tilata ne poliisit pari kertaa kylään ennenkuin tästä muuta wt-taloon, jossa saan rauhassa soittaa kytille vaikka joka viikko jos huvittaa.

Vierailija
15/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua että jokin sitoo mua tulemaan kotiin joka ilta.

Vierailija
16/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aion ottaa yliannostuksen enkä tiedä missä olen, siinähän etsivät kaikki kaupungin pusikot läpi.

Vierailija
17/17 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootkin ollut useamman päivän pois palstalta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän